Butterfly schreef:Geef mij dat sprookjesboek dan maar!
Ja, geef mij dat boek dan ook maar.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Blue_Eyes schreef:Mams, ik denk dat je mij niet goed begrepen hebt.Om te beginnen heb ik die opmerking niet neergekwakt, dat was iemand anders. En je ziet volgens mij duidelijk dat ik het er ook niet mee eens ben - ik vond het ook geen fraaie opmerking en bij mij doet dat net zo goed pijn.
vroli1 schreef:Blue_Eyes schreef:Ach, wie weet of het ooit zover komt. Duidelijk is dat sommige mensen denken dat ze een oordeel kunnen vellen over God en de bijbel terwijl ze er feitelijk niets van begrepen hebben. The story of many lives, I guess
ben ik met je eens.. laten ze eerst maar de bijbel lezen of bijbelstudie volgen als ze er meer van willen weten..
vroli1 schreef:Jezus antwoordde: Noch deze heeft gezondigd, noch zijn ouders, maar dit is geschied, opdat de werken Gods in hem zouden geopenbaard worden.
mams schreef:Ik was niet van plan om te reageren in dit topic, maar nadat ik dit tegenkwam dus wel.vroli1 schreef:God ziet alles en dat hij wel ingrijpt bij de meneer in de rolstoel en niet bij de baby zal denk ik te maken hebben met hoe zij geloven.. het kindje zal waarschijnlijk zo behandelt worden omdat de mensen die verantwoordelijk zijn niets met het geloof hebben..
ook dit staat in de bijbel..
Auw, die doet pijn en ik kan je zeggen dat deze me aardig raakt. Ik geloof dus niet en dat is dus de reden dat mijn zoontje dood geboren is. En bedankt, geweldig.
Deze reactie zal wss aardig negatief en boos overkomen, maar daar heb ik dan wel een reden voor lijkt me.
Heb ook ooit wel eens in de bijbel gelezen en er was volgens mij ook nog zoiets als oordeel niet..........of iets in die trant (vergeef me het is al een tijdje geleden)
Ik geloof dus in de evolutietheoriemede door dit soort ideeen en opvattingen van bepaalde gelovigen en nee ik scheer ze niet allemaal over 1 kam.
vroli1 schreef:vroli1 schreef:Jezus antwoordde: Noch deze heeft gezondigd, noch zijn ouders, maar dit is geschied, opdat de werken Gods in hem zouden geopenbaard worden.
dit is dat antwoord wat jij bedoelt?
maar ging het nou niet over dat bv. het kind blind geboren is dat of het kind zondig is of de ouders ..
musinge schreef:Ik kies voor de schepping.
Ik geloof en daar blijf ik ook bij. Alle 'bewijzen' van de evolutietheorie zijn ook al onderuit gehaald.
Er is echter nog nooit een bewijs geleverd dat God of de schepping niet bestaat.
Uitleggen zal misschien nooit helemaal kunnen; daarvoor is het geloof!