Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
sarabande schreef:Toekie schreef:Als je het hier niet mee eens bent, dan stem je op bijv. PVV. Die willen ontwikkelingshulp afschaffen. En als je vindt dat dat geen zin heeft omdat meerdere partijen het toch nooit eens worden. Kun je misschien beter in Noord-Korea of op een onbewoond eilandje gaan wonen.![]()
Wel merkwaardig dat Wilders himself aan de telefoon zat om geld te innen, daar heb ik me toch wel over verbaast
KiWiKo schreef:hoezo? vrijwillig doneren is heel wat anders dan belastinggeld uitgevenMisschien heeft Wilders zelf wel een behoorlijk bedrag gestort.
KiWiKo schreef:de regering heeft geen geld, de regering is slechts bewaarder van ons geld
KiWiKo schreef:die snap ik niet???? wat is er mis met gratis huizen voor daklozen?
Kaja schreef:Als ik jou was, dan zou ik jou deel gaan claimen, je bent toch zelf wel in staat om je eigen geld te besteden!
KiWiKo schreef:WIJ betalen het, niet de BV Nederland.... en het zou eens fijn zijn als de BV Nederland dat zou willen erkennen dat wij ervoor werken om die BV Nederland zelf en diens buitenlandse accafietjes te bekostigen.
Toekie schreef:Ik hoorde gisteren op het nieuws dat Nederlanders zich snel slachtoffer voelen.![]()
Toekie schreef:Uhh.. volgens mij ging het over grote incidenten en over de benaming ''ramp'' en niet over individuele gevallen.