Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
inge81 schreef:Jongens ik ben net geevacueerd werk er vlak naast, maar ik ken het bedrijf en het is echt troep die je binnenkrijgt als je het inademd. Ook kan je branderige ogen krijgen ik heb momenteel al wel een vreemde smaak in de mond.
Heb zelf maar melk gehaald, schijnt giftige stoffen uit je lijf af te drijven
Afanaisa schreef:Mijn broer zit vast op zijn werk in spijkernisse, hij mag niet weg en alles is dicht, hij kan niet naar huis, treinverkeer is ook stil gelegd, mijn mutti heeft contact met 'm en hij weet niet hoe laat hij thuis gaat zijn...
ik maak me dan weer meer zorgen om mijn paard(die binnen staat) dan om mezelf ofzo...
Frozenstar schreef:inge81 schreef:Jongens ik ben net geevacueerd werk er vlak naast, maar ik ken het bedrijf en het is echt troep die je binnenkrijgt als je het inademd. Ook kan je branderige ogen krijgen ik heb momenteel al wel een vreemde smaak in de mond.
Heb zelf maar melk gehaald, schijnt giftige stoffen uit je lijf af te drijven
Brrrrr!!! Alles goed verder? Hou je jezelf goed in de gaten???
Afanaisa schreef:Mijn broer zit vast op zijn werk in spijkernisse, hij mag niet weg en alles is dicht, hij kan niet naar huis, treinverkeer is ook stil gelegd, mijn mutti heeft contact met 'm en hij weet niet hoe laat hij thuis gaat zijn...
ik maak me dan weer meer zorgen om mijn paard(die binnen staat) dan om mezelf ofzo...
Amanda schreef:Afanaisa schreef:Mijn broer zit vast op zijn werk in spijkernisse, hij mag niet weg en alles is dicht, hij kan niet naar huis, treinverkeer is ook stil gelegd, mijn mutti heeft contact met 'm en hij weet niet hoe laat hij thuis gaat zijn...
Waarom mag hij niet weg? Daar is geen alarm...
Amanda schreef:Afanaisa schreef:Mijn broer zit vast op zijn werk in spijkernisse, hij mag niet weg en alles is dicht, hij kan niet naar huis, treinverkeer is ook stil gelegd, mijn mutti heeft contact met 'm en hij weet niet hoe laat hij thuis gaat zijn...
Waarom mag hij niet weg? Daar is geen alarm...
Pluttersput schreef:_Miistral_ schreef:OMG!, iedereen moet ramen en deuren sluiten, staat die verslaggever vrolijk voor dat bedrijf te vertellen wat er aan de hand is, dat is ook niet egt slim ofzo.
Hij staat van de wind af..