Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
kehdra schreef:KoudbloedKim schreef:Gewoon in het filmpje dat hier in het topic staat.. http://www.youtube.com/watch?v=rNDpawdHR8w
Gelijk in het begin..
in deze hoor je het beter
http://www.youtube.com/watch?v=ylbi15P1Mx8
Karin schreef:Even advocaat van de duivel spelen en een andere speculatie de wereld in helpen:
De man zag er Joods orthodox uit? Misschien werd hij wel zo aangegrepen door het hele gebeuren dat hij in een soort trance raakte en zijn verdriet of andere spanning op deze manier uitte. Een oerkreet die hij niet in de hand had. Ik noem maar wat.
Karin schreef:Even advocaat van de duivel spelen en een andere speculatie de wereld in helpen:
De man zag er Joods orthodox uit? Misschien werd hij wel zo aangegrepen door het hele gebeuren dat hij in een soort trance raakte en zijn verdriet of andere spanning op deze manier uitte. Een oerkreet die hij niet in de hand had. Ik noem maar wat.
Verder ga ik met Shadow mee. Laat ze eerst maar eens onderzoeken wat er nou precies is gebeurd en waarom het gebeurde. Het is zó ontzettend makkelijk om dingen te roepen als 'terug naar z'n eigen land'.
dynamiek schreef:Citaat:Nou dat vind ik wel heel erg grof.. Ik zou eerst wel eens precies willen weten wat nou de reden was waarom hij zou schreeuwde.
Hij staat daar niet voor niks een belangrijk iets te verstoren en dat doet zo'n man niet om een verjaardagsliedje of wat dan ook te gaan schreeuwen hoor, je bent te goedgelovig voor deze wereld!
Karin schreef:breezy302 schreef:Hmmm. Zouden er echt honderden mensen zichzelf verwonden en het op een rennen zetten van een schreeuwende man?
Zoals eerder gezegd: achteraf is het makkelijk praten.
'Er was niets aan de hand.' Nee, maar weet jij dat als je daar staat en er gebeurt iets wat je niet verwacht?
Nueve schreef:Een man, gekleed in joods-orthodoxe dracht, was tijdens de twee minuten stilte luidruchtig met een mobiele telefoon bezig. Na herhaaldelijk aandringen van omstanders, die hem tot stilte maanden, begon hij te schreeuwen. Hij werd door de politie opgepakt. In de ontstane commotie vielen enkele dranghekken om. Tientallen mensen raakten in paniek, honderden zetten het op een lopen.