niet alles geloven wat in het nieuws gezegd wordt.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Cayenne schreef:Jij wilt een foto zien van iemand met een ernstig verminkt weggeschoten gezicht?
Ik kan me wel voorstellen dat ze aarzelen om zoiets de media in te slingeren.
Kinderen kunnen zoiets ook te zien krijgen en dat is geen pretje.
Loose schreef:vraag me af of het waar is..
Susyb schreef:Nee joh dat baartje brand je eraf met een aanstekernet zoals bij paarden die bang zijn voor het scheerapparaat.. je kan toch zo zien dat hij bang was voor een scheerapparaat.. en niemand kreeg hem de praam om want dan rende hij weg
![]()
![]()
nu durf ik wel
Cayenne schreef:Ik snap het op zich ook wel, maar iemand die in het gezicht is geschoten is doorgaans niet meer herkenbaar. Zeker niet met de wapens die waarschijnlijk zijn gebruikt. Daar zit zoveel kracht in dat er niet zoveel meer van een gezicht/hoofd over blijft.
En zo'n beeld hoef ik dan weer niet te zien, en ik denk niet dat veel mensen daar op zitten te wachten.
Bovendien haal je met zo'n foto juist weer de woede van de extremisten op je hals.
Loose schreef:Cayenne schreef:Ik snap het op zich ook wel, maar iemand die in het gezicht is geschoten is doorgaans niet meer herkenbaar. Zeker niet met de wapens die waarschijnlijk zijn gebruikt. Daar zit zoveel kracht in dat er niet zoveel meer van een gezicht/hoofd over blijft.
En zo'n beeld hoef ik dan weer niet te zien, en ik denk niet dat veel mensen daar op zitten te wachten.
Bovendien haal je met zo'n foto juist weer de woede van de extremisten op je hals.
dan kan zn vrouw hem toch ook niet hebben geïdentificeerd lijkt mij.
Susyb schreef:Cayenne schreef:Ik neem aan dat zijn vrouw hem wat beter kent dan alleen van gezicht
even opmeten
Susyb schreef:Cayenne schreef:Dat bedoelde ik nou ook weer niet
Wel apart trouwens dat ie gewoon in een dorp zat, al was het wel een soort van bunkerhuis.
nou ik denk dat genoeg mensen het doorhadden maar gewoon doodsbenauwd voor die man waren
dat bedoelde je wel.. geef het maar toe
Miepie77 schreef:Susyb schreef:Cayenne schreef:Dat bedoelde ik nou ook weer niet
Wel apart trouwens dat ie gewoon in een dorp zat, al was het wel een soort van bunkerhuis.
nou ik denk dat genoeg mensen het doorhadden maar gewoon doodsbenauwd voor die man waren
IDD zelfs hier in Nederland kent iedereen wel in zn eigen buurt wel iemand waarvan iedereen weet dat die niet deugt, maar niemand zal er wat over zeggen uit angst voor vergelding..
Cayenne schreef:Cayenne schreef:Dat bedoelde ik nou ook weer niet
Susyb schreef:furious schreef:Die plank werd op het journaal genoemd.
Ja maar je moet niet alles geloven wat er tegen je gezegd word.. ik denk ook dat meneer Laden ergens in een diepvriezer ligt