Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
sarabande schreef:Onassa schreef:Nu in een dorp en idd, daar is meer ruimte maar moeten we dan alle boeren bedrijven, natuurgebieden etc. maar gaan opofferen om er nog meer mensen in te proppen???
En uiteraard moet dan de melk , het vlees etc maar uit het buitenland komen omdat hier de boeren nog amper recht van bestaan hebben???
Tja...ook ieder heeft daar zo zijn eigen mening over blijkbaar.
Het is voor mij onbegrijpelijk waarom iemand op een man stemt die racisme bepleit.
Maar dat mensen zich zo bang laten maken dat ze gaan denken dat bovenstaande zou kunnen gebeuren, daar had ik nog niet bij stil gestaan.
Ik kan me niet voorstellen dat een zinnig mens ook maar op zon gedachte komt.
Ik zal maar denken het is 1 april, kan er anders geen zinnige voorstelling bij maken, boerenbedrijven, natuurgebieden![]()
geerke schreef:MamboBeach schreef:Wat wil je zeggen met dat stukje uit de krant sarabande?
weet je, ik ben nieteens onder de indruk van dat artikel....als mijn vriend naar thailand gaat is hij ook lyrisch van dat land...zolang je de sloppenwijken niet ziet is het toch goed?
jameyskatje schreef:geerke schreef:[modern vrouwvriendelijk land als nederland
hahaa 1 april kikker in je bil
sarabande schreef:MamboBeach schreef:Wat wil je zeggen met dat stukje uit de krant sarabande?
Dat onderschrijft de ervaringen van Joost hoe in de Arabische landen, door Wilders over Nederland gedacht wordt, totdat iemand gewoon hier rondwandelt, in Amsterdam welteverstaan dus niet alleen in een uitgekozen villawijk.
sarabande schreef:Dat de moslims de boeren van hun akkers gaan verdrijven en onze natuur op zullen eisen, kan ik toch echt niet serieus nemen.
Ook het verhaal dat je in Frankrijk last van moslims hebt gehad (eens vroeger) en daarom op Wilders in Nederland stemt vind ik nogal merkwaardig
MamboBeach schreef:Buiten dat, iedereen heeft zijn eigen smaak of beeld over een land. Ik kan Italië fantastisch vinden maar misschien vind jij het wel helemaal niets...
Dus ik begrijp dat stukje niet zo...
sarabande schreef:Dat de moslims de boeren van hun akkers gaan verdrijven en onze natuur op zullen eisen, kan ik toch echt niet serieus nemen.
sarabande schreef:MamboBeach schreef:Buiten dat, iedereen heeft zijn eigen smaak of beeld over een land. Ik kan Italië fantastisch vinden maar misschien vind jij het wel helemaal niets...
Het gaat niet om het land, Italië is een heerlijk land ook al is Berlusconi een hufter maar daar heb je in Florence weinig last van. Dit stukje laat zien hoe men daar, in Egypte dus, over ons denkt alleen door de uitingen van een man.
geerke schreef:jij hecht waarde aan de uitingen van 1 man?...lekker objectief
Onassa schreef:Ik heb zelf 10 jaar in Rotterdam gewoond.
Nu in een dorp en idd, daar is meer ruimte maar moeten we dan alle boeren bedrijven, natuurgebieden etc. maar gaan opofferen om er nog meer mensen in te proppen???
En uiteraard moet dan de melk , het vlees etc maar uit het buitenland komen omdat hier de boeren nog amper recht van bestaan hebben???
sarabande schreef:MamboBeach schreef:Buiten dat, iedereen heeft zijn eigen smaak of beeld over een land. Ik kan Italië fantastisch vinden maar misschien vind jij het wel helemaal niets...
Het gaat niet om het land, Italië is een heerlijk land ook al is Berlusconi een hufter maar daar heb je in Florence weinig last van. Dit stukje laat zien hoe men daar, in Egypte dus, over ons denkt alleen door de uitingen van een man.
sarabande schreef:Onassa schreef:Ik heb zelf 10 jaar in Rotterdam gewoond.
Nu in een dorp en idd, daar is meer ruimte maar moeten we dan alle boeren bedrijven, natuurgebieden etc. maar gaan opofferen om er nog meer mensen in te proppen???
Ik wil het wel heeeeeeel langzaam lezen hoor, maar er staat toch echt wat er staat. En als je je beledigd voelt omdat ik dit onzin vind, vraag ik af of je het zelf wel goed gelezen hebt.
Citaat:Dat de moslims de boeren van hun akkers gaan verdrijven en onze natuur op zullen eisen, kan ik toch echt niet serieus nemen.
MamboBeach schreef:sarabande schreef:
Die mening deel ik niet met je, al is Berlusconi een hufter dan is Italië toch nog geen vervelend land? Er wordt ook geschreven dat er een negatieve kijk was op Nederland en niet op Wilders.