Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
kanniet schreef:Mag jij haat zaaien op Bokt Alane?
JessAndHope schreef:Ik heb wél op Wilders gestemd, maar ik ben het zeker niet eens met het feit dat er even een stel Engelse hooligans de boel kort en klein komen slaan.
Dus omdat ik Wilders heb gestemd, ben ik ook zo'n relschopper?
Ik geloof niet dat Wilders heeft opgeroepen tot rellen, ofwel?!
Alane schreef:janesmith schreef:Omdat de demonstranten een stel relschoppers zijn die niets met Wilders te maken hebben. Ze kunnen wel roepen dat ze fan van Wilders zijn, maar dat wil niet zeggen dat PVV'ers daar ook blij mee zijn.
Een groep mensen die pro wilders zijn, zijn relschoppers... en de rest van de mensen dan die voor hem gestemd hebben? Daar zullen die relschoppers ook toebehoren.
Wie zaait zal oogsten.... niet alleen het goede maar ook het ongewenste...
Alane schreef:janesmith schreef:Omdat de demonstranten een stel relschoppers zijn die niets met Wilders te maken hebben. Ze kunnen wel roepen dat ze fan van Wilders zijn, maar dat wil niet zeggen dat PVV'ers daar ook blij mee zijn.
Een groep mensen die pro wilders zijn, zijn relschoppers... en de rest van de mensen dan die voor hem gestemd hebben? Daar zullen die relschoppers ook toebehoren.
janesmith schreef:Lijkt me heeeel stug, want dit zijn Engelsen en die mogen helemaal niet stemmen op Wilders.
Tenzij ze dubbele paspoorten hebben, wat dan gelijk eens temeer een reden is om dat inderdaad te verbieden in de toekomst.
Alane schreef:Nicolletje schreef:Wilders is al eerder verschenen voor het OM. (openbaar ministerie)
http://nl.wikipedia.org/wiki/Openbaar_M ... _Nederland
Daar is hij vrijgesproken.
Het Om heeft afgezien van vervolging en dat is wat anders dan vrijgesproken... dat was in 2008
janesmith schreef:Alane schreef:Het Om heeft afgezien van vervolging en dat is wat anders dan vrijgesproken... dat was in 2008
Op 7 april 2008 werd Wilders vrijgesproken in een kort geding!