Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Yasmine schreef:Roosch heeft inderdaad gelijk, vorig jaar waren er ook 2 doden. Een tourmanager die backstage aan een hartaanval overleed en een bandlid dat na zijn show in het publiek was gesprongen, op een meisje was geland dat in kritieke toestand naar het ziekenhuis is afgevoerd. Hij heeft zich na zijn show van een verlichtingspaal gegooid op de parking van het festival... Verschrikkelijk hoeveel bad luck dit festival heeft gehad de laatste jaren
Roosch schreef:Ik denk dat er maar een klein percentage bezoekers iets meegekregen heeft van de ellende eigenlijk.. op noodweer na.
Robin_S schreef:Inderdaad Lesilla, die tentjes staan daar jaar na jaar super dicht op elkaar gepropt! Wel gezellig hoor, maar inderdaad niet meteen het veiligst. Hoewel het voor zulk noodweer niet veel meer uitmaakt hoe de tentjes stonden...
Weet je wat ik - naast alle slachtoffers - zo erg vind, al die mensen die tot op het bot zijn natgeregend en nu nog gewoon buiten moeten staan!
Veertje96 schreef:Vriendin van mij was er, haar vriendin is dood...
Zij is nogal van slag, ik wete niet wat ik haar moet zeggen !
X__Trees schreef:Zus van vriend is half vertrappeld, gelukkig slechts breuken, ligt in het ziekenhuis maar het is meer shock omdat ze alles voor haar ogen zag gebeuren..
Yasmine schreef:En zo ken ik ook heel veel mensen die erg teleurgesteld zullen zijn over vandaag. Foo Fighters was dé headliner van vanavond, die hebben al jaaaaaren niet meer in België gespeeld en waren dé publiekstrekker dit jaar.
Robin_S schreef:Tieneke schreef:Die meisjes hier daarstraks hadden een natgeregend koud bakje friet bijGeen kleren, geen schoenen, maar wel een natgeregend koud bakje friet
Hadden ze duidelijk ook geen zin meer in, want het staat hier nog.
Haha, liggen al hun kleren dan nog op de camping?