Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Samantha_ schreef:Nou cb vraagt hier standaard, hoeveel flessen krijgt ze nu???
Als ik dan zeg, geen, ze krijgt BV, ooo zegt ze dan, en schrijft het op. Keer erna weer precies hetzelfde. Moet nu in okt, ben benieuwd of ze het dan weer vraagt.
djinnie schreef:Gelukkig verloopt deze discussie over het algemeen genomen netjes (op een paar héle vreemde opmerkingen na...), chapeau hoor!
Ragdollcat schreef:Bloodymary schreef:En omdat een lammetje of veulen niet meer drinkt als het vijf is.
precies, dieren drinken ook niet aldoor, dat is ook echt tegennatuurlijk. Meestal stoppen ze met 1 jaar en anders echt wel met 2 jaar.
Maar mensen blijven maar aldoor gaan zelfs als het al 5 jaar is.
LimaMambo schreef:ik denk dat deze moeders het doen voor hun eigen genot
marleen_88 schreef:Dan nog niet over de tanden gesproken...
lakshmi schreef:Hmm tot 4 of 5 jaar lijkt me idd wel erg lang... Kan me er niet zo goed wat bij voorstellen eigenlijk.. Ben pas een maandje bezig, maar wil wel zeker 2 jaar proberen te halenzoveel gezondheidsvoordelen.. Niet alleen voor de baby, maar ook voor je zelf. Veel minder kans op borst-, baarmoeder-, en eierstokkanker bvb. Daarbij, die dingen zijn daar toch voor gemaakt? Waarom heb je ze anders, enkel om er sexy uit te zien voor een vent?
Heb absoluut niets tegen moeders die de fles geven hoor, kan daar de voordelen ook wel van inzien en begrijpen waarom iemand ervoor zou kiezen, maar voor mezelf vind ik borstvoeding gewoon veel meer voordelen hebben![]()
Woon hier in een islamitisch land en hier is het wel vrij normaal om de borst te geven.. Ok niet overal zomaar op straat, maar op wat beschuttere plekjes zie ik het best eens gebeuren. Gewoon een lakentje erover en niemand die ook maar een stukje huid zietkan dus heel discreet. Daarbij, al die blote tieten overal hoeven van mij ook niet hoor, maar we zien toch veel vaker en veel meer tieten die niet voor borstvoeding worden gebruikt