Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Angeliekje schreef:Het wordt steeds gekker en gekker hier in Nederland....Zei gisteren nog tegen mijn vriend of het geen tijd is om te gaan emigreren??
Ik weet nog dan ik 37 gulden per maand kwijt was aan mijn zorgverzekering "vroeger"...
Electra63 schreef:http://www.cvz.nl/verzekeringen/zvw/wan ... alers.html
Voor de mensen die overwegen hun verzekering op te zeggen, niet doen.
Quellian schreef:Electra en wat te denken van de gezinnen die -geloof ik- boven de 33.000 euro bruto per jaar zitten? Die gaan ook tot 1000 euro per jaar omhoog. Vriendlief en ik zouden daardoor gezamelijk 160 euro bovenop de huidige 235 moeten gaan betalen, daarnaast nog de eigen bijdrage (die er bij mij half januari al door is).
Electra63 schreef:Quellian schreef:Electra en wat te denken van de gezinnen die -geloof ik- boven de 33.000 euro bruto per jaar zitten? Die gaan ook tot 1000 euro per jaar omhoog. Vriendlief en ik zouden daardoor gezamelijk 160 euro bovenop de huidige 235 moeten gaan betalen, daarnaast nog de eigen bijdrage (die er bij mij half januari al door is).
Ik krijg ook geen zorgtoeslag en ik heb een studerende dochter, dus ik weet hoeveel ik kwijt ben per jaar. En ook mijn eigen bijdrage is al op in januari.
Ik weet niet waar die € 1000 op gebaseerd is. Volgens mij op verlaging kinderbijslag en verlaging van allerlei toeslagen. Heb je dan een aantal kinderen, dan zal dit best kunnen oplopen. Voor jou en je partner lijkt € 1000 me nogal hoog.
sarabande schreef:NatasjavE schreef:Ik kan niets terug vinden over de verlaging van de kinderbijslag. Wie weet daar meer over? Dacht dat er alleen maar geen inflatiecorrectie zou plaatsvinden...maar ik hoor hier al een paar keer iets over.
Daar is de SGP met succes voor gaan liggen
veerledec schreef:En dat doet pijn inderdaad, en dan zijn we boos op déze regering, maar niet op al die vorige regeringen die dat al lang aan hadden zien komen.
Babsiej schreef:We kunnen ons ook lekker aanstellen met zn allen...
Ja we moeten bezuinigen, maar kom op zeg, niemand heeft het hier Echt slecht.
Geen geld meer voor eten, kom nu toch. We zijn gewoon veel te veel gepamperd met zn alle, daarom willen we nu niks meer zelf betalen. Ik zie wel wat ik volgend jaar moet betalen, kan er toch niks aan doen.