Joran v/d Sloot verdacht van moord

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

corientjuhh

Re: Joran v/d Sloot verdacht van moord

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-10 20:32

Lang leve de politie :D

Muzefee

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-10 20:38

Wat een misselijke kop heeftie ook hè, hij kijkt bijna trots. :n

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-06-10 20:39

En kalm ook.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-10 20:39

Mloes schreef:
Ik heb het ook gehoord ja. Het meisje is op dezelfde datum (30 mei) omgekomen als Natalee.. Ik hoop dat ze Joran dit keer oppakken, en mooi in Zuid-Amerika in een gevangenis gooien. Lekker barre levensomstandigheden!

Jullie zijn tegen de organisatie Amnesty international en voor schending van de mensenrechten ...?
Nee toch , hoop ik. Want dat is wel waar je het over hebt als het over Peru gaat.

Er worden daar mensenrechten geschonden. Ik gun Joran een verdiende straf, als eea bewezen wordt/is. Maar zonder schending van de mensenrechten. We hebben toch met zijn allen afgesproken dat we beschaafde mensen zijn en ons niet verlagen naar het niveau van een crimineel.
Goed nieuws voor de mensen die van hel en marteling houden, Nederland zal nooit om zijn uitlevering vragen...

xSaarSaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-10 20:49

Wat een vreselijk geval!
Ik zag het net op het nieuws, tijdens zijn aanhouding liep hij gewoon heel relaxt, haast te slenteren! :oo

Babsiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-10 20:52

MariekeB schreef:
Mloes schreef:
Ik heb het ook gehoord ja. Het meisje is op dezelfde datum (30 mei) omgekomen als Natalee.. Ik hoop dat ze Joran dit keer oppakken, en mooi in Zuid-Amerika in een gevangenis gooien. Lekker barre levensomstandigheden!

Jullie zijn tegen de organisatie Amnesty international en voor schending van de mensenrechten ...?
Nee toch , hoop ik. Want dat is wel waar je het over hebt als het over Peru gaat.

Er worden daar mensenrechten geschonden. Ik gun Joran een verdiende straf, als eea bewezen wordt/is. Maar zonder schending van de mensenrechten. We hebben toch met zijn allen afgesproken dat we beschaafde mensen zijn en ons niet verlagen naar het niveau van een crimineel.
Goed nieuws voor de mensen die van hel en marteling houden, Nederland zal nooit om zijn uitlevering vragen...

Tsja die rechten heeft ie verspeeld als tie het daadwerkelijk allemaal heeft gedaan. Had ie beter na kunnen denken voordat hij het deed.
Geen straf is erg genoeg voor hem.

Forcalquier

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-10 21:02

Muzefee schreef:
Wat een misselijke kop heeftie ook hè, hij kijkt bijna trots. :n

Hij kijkt alsof het hem allemaal geen bal intresseert en of hij al die aandacht wel leuk vind.
Zoals ik op de vorige pagina zei: hij heeft een bepaalde uitdrukking op zijn gezicht, een soort lachend gezicht zelfs als hij doet alsof hij emotioneel is. Ik kan het niet echt uitleggen maar ik zou die jongen toch echt niet vertrouwen als hij voor mijn neus zou staan.

Douce

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-10 21:07

@ wendyashley, ik denk dat hij een bepaald pokerface op kan zetten waardoor vrouwen hem toch vertrouwen.
Hoor je wel vaker: "Hij deed zo aardig.."

Grobegni

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-10 21:13

Babsiej schreef:
MariekeB schreef:

Tsja die rechten heeft ie verspeeld als tie het daadwerkelijk allemaal heeft gedaan. Had ie beter na kunnen denken voordat hij het deed.

Ach joh, zo'n mensenrechtenverdragje, waar hebben we het voor nodig? :roll:
Ik ben het volledig met je eens Marieke, ook criminelen (en daarmee bedoel ik veroordeelden) hebben mensenrechten. De Zuid-Amerikaanse gevangenissen zijn zeer berucht, het is niet voor niets dat onder anderen Amnesty daar al jaren tegen strijden. Ik ken de omstandigheden in heel Latijns-Amerika en zelfs het leven in de achterbuurten gun je je ergste vijanden nog niet. Wat een heksenjacht is hier gaande...Triest...
Laatst bijgewerkt door Grobegni op 03-06-10 21:14, in het totaal 1 keer bewerkt

DDW1190

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-10 21:13

is hij al gevonden ??

Muzefee

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-10 21:14

Zoals al eerder in het topic gezegd, hij is vanavond in Chili opgepakt.

Wanted2003

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-10 21:16

Babsiej schreef:
MariekeB schreef:

Niemand kan zijn grondrechten verspelen. Ik ben ook van mening dat het een vreselijk portret is en indien hij de moord van dit meisje op zijn geweten heeft verdiend hij zeker een levenslange gevangenisstraf. Maar ik ga wel met Marieke mee. En volgens mij heeft het grote gros van de bokkers geen idee wat een gevangenisstraf in Nederland precies inhoudt. Voorheen had ik ook een vooroordeel over de Nederlandse gevangenis, gelukkig heb ik zeer recent kunnen zien dat het toch niet zo fijn is als men denkt.

DDW1190

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-10 21:18

Muzefee schreef:
Zoals al eerder in het topic gezegd, hij is vanavond in Chili opgepakt.

Okee wat goed zeg! lekker opsluiten!

Babsiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-10 21:36

MariekeB schreef:

Geen straf is erg genoeg voor hem.[/quote]

Niemand kan zijn grondrechten verspelen. Ik ben ook van mening dat het een vreselijk portret is en indien hij de moord van dit meisje op zijn geweten heeft verdiend hij zeker een levenslange gevangenisstraf. Maar ik ga wel met Marieke mee. En volgens mij heeft het grote gros van de bokkers geen idee wat een gevangenisstraf in Nederland precies inhoudt. Voorheen had ik ook een vooroordeel over de Nederlandse gevangenis, gelukkig heb ik zeer recent kunnen zien dat het toch niet zo fijn is als men denkt.[/quote]

Ach ja die meisjes hadden ook allemaal rechten. Ik weet best wat dat inhoud zeer dichtbij zelf meegemaakt, en tsja, heel erg beroerd vond ik het er niet uitzien. Nu was het in mijn omgeving maar een korte periode dus wellicht zal het anders voelen als het langer is.

Krips

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-10 21:39

Grobegni schreef:
MariekeB schreef:

Ach joh, zo'n mensenrechtenverdragje, waar hebben we het voor nodig? :roll:
Ik ben het volledig met je eens Marieke, ook criminelen (en daarmee bedoel ik veroordeelden) hebben mensenrechten. De Zuid-Amerikaanse gevangenissen zijn zeer berucht, het is niet voor niets dat onder anderen Amnesty daar al jaren tegen strijden. Ik ken de omstandigheden in heel Latijns-Amerika en zelfs het leven in de achterbuurten gun je je ergste vijanden nog niet. Wat een heksenjacht is hier gaande...Triest...

Ik ben het ook helemaal met jullie eens :)

IKbenEllen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-10 21:40

Wanted2003 schreef:
Niemand kan zijn grondrechten verspelen. Ik ben ook van mening dat het een vreselijk portret is en indien hij de moord van dit meisje op zijn geweten heeft verdiend hij zeker een levenslange gevangenisstraf. Maar ik ga wel met Marieke mee. En volgens mij heeft het grote gros van de bokkers geen idee wat een gevangenisstraf in Nederland precies inhoudt. Voorheen had ik ook een vooroordeel over de Nederlandse gevangenis, gelukkig heb ik zeer recent kunnen zien dat het toch niet zo fijn is als men denkt.

Nee dat zou er uit zien dat het hier "fijn" zou zijn in de bak :+ De meesten zitten er niet voor een kauwgompie jatten ;)
Maar vergeleken met Zuid Amerika is het WEL een paradijs bij ons. Ben blij dat ie daar gepakt is, kost het ons in ieder geval geen belastingcenten ;)

annelindeeee

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-10 21:40

Wat erg zeg, om dit allemaal te lezen terwijl het een familielid van je is...

Maar ik kan jullie geen ongelijk geven. Als je alleen al ziet hoeveel verdriet hij zijn eigen familie aandoet, mogen ze hem voorlopig wel opsluiten :j

Ik heb er echt geen woorden voor...

DDW1190

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-10 21:42

van mij mogen ze hem hard aanpakken.
hij is niet een keer maar twee keer schuldig aan moord, dit had gewoon gestopt kunnen worden imo... echt erg dat hij niet eerder is opgepakt, het meisje zou je familie maar wezen.. wat zou je vol met woede zitten en onmacht..

xSaarSaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-10 21:50

annelindeeee schreef:
Wat erg zeg, om dit allemaal te lezen terwijl het een familielid van je is...

Maar ik kan jullie geen ongelijk geven. Als je alleen al ziet hoeveel verdriet hij zijn eigen familie aandoet, mogen ze hem voorlopig wel opsluiten :j

Ik heb er echt geen woorden voor...

Is Joran dan familie van jou?

annelindeeee

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-10 21:54

Ja (neef van mijn oom), maar dat wil niet zeggen dat ik voor hem ben of hem probeer te verdedigen hoor, integendeel! Als je alleen al ziet hoeveel verdriet zijn familie heeft van wat hij doet... Daar mag hij wat mij betreft echt voor boeten :j

En dan heb ik het nog niet eens over de familie van de slachtoffers, wat een verlies moet dat zijn zeg, afschuwelijk gewoon...

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-06-10 21:55

Zo, lijkt me een rare situatie als deze jongen familie van je is ja.

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-10 21:57

annelindeeee schreef:
Ja (neef van mijn oom),

Heb je hem ooit weleens persoonlijk ontmoet?

annelindeeee

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-10 21:59

Het is (gelukkig) geen familie die je dagen ziet (van mijn aangetrouwde oom), maar je krijgt toch wat mee van wat hij zijn omgeving aandoet.
Daar heb je vroeger dan altijd zo leuk mee gespeeld...

maargoed, verder is het ook allemaal privé enzo, ik kon het alleen niet laten om even te reageren, het is best erg om te lezen wat er allemaal gezegd wordt, ook al ben ik het met bijna alle uitspraken volkomen eens!

annelindeeee

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-10 22:00

@ThePast03: Jazeker, vooral toen ik wat kleiner was, kwamen we vaak bij elkaar. Maar dit doet er allemaal niet toe, dat was ook niet mijn bedoeling en dat wil ik ook helemaal niet.

Ik hoop gewoon dat dit vreselijke gedoe zo snel mogelijk een einde krijgt!

Wanted2003

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-10 22:01

Even een andere vraag, voor de mensen die er verstand van hebben. Joran heeft toch een Nederlandse nationaliteit, dan is er toch wel een mogelijkheid om toch in Nederland berecht te worden? Ook al vraagt Nederland niet om zijn uitlevering, kan de advocaat dit niet aanvechten?