Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mariss schreef:Ik schrok echt toen ik het nieuws vanochtend hoorde.. wat een verschrikkelijk verlies, en niet alleen als acteur en zanger, maar vooral als vader van 2 kindjes en echtgenoot..
Ben er echt even stuk van.. Dat iemand zo in de knoop kan zitten dat hij zo'n mooi leven achterlaat..
Heel veel sterkte voor de familie en vrienden!
Mindfields schreef:Vreselijk nieuws, zijn arme kids en Isa.....ik probeer me wel eens voor te stellen hoe het zou zijn als ik zo ver heen zou zijn, maar je kunt het je niet voorstellen, je bent zo ver heen dan....toch vind ik het echt erg dat iemand zoiets doet tegenover zijn dierbaren....die moeten het hier toch maar mee doen.....wat vertel je aan kinderen, papa komt nooit meer terug, papa wilde niet meer, wat denkt zo'n kindje?
Desalniettemin, afschuwelijk nieuws en vreselijk dat zo'n leuke vent zo diep in een dal terecht komt...
Is RTL Boulevard al ergens terug te kijken want ik kom net thuis na een werkdag van 12 uur en heb alles zo'n beetje gemist vandaag op tv.
pniekepnak schreef:Janine1990 schreef:Jammer, Ik ook van jou vind ik niet zo leuk, heb ik laatst ook gezien...
Vind ik juist een steengoede film, mede door Antonie. Die film is één van mijn favorieten!
Cayenne schreef:RTL Boulevard is al terug te kijken
Het staat op de site.