Chevano schreef:Dat is fijn voor jouw organistatie dus jij mag ook je petje op houden!
Jup

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Chevano schreef:Dus HB visser heb je er geen problemen mee dat sommige van die vrouwen gedwongen worden om met zon hoofddoekje om te lopen. Dat is mijn standpunt dus. En ja gelukkig zijn er meningverschillen in het land anders werd het zo saai. En als je maar 1 partij hebt om te kiezen (denk aan dictatuur) dan blijft er geen democratie meer over. Wees blij dat wij kunnen en mogen kiezen op welke partij dan ook. En ach abn ik vind bij iedereen fouten ook bij jouw-W. Beter Nederlands kunnen schrijven/lezen/praten met fouten dan helemaal niet!
HBVisser schreef:Chevano schreef:Dus HB visser heb je er geen problemen mee dat sommige van die vrouwen gedwongen worden om met zon hoofddoekje om te lopen. Dat is mijn standpunt dus. En ja gelukkig zijn er meningverschillen in het land anders werd het zo saai. En als je maar 1 partij hebt om te kiezen (denk aan dictatuur) dan blijft er geen democratie meer over. Wees blij dat wij kunnen en mogen kiezen op welke partij dan ook. En ach abn ik vind bij iedereen fouten ook bij jouw-W. Beter Nederlands kunnen schrijven/lezen/praten met fouten dan helemaal niet!
Als die vrouwen er zijn, en ze zullen er zijn, dat geloof ik meteen.
Dan is het aan de vrouwen om zich daar tegen te verzetten. Als ze dit doen, ben ik de eerste die mijn huis open zet om deze vrouwen een tijdelijke veilige haven te bieden.
Maar het is niet aan jou om te bepalen wat wanneer onderdrukking is en ook niet aan Wilders.
geerke schreef:Ninx schreef:Die man is volstrekt gestoord. Maar het zal niet voor het eerst zijn dat een heel volk achter een extremistische eencellige aanloopt.
Toen was mijn volk de l*l, Joden, wie zullen er straks gekielhaald worden zodat het zijne 'raarharigheid' mag behagen?
Sure, er zijn problemen... die worden echter niet veroorzaakt door mensen met een hoofddoek.
Kappen met die 'non-issues', dit kun je toch niet serieus nemen?
en weer word wilders vergeleken met hitler....wie is er nu gevaarlijk en maakt stemming?
jij vermoed ik....
HBVisser schreef:Chevano schreef:Dus HB visser heb je er geen problemen mee dat sommige van die vrouwen gedwongen worden om met zon hoofddoekje om te lopen. Dat is mijn standpunt dus. En ja gelukkig zijn er meningverschillen in het land anders werd het zo saai. En als je maar 1 partij hebt om te kiezen (denk aan dictatuur) dan blijft er geen democratie meer over. Wees blij dat wij kunnen en mogen kiezen op welke partij dan ook. En ach abn ik vind bij iedereen fouten ook bij jouw-W. Beter Nederlands kunnen schrijven/lezen/praten met fouten dan helemaal niet!
Als die vrouwen er zijn, en ze zullen er zijn, dat geloof ik meteen.
Dan is het aan de vrouwen om zich daar tegen te verzetten. Als ze dit doen, ben ik de eerste die mijn huis open zet om deze vrouwen een tijdelijke veilige haven te bieden.
Maar het is niet aan jou om te bepalen wat wanneer onderdrukking is en ook niet aan Wilders.
Umpiedumpie schreef:Ninx schreef:Die man is volstrekt gestoord. Maar het zal niet voor het eerst zijn dat een heel volk achter een extremistische eencellige aanloopt.
Toen was mijn volk de l*l, Joden, wie zullen er straks gekielhaald worden zodat het zijne 'raarharigheid' mag behagen?
Sure, er zijn problemen... die worden echter niet veroorzaakt door mensen met een hoofddoek.
Jij niet, ik niet, maar helaas een heel groot deel van de Nederlandse bevolking wel.....
Chevano schreef:kijk dit vind ik nou echt toppie niet met 2 maten gemeten!
Jaime_ schreef:Er zit ook nog een verschil tussen hoofddoeken en hoofddoeken, die doeken die ook het voorhoofd en oren bedekken.. tja daar kan ik me wel vinden in Wilders..
Maar daarnaast zijn er ook mensen die het hoofddoekje echt enkel over het haar doen en achteraan vastknopen.. dat vind ik dan weer wel kunnen..
HBVisser schreef:Nou dat moeten ze dan maar doen. Ik ben niet bang uitgevallen.
Maar dat is de discussie hier niet.
Er wordt zo hoog gesproken over de Nederlandse cultuur en dat Wilders die gaarne wil behouden.
Een belangrijk deel van de Nederlandse cultuur is dat Nederland zo tolerant is ten opzichte van mensen die anders zijn.
Als Wilders dat wil behouden, dan klopt zijn politieke agenda niet helemaal.
Ninx schreef:geerke schreef:je huis open zetten voor dit soort vrouwen?
Dan krijg je vermoedelijk boze neefjes en ooms erbij die je bedreigen...
Het mag duidelijk zijn dat Wilders kerk jouw parochie bereikt heeft...
geerke schreef:is mijn opmerking gelogen dan?
Hoeveel vrouwen zitten er niet in blijf van mijn lijf huizen?
Die beschermd moeten worden tegen boze families?
Ooit een uitzending van zembla gezien,die verzinnen dat niet.
Ik ben de laatste die discrimineert,ben van mening dat iedereen zich gewoon moet gedragen....ongeacht huidskleur of religie.
En de gene die dat niet doen mogen de gevangenis in of indien ze alleen maar naar nederland komen om rotzooi te schoppen mogen ze van mij terug naar het land van hun roots.
Het is trouwens in turkije verboden om hoofddoekjes te dragen in openbare functies...en als wilders het hier wil verbieden word hij vergeleken met hitler...appart.
geerke schreef:Ninx schreef:Die man is volstrekt gestoord. Maar het zal niet voor het eerst zijn dat een heel volk achter een extremistische eencellige aanloopt.
en weer word wilders vergeleken met hitler....wie is er nu gevaarlijk en maakt stemming?
jij vermoed ik....