Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Heino schreef:Ik weet één ding: ik zou mijn stem de volgende keer echt niet aan GroenLinks geven wanneer ze op dezelfde manier met dit soort schandelen om zouden gaan als de PVV nu doet.
Nicolletje schreef:sarabande schreef:Die oudere Volendammer die de Jakhals te lijf wilde gaan vrijdag, toen die netjes vragen stelde spreekt boekdelen over de mores binnen de PVV, zowel in de kamer als de aanhang.
Waar ik heel slecht tegen kan bij deze discussie is dat het weer aangegrepen wordt door anti-pvv'ers om neerbuigend te kunnen doen over pvv-stemmers.
Alsof 1 man de hele pvv aanhang representeert.
sarabande schreef:kanniet schreef:Alle partijen hebben dubieuse mensen aan het regeren. Veelal is het enige verschil dat Wilders het van tevoren niet wist, en andere partijen vaak bewust deze mensen weer op de lijst hebben gezet. Genoeg voorbeelden te vinden.
Dat is gewoon niet waar, niet vergelijkbaar en in deze vorm. En kom me nu niet aan met allemaal gemeentelijke en andere politici, we hebben het over wat er NU in de kamer zit en vooral blijft zitten.
Ann schreef:Als je een goede politicus bent, maakt het voor je toekomst imo niet zoveel uit voor welke partij je hebt gewerkt.
samloes schreef:Ik wil respect blijven houden voor andere partij stemmers. iedere parijt heeft goede en slechte standpunten en hoop dat ze er uiteindelijks iets van kunnen maken
insun schreef:Heino schreef:Ik weet één ding: ik zou mijn stem de volgende keer echt niet aan GroenLinks geven wanneer ze op dezelfde manier met dit soort schandelen om zouden gaan als de PVV nu doet.
Dat vraag ik me af (niet specifiek in jouw geval hoor, maar in het algemeen.)
Je stemt op een partij omdat je er vertrouwen in hebt. Dan gebeurt er iets en wordt je vertrouwen geschonden, je verliest het geloof in je partij. Maar als je dan weet wáárom die iemand zo gehandeld heeft, kun je hem ook beter begrijpen. De zg. verzachtende omstandigheid waar Sarabande het op pag. 2 of 3 over had. En dan zie je het misschien toch wel weer door de vingers of til je er minder zwaar aan.
De vraag is natuurlijk hoe vaak je zoiets door de vingers ziet.
geerke schreef:overigens heeft lucassen GEEN ontucht gepleegt...de vrouwen waren gewoon volwassen en het gebeurde uit vrije wil.
Het heet inderdaad ontucht bij defensie....maar het klinkt erger dan dat het is dus.
geerke schreef:overigens heeft lucassen GEEN ontucht gepleegt...de vrouwen waren gewoon volwassen en het gebeurde uit vrije wil.
Het heet inderdaad ontucht bij defensie....maar het klinkt erger dan dat het is dus.
insun schreef:Zeker, op een aantal meiden is druk uitgeoefend. Die meiden hebben daar melding van gemaakt en daarom hebben ze die kerels ook kunnen berechten. Maar het feit dat een aantal meiden melding maakt, wil nog steeds niet zeggen dat alle meiden gedwongen werden. (Is de aanname: alle meiden zijn gedwongen omdat sommige meiden een melding gedaan hebben niet zoiets als een drogreden???)
insun schreef:Heino, misschien is het wonderwoord in deze relativeren?
sarabande schreef:Wederom, zoek de verslagen van wat toen Spermelo genoemd werd maar op
sarabande schreef:Wellicht even lezen in de links die Natasja plaatste, daar staat duidelijk dat het NIET vrijwillig was, maar zoals al diverse malen hier gezegd en ook in de artikelen te lezen een voorwaarde tot het verkrijgen van een diploma.
Noem dat maar vrijwillig