Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
miep1979 schreef:xMarianne schreef:Ik vind zelf dat de Koreaan het ook wel verdiend maar ja.. er is toch een schaduw. ik zou bij mezelf blijven denken: "Als Sven geen DSQ had gehad dan was ik tweede geweest." ik zou me gewoon tweede voelen!
Ik idem dito.............
Ophelia schreef:Ja, ik vond dat tafereeltje van Lee op de schouders ook wel gaan hoor. Neemt niet weg dat Lee een TOPprestatie heeft geleverd. Ookal had de fout van Sven niet gemaakt geweest en had hij "slechts" zilver gehad, was het nòg een bijzonder uitzonderlijke prestatie voor iemand die nog maar een paar maanden lange afstand rijdt...Maar dat een medelander (Bob) zich zò mee laat slepen in de vreugde voor Lee en hem op zijn schouders neemt, iets wat je eigenlijk verder NOOIT ziet gebeuren, neigt naar zeer weinig respect voor je in zak en as zittende landgenoot(oten). Wees gewoon blij met je eigen prestatie, vier je eigen feestje, maar dik het geheel niet zo belachelijk aan door zo uitzonderlijk blij te zijn voor een Koreaan met "reservegoud"...
Aranel schreef:Precies ja. Als ik die Koreaan was, en ik moest dan zo nodig goud in ontvangst nemen, zou ik in ieder geval even naar Sven toegaan, of hem een hand geven of zoiets. Zoals die Rus deed toen Sven met de camera's aan het praten was, die sloeg hem op z'n schouder, dat was ook wel echt gemeend denk ik
Ik zou me ook altijd tweede voelen als ik die Lee was..
x_Lys schreef:Zo mooooi dat had ik ook.. best als die Noor dat wil doen, of weet uik veel waar die vandaan kwam. Maar als ik Bob was had ik echt geweigerd.
Hij schijnt zowiezo een arrogantklootzak te zijn. Dit dat Sven dat niet is, maar die heeft altijd gezegd eerst zien en dan geloven..
En Bob zei, ik weet zeker dat ik goud win. Dat gebeurd gewoon.. jaja vast
angelique19 schreef:Nog steeds ontdaan ...
maar vraag me toch af, Stel dat Sven het door heeft gehad dat hij fout zat en nog een extra buitenbocht had genomen, (dus niet wisselen)
Was de fout dan rechtgetrokken met straf seconden ?
Wie o wie weet me die te vertellen
RicardoOpa schreef:Woeps, het is laat. Tot deze avond nog nooit van die vent gehoord.
RicardoOpa schreef:Ik vind die schaatsresultaten van Kramer toch behoorlijk wat indrukwekkender van die van Kemkers, volgens Wikipedia.
Zal ook wel komen omdat er nu veel meer te winnen valt.
Nessah schreef:Sorry, op olympisch niveau kan zoiets niet gebeuren
Doe je dat wel, zegt dat wat over jou als coach. ( vind ik hoor)
Lielle schreef:ik weet niet wat de achtergrond van die regels is, ik weet alleen dat er gezegd werd dat er vanwege regels maar 1 persoon op de kruising mocht staan. Zal eens kijken of ik eea kan vinden.
ilse86 schreef:Aranel schreef:Ik heb er vannacht niet van kunnen slapen, en heb erover gedroomd
Echt, ik heb zo'n medelijden met hem.
En op die Bob de Jong ben ik ook he-le-maal afgeknapt'De een z'n traan is de ander z'n lach en daar maak ik handig gebruik van'
Ja, dat is echt de domste opmerking van de eeuw. Als je al niet werd uitgekost, dan gebeurt het nu wel omdat je de val van DE publiekslieveling als leuk opstapje naar een podiumplek ziet.
AnnaaX schreef:Ik heb het ook gezien gister
Kijk nooit olympische spelen, maar gister wilde ik de race van sven wel zien, en het ging meteen fout.
Vind het ook vooral sneu voor z'n coach.
Sowieso krijgen Sven en zijn coach nu allemaal mensen achter zich aan, terwijl ze misschien wel eventjes rust willen.
Vond het ook zo dapper van hem dat ie nog voor camera kon praten na zijn wedstrijd
xMarianne schreef:Ik vind het (en ik denk nog wel meer hier) zo jammer dat zoveel mensen over Gerard Kemkers vallen. Maar als híj er niet was dan was Sven ook niet op dit niveau gekomen!
AnnaaX schreef:xMarianne schreef:Ik vind het (en ik denk nog wel meer hier) zo jammer dat zoveel mensen over Gerard Kemkers vallen. Maar als híj er niet was dan was Sven ook niet op dit niveau gekomen!
Helemaal mee eens
Sven en zijn coach hebben samen echt onwijs veel bereikt, en het ging eigenlijk altijd goed.
En ik zag inderdaad Sven gister ook een paar traantjes wegslikken, maar toch; als mij zoiets was overkomen weet ik niet of ik dan al voor de camera had kunnen reageren.
AnnaaX schreef:xMarianne schreef:Ik vind het (en ik denk nog wel meer hier) zo jammer dat zoveel mensen over Gerard Kemkers vallen. Maar als híj er niet was dan was Sven ook niet op dit niveau gekomen!
Helemaal mee eens
Sven en zijn coach hebben samen echt onwijs veel bereikt, en het ging eigenlijk altijd goed.
En ik zag inderdaad Sven gister ook een paar traantjes wegslikken, maar toch; als mij zoiets was overkomen weet ik niet of ik dan al voor de camera had kunnen reageren.
Helemaal mee eens