Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Suprice_Iris schreef:Jongere jaren.... het is 2 jaar geledenCitaat:misschien is dat inderdaad een wilde actie in zijn jongere jaren geweest en is dat inmiddels al jaren geleden... ik vind het echt een raar verhaal
Suprice_Iris schreef:Maak me er eigenlijk ook niet druk om(ben eerlijk gezegt best blij dat hij weg is, kon helemaal niet met hem opschieten en hijzelf kon van geen meter les geven
)
Zinia schreef:Tja ik snap het van de school ook wel, maar ze hadden die docent het eerst moeten laten proberen.
Het is niet iets strafbaars dat hij pleegt.
Het zal wel vreselijk voelen voor die docent. Als 1 het weet, weet gelijk de hele school het.
Zoiets is moeilijk geheim te houden en je hebt wel een voorbeeldfunctie als docent.
Ben ik de enige die benieuwd is hoe de film heet en waar het op te zien was?![]()
funnyhorses schreef:Terecht dat die leraar ontslagen is!
Je hebt als leerkracht een voorbeeldfunctie naar de leerlingen en zoiets valt niet onder goed voorbeeld.
Ik zou het als ouder beslist niet leuk vinden als een van de leerkrachten er zulke praktijken op na hielden.
Wat een sukkel dat ie zich daarmee heeft ingelaten,dit gaat hem zn hele leven achtervolgen.