Ik zeg niet dat jij dat zegt hoor

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
KiWiKo schreef:waar zegt die dat dan?
Mindim schreef:Maar verbiedt hij in die zin de Islam, zegt hij daar dat iedereen het land uit moet vanwege geloof? Nee.
Al qaeida handelt ook in de naam van allah, dus in de naam van het geloof, dus in naam van de islam, dat Wilders zich zorgen maakt over islamieten hier in nederland gecombineerd met opkomend extremisme en criminaliteit, vind ik het niet vreemd dat hij deze uitspraak doet.
Shiloh schreef:Ik lees jou bericht Bunga. Jij zegt dat Wilders zegt dat alleen diegene die het verzieken weg moet. En dat is gewoon niet waar. In de ogen van Wilders heeft iedereen die in de Islam geloofd het "al verziekt" ... luister naar zijn uitspraken uit zijn mond... Notabene de eerste zin in dit filmpje http://www.youtube.com/watch?v=2hObdgQRGEg
"er is heel veel vrijheid, maar is 1 grens en dat is, als de Islam zoals verwoord in de Koran, als de mensen daar naar willen leven en daar geen afstand van willen doen, dan is er wat mij betreft geen plaats voor in Nederland."
Duidelijker kun je het niet hebben volgens mij.
PattyOosten schreef:Mindim schreef:Maar verbiedt hij in die zin de Islam, zegt hij daar dat iedereen het land uit moet vanwege geloof? Nee.
Al qaeida handelt ook in de naam van allah, dus in de naam van het geloof, dus in naam van de islam, dat Wilders zich zorgen maakt over islamieten hier in nederland gecombineerd met opkomend extremisme en criminaliteit, vind ik het niet vreemd dat hij deze uitspraak doet.
In zijn programma verbiedt hij wel heel makkelik de Koran. Da's stap één. En de grenzen moeten dicht voor alle immigranten uit Moslim landen, da's stap twee. Dan gaan we lekker etnisch registreren, da's stap drie. Ik hoop dat stap vier nooit komt, maar vrees er wel voor.
Citaat:Voor vreemdelingen geldt: werken of wegwezen. Geen baan = geen plaats in Nederland
PattyOosten schreef:Mindim schreef:Etnisch registreren zie ik er niet staan trouwens, lees ik er over heen?
En helaas ben je niet de enige die zonder goed te lezen wel op een bepaalde partij stemt.... Niet de eerste keer dat ik het moet vermelden, dus uit het hoofdPagina 11 halverwege zijn punten lijstje.
Mindim schreef:Waarom pakt men dan zijn eigen rotte appels niet aan????
Mindim schreef:Had ik al gezien Shiloh, het zijn uitspraken. De context waarin ze zijn genoemd, worden niet vermeld.
PattyOosten schreef:Mindim schreef:Waarom pakt men dan zijn eigen rotte appels niet aan????
Welke men, en welke "eigen rotte appel"?
Volgens mij is iedereen het er over eens dat criminaliteit harder aangepakt moet worden. Maar om onderscheid te maken tussen Paula of Fatima slaat nergens op. Stel een daad strafbaar, bega je die daad, krijg je die straf. Da's helder. Daar hoef je niet voor te discrimineren.