Electra63 schreef:Dat is de goede instelling; vooral hakken, maar niets oplossen.
als je vind dat het niets oplost waarom doe je het dan?
Heino: het blijkt wel dat het er onderling ook best hard aan toe mag gaan

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ayasha schreef:Heino: het blijkt wel dat het er onderling ook best hard aan toe mag gaan
Waves schreef:Wat vinden we hier nu van? Libelle heeft dus de politieke discussies gesloten omdat ze het niet aankonden. Bokt wil zo niet in het nieuws komen neem ik aan, het komt behoorlijk amateuristisch over dat je je eigen forum niet in de hand houdt. Ze hadden alle storende gebruikers toch gewoon kunnen bannen bijvoorbeeld.
http://www.volkskrant.nl/binnenland/art ... an_Libelle
Maar waar ligt de grens? Wanneer ban je mensen om hun mening, of gaat het om de manier van brengen?
Heino schreef:Ayasha schreef:Heino: het blijkt wel dat het er onderling ook best hard aan toe mag gaan
Maar toch wordt daar naar mijn mening heftiger op gereageerd door veel personen in kwestie dan op generalisaties
En ik keur eigk allebei af, het wordt er niet gezelliger op, en het leidt ook nog eens heel sterk af van de inhoudelijke discussie
Ik ben wel benieuwd naar de meningen van andere moderators over het persoonlijke aanvallen bestraffen en generaliseren niet?
Electra63 schreef:Ik denk dat niemand objectief is over Israël/Palestijnen, dat is zo'n moeilijk onderwerp. Ik denk ook niet, dat die kwestie wordt opgelost.
En Frankrijk moet je nog maar afwachten of het lukt, er is toch ook tegenstand.
En uitzetting van Roma-zigeuners (zonder woning/werk) is niet te vergelijken met in Nederland geboren Marokkaanse rotjochies.
Adriana schreef:Ik gok dat die Marokkaanse rotjochies ook geen werk hebben, want dan hadden ze minder tijd gehad om rottigheid uit te halen.
Heino schreef:jantergouw schreef:Zelf vind ik het persoonlijk beledigen helemaal geen probleem.
Maar is het gezellig? Ik vind een gesprek veel fijner wanneer ik met respect behandeld wordt, en wanneer er niet gescholden of beledigd wordt
Electra63 schreef:Adriana schreef:Ik gok dat die Marokkaanse rotjochies ook geen werk hebben, want dan hadden ze minder tijd gehad om rottigheid uit te halen.
Maar ze zijn hier nog altijd geboren, vaak minderjarig en thuiswonend.
Dus of je die zomaar kan uitzetten, betwijfel ik.
Maar goed, de PVV-stemmer denkt van wel. Dus verschil van mening.
We zullen over een tijdje zien, wie gelijk heeft.
Adriana schreef:Ik gok dat die Marokkaanse rotjochies ook geen werk hebben, want dan hadden ze minder tijd gehad om rottigheid uit te halen.
jantergouw schreef:Dat ben ik helemaal met je eens. Helaas zijn sommige onderwerpen zo beladen voor bepaalde mensen, dat ze zichzelf niet kunnen inhouden en steeds feller worden in hun uitlatingen. Dan krijg je dat de andere kant zich van dezelfde toon gaat voorzien, en voila...daar heb je je felle discussie die soms over de grens gaat.
Electra63 schreef:Adriana,
Als je jouw 1e bericht leest, krijg ik wel de indruk pro-Israël en pro-Wilders.
Nu ben jij Holsteiner-correspondent, maar als jij een Mod bent op NM dan krijg je wel de schijn van partijdigheid, als je zou moeten ingrijpen in hoogoplopende discussies.
Een neutrale Mod zou dan IMO beter zijn als discussieleider.