Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mloes schreef:Ik heb het ook gehoord ja. Het meisje is op dezelfde datum (30 mei) omgekomen als Natalee.. Ik hoop dat ze Joran dit keer oppakken, en mooi in Zuid-Amerika in een gevangenis gooien. Lekker barre levensomstandigheden!
MariekeB schreef:Mloes schreef:Ik heb het ook gehoord ja. Het meisje is op dezelfde datum (30 mei) omgekomen als Natalee.. Ik hoop dat ze Joran dit keer oppakken, en mooi in Zuid-Amerika in een gevangenis gooien. Lekker barre levensomstandigheden!
Jullie zijn tegen de organisatie Amnesty international en voor schending van de mensenrechten ...?
Nee toch , hoop ik. Want dat is wel waar je het over hebt als het over Peru gaat.
Er worden daar mensenrechten geschonden. Ik gun Joran een verdiende straf, als eea bewezen wordt/is. Maar zonder schending van de mensenrechten. We hebben toch met zijn allen afgesproken dat we beschaafde mensen zijn en ons niet verlagen naar het niveau van een crimineel.
Goed nieuws voor de mensen die van hel en marteling houden, Nederland zal nooit om zijn uitlevering vragen...
Muzefee schreef:Wat een misselijke kop heeftie ook hè, hij kijkt bijna trots.
Babsiej schreef:MariekeB schreef:Jullie zijn tegen de organisatie Amnesty international en voor schending van de mensenrechten ...?
Nee toch , hoop ik. Want dat is wel waar je het over hebt als het over Peru gaat.
Er worden daar mensenrechten geschonden. Ik gun Joran een verdiende straf, als eea bewezen wordt/is. Maar zonder schending van de mensenrechten. We hebben toch met zijn allen afgesproken dat we beschaafde mensen zijn en ons niet verlagen naar het niveau van een crimineel.
Goed nieuws voor de mensen die van hel en marteling houden, Nederland zal nooit om zijn uitlevering vragen...
Tsja die rechten heeft ie verspeeld als tie het daadwerkelijk allemaal heeft gedaan. Had ie beter na kunnen denken voordat hij het deed.
Geen straf is erg genoeg voor hem.
Babsiej schreef:MariekeB schreef:Jullie zijn tegen de organisatie Amnesty international en voor schending van de mensenrechten ...?
Tsja die rechten heeft ie verspeeld als tie het daadwerkelijk allemaal heeft gedaan. Had ie beter na kunnen denken voordat hij het deed.
Geen straf is erg genoeg voor hem.
MariekeB schreef:Jullie zijn tegen de organisatie Amnesty international en voor schending van de mensenrechten ...?
Grobegni schreef:MariekeB schreef:Jullie zijn tegen de organisatie Amnesty international en voor schending van de mensenrechten ...?
Ach joh, zo'n mensenrechtenverdragje, waar hebben we het voor nodig?![]()
Ik ben het volledig met je eens Marieke, ook criminelen (en daarmee bedoel ik veroordeelden) hebben mensenrechten. De Zuid-Amerikaanse gevangenissen zijn zeer berucht, het is niet voor niets dat onder anderen Amnesty daar al jaren tegen strijden. Ik ken de omstandigheden in heel Latijns-Amerika en zelfs het leven in de achterbuurten gun je je ergste vijanden nog niet. Wat een heksenjacht is hier gaande...Triest...
Wanted2003 schreef:Niemand kan zijn grondrechten verspelen. Ik ben ook van mening dat het een vreselijk portret is en indien hij de moord van dit meisje op zijn geweten heeft verdiend hij zeker een levenslange gevangenisstraf. Maar ik ga wel met Marieke mee. En volgens mij heeft het grote gros van de bokkers geen idee wat een gevangenisstraf in Nederland precies inhoudt. Voorheen had ik ook een vooroordeel over de Nederlandse gevangenis, gelukkig heb ik zeer recent kunnen zien dat het toch niet zo fijn is als men denkt.
annelindeeee schreef:Wat erg zeg, om dit allemaal te lezen terwijl het een familielid van je is...
Maar ik kan jullie geen ongelijk geven. Als je alleen al ziet hoeveel verdriet hij zijn eigen familie aandoet, mogen ze hem voorlopig wel opsluiten
Ik heb er echt geen woorden voor...