Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
duodenum schreef:•Moratorium van 5 jaar op bouw nieuwe moskeeën en islamitische scholen
stef schreef:eowyn04 schreef:tevens dat ze niet alleen bezig zijn met de islam, maar dat wordt natuurlijk graag in beeld gebracht door de media.
Hmmz, ik weet me nog debatten voor de geest te halen waarop op werkelijk elke vraag het antwoord kwam: Door een strenger immigratiebeleid kunnen we weet ik veel hoeveel miljard bezuinigen.
Of het nou ging over scholen, milieu of wat dan ook... Daar kan je de media niet de schuld van geven. Daarbij vind ik het erg opvallend dat er een zwijgverbod geld voor mensen die verkiesbaar zijn, maar goed, het zal wel aan mij liggenDe PVV heeft best een paar punten waar ik me in kan vinden, maar die vind ik bij andere partijen ook terug. De hele uitstraling van de PVV staat me niet aan, dus ook al zou hun programma perfect bij mij passen zou ik er nog steeds niet op stemmen
eowyn04 schreef:Maar ik bedoel eigenlijk, hoe zeg ik het, dat de media ook graag alleen het negatieve contstant herhaalt en dat je sommige goede punten niet te zien krijgt. Snap ie?
tamary schreef:SP
Vraag me trouwens af hoeveel mensen die VVD stemmen ook zo'n hoog inkomen hebben dat ze er met die keuze op vooruit gaan? Als je met een laag inkomen VVD stemt ben je een dief van je eigen portomonee.
stef schreef:Over het stemmen op iemand die je kent, stem je daar puur op omdat je die kent? Of heeft die persoon ook meerwaarde ten opzichte van zijn/haar collega's?