Osama Bin Laden is dood!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Loose

Re: Osama Bin Laden is dood!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-11 20:59

ja. :Y) mja geloof wel dat ie dood is opzich, maar dat gedoe er omheen. ook echt niet dat ze zo eerbiedig met hem zijn omgegaan. :n
niet alles geloven wat in het nieuws gezegd wordt. :n

Susyb

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-11 20:59

Cayenne schreef:
Jij wilt een foto zien van iemand met een ernstig verminkt weggeschoten gezicht? :=
Ik kan me wel voorstellen dat ze aarzelen om zoiets de media in te slingeren.
Kinderen kunnen zoiets ook te zien krijgen en dat is geen pretje.

Nou ik snap haar wel. Zekerheid boven alles ,. ik wil met mijn eigen ogen die foto zien en niet een of ander iets geloven wat iedereen mekaar verteld

Ruga

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-11 21:00

Loose schreef:
vraag me af of het waar is..

En een groot deel van de wereld met jou..
Alleen al daarom -los van de voorbeeldfunctie op vlak van rechtspraak- hadden ze hem beter levend verschalkt. Levend pakken is het duidelijkste wat er is. Nu zitten we tot het einde der tijden met een vage situatie, en dat zal de mythe alleen versterken.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-05-11 21:00

Ik snap het op zich ook wel, maar iemand die in het gezicht is geschoten is doorgaans niet meer herkenbaar. Zeker niet met de wapens die waarschijnlijk zijn gebruikt. Daar zit zoveel kracht in dat er niet zoveel meer van een gezicht/hoofd over blijft.
En zo'n beeld hoef ik dan weer niet te zien, en ik denk niet dat veel mensen daar op zitten te wachten.
Bovendien haal je met zo'n foto juist weer de woede van de extremisten op je hals.

Fenna_s

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-11 21:03

Susyb schreef:
Nee joh dat baartje brand je eraf met een aansteker ;) net zoals bij paarden die bang zijn voor het scheerapparaat.. je kan toch zo zien dat hij bang was voor een scheerapparaat.. en niemand kreeg hem de praam om want dan rende hij weg ;)

:+

nu durf ik wel :=

_O- _O- _/-\o_

Op de radio haalden ze Osama en Obama doorelkaar. De ene verslaggever lachte om de ander, en toen zei hij het zelf ook fout.

Edit: er was toch een DNAtest gedaan dus wel duidelijk dat hij het was?
Laatst bijgewerkt door Fenna_s op 02-05-11 21:05, in het totaal 1 keer bewerkt

furious

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-11 21:04

Het is ook wachten op het moment dat iemand in dit topic Osama en Obama door elkaar gaat halen.

Susyb

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-11 21:13

furious schreef:
Het is ook wachten op het moment dat iemand in dit topic Osama en Obama door elkaar gaat halen.

ja iemand die binnen komt:

WAT HEBBEN ZE DE PRESIDENT NEERGESCHOTEN\
HOLLY MOLY :oo

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-11 21:14

Cayenne schreef:
Ik snap het op zich ook wel, maar iemand die in het gezicht is geschoten is doorgaans niet meer herkenbaar. Zeker niet met de wapens die waarschijnlijk zijn gebruikt. Daar zit zoveel kracht in dat er niet zoveel meer van een gezicht/hoofd over blijft.
En zo'n beeld hoef ik dan weer niet te zien, en ik denk niet dat veel mensen daar op zitten te wachten.
Bovendien haal je met zo'n foto juist weer de woede van de extremisten op je hals.

dan kan zn vrouw hem toch ook niet hebben geïdentificeerd lijkt mij. :=

Cayenne

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-05-11 21:16

Loose schreef:
Cayenne schreef:

dan kan zn vrouw hem toch ook niet hebben geïdentificeerd lijkt mij. :=

Ik neem aan dat zijn vrouw hem wat beter kent dan alleen van gezicht ;)

Susyb

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-11 21:18

Cayenne schreef:

even opmeten

VD_NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-11 21:18

WAAAAAAT is de prsident dood geschoten :o

grapjeeeeee O:)

Susyb

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-11 21:19

VD_NH schreef:
WAAAAAAT is de prsident dood geschoten :o

grapjeeeeee O:)

_O- valt me nog mee dat het bericht niet gewijzigd is :#

Cayenne

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-05-11 21:20

Susyb schreef:
Cayenne schreef:

even opmeten

:') Dat bedoelde ik nou ook weer niet _O-
Wel apart trouwens dat ie gewoon in een dorp zat, al was het wel een soort van bunkerhuis.

Susyb

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-11 21:22

Cayenne schreef:
Wel apart trouwens dat ie gewoon in een dorp zat, al was het wel een soort van bunkerhuis.

nou ik denk dat genoeg mensen het doorhadden maar gewoon doodsbenauwd voor die man waren ;)
dat bedoelde je wel.. geef het maar toe _O-

Miepie77

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-11 21:23

Susyb schreef:
Cayenne schreef:

even opmeten

hij had ook verschillende ziektes begreep ik, was een wandelend ziekenhuis zo vonden ze hem ook steeds omdat ie medicijnen nodig had, hij had oa diabetes en had dialyse nodig ivm slechte nieren, in zo'n grot hebben ze toen een halve polikliniek gevonden, was speciaal voor hem gebouwd, maar medicijnen moesten ze toch wel van buiten halen, zal nu ookwel de reden zijn dat ze hem weer gevonden hadden. Dit geeft ook lichamelijke kenmerken dus ook weer identificatie

VD_NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-11 21:24

hihi nee ik las je berichtje net. dus ik dacht laat ik nou die persoon zijn :o?
_O-

Cayenne

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-05-11 21:26

Ik las ergens in een artikel (weet niet meer waar) dat ze hem gevonden hebben omdat een van zijn helpers opeens in een enorm groot huis woonde met veel dure spullen, zonder een opgegeven inkomen. Toen zijn ze dus het huis gaan bestuderen en ivm de structuur van het huis (enorme muren, afgelegen in eerste instantie, geen telefoon/internet etc ) dachten ze dat het misschien kon worden gebruikt als schuilplaats van Osama.

Miepie77

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-11 21:26

Susyb schreef:
Cayenne schreef:

nou ik denk dat genoeg mensen het doorhadden maar gewoon doodsbenauwd voor die man waren ;)

IDD zelfs hier in Nederland kent iedereen wel in zn eigen buurt wel iemand waarvan iedereen weet dat die niet deugt, maar niemand zal er wat over zeggen uit angst voor vergelding en van deze man wist je wat een gruwel het was, nee dan denk je, laat maar, als ie mij maar met rust laat.

Cayenne

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-05-11 21:28

Miepie77 schreef:
Susyb schreef:
Cayenne schreef:

IDD zelfs hier in Nederland kent iedereen wel in zn eigen buurt wel iemand waarvan iedereen weet dat die niet deugt, maar niemand zal er wat over zeggen uit angst voor vergelding..

Dat kun je niet over iedereen zeggen. Ik heb ooit weleens aangifte gedaan wegens een aantal criminele zaken van een persoon die ook alles behalve een fijne gast was. Het was dan wel geen Osama, maar om nou te zeggen dat niemand iets ertegen zal doen? Neuh, er zijn echt wel mensen die dat durven hoor.
Naderhand heb ik nog maanden bedreigingen naar me geslingerd gekregen en daardoor straatvrees opgelopen, dat wel.

VD_NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-11 21:42

Cayenne schreef:
Cayenne schreef:

IDD zelfs hier in Nederland kent iedereen wel in zn eigen buurt wel iemand waarvan iedereen weet dat die niet deugt, maar niemand zal er wat over zeggen uit angst voor vergelding..[/quote]

Dat kun je niet over iedereen zeggen. Ik heb ooit weleens aangifte gedaan wegens een aantal criminele zaken van een persoon die ook alles behalve een fijne gast was. Het was dan wel geen Osama, maar om nou te zeggen dat niemand iets ertegen zal doen? Neuh, er zijn echt wel mensen die dat durven hoor.
Naderhand heb ik nog maanden bedreigingen naar me geslingerd gekregen en daardoor straatvrees opgelopen, dat wel.[/quote]
lekker

Cayenne

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-05-11 21:44

Lante

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-11 22:06

Susyb schreef:
furious schreef:
Die plank werd op het journaal genoemd.

Ja maar je moet niet alles geloven wat er tegen je gezegd word.. ik denk ook dat meneer Laden ergens in een diepvriezer ligt ;)

Mijn diepvries heeft ook laden...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-11 22:09

lante hahhaahha!!

ik heb een foto gezien maar of hij dat nou echt was.......?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-11 22:10

Leliev schreef:
Afbeelding

ZOEK WALDO!!!
heb ik een boek van!*

* dit zegt niks over mijn niveau.

okee ontopic.

setteke

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-11 22:15

Cayenne schreef:
Hij is na een korte islamitische ceremonie vanaf een vliegdekschip de zee in gegaan.

Bin naar de haaien :D

Sorry, ik kon het niet laten!