16+: Zestig jaar oud en dan nog in Playboy, meningen?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Echwel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-09 16:12

Wij Westerse mensen zien dingen anders dan dat een gewoon mens die bij de natuur staat ziet..

Miska misschien is het voor jou ook beter om dit soort topic niet te lezen, je krijgt namelijk dingen op je bordje die je helemaal niet aan kunt.
Je zit in een verwerkingsproces en om te verwerken moet je juist niet met dit soort dingen worden geconfronteerd..
Nou kan ik wel het een en ander roepen, maar ik denk dat je meer gebaat bent bij echte hulp en niet bij goede adviezen van bokt.
Ook krijg je hier veel negatieve antwoorden die jij helemaal niet kunt gebruiken..je hebt juist positieve antwoorden en energie nodig en die haal je niet uit dit soort topics voor jou..

Jannepauli

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-09 16:16

Citaat:
Vanuit jouw beleving is de definitie van klasse en humor wellicht anders dan vanuit mijn perspectief.
Ik moest er wel om lachen, de manier waarop hij het zei.
Dus voor mij is dat humor, want ik moest er om lachen.
Hij heeft mij vermaakt en dat is wat ik klasse vind.

Met alle respect Miska... maar eh, jij windt je op over 'sexueel misbruik', maar 'verbaal misbruik' dat vind je wel "klasse"..?

Aradis

Re: 16+: Zestig jaar oud en dan nog in Playboy, meningen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-09 16:19

Ik heb niet alles gelezen..

Als Patricia met haar poes in de playboy wil is dat haar goed recht. En het gaat er toch om dat de playboy verkoopt? Dan is dit juist alleen maar goed :p
Ik snap niet waarom er alleen lange, slanke blonde 25jarige meiden in de playboy moeten staan.. Het gaat er toch om dat mensen er opgewonden/nieuwsgierig genoeg van worden om het blad te kopen? Van mij mogen ze iedereen er in zetten en als het je dan niet bevalt koop je de PB toch niet?

Teddy321

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-09 16:20

Dat ben ik met je eens. Maar om nu zo te reageren op dit topic, das puur schreeuwen om aandacht.

Miska

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-09 16:21

klomp schreef:
Miska schreef:
Dat is het ook, alleen mijn gevoel zegt wat anders, omdat het te vers is allemaal.

En dat bedoelde ik nu al die tijd al te zeggen Miska ;)
De dingen die je hier hebt neergezet, die soms wat bot overkwamen, zijn mij wel logisch gezien
wat je hebt meegemaakt, maar maken daarmee geen waarheid ;)
Niet iedereen is bijvoorbeeld ordinair als die zich sexy kleed of erop uit om mannen hun hoofd op hol te brengen, ik
bijvoorbeeld vind het soms gewoon zelf mooi of leuk. Maar dat is niet per definitie walgelijk te noemen, maar ik begrijp precies wat je bedoelt ;)

Ik heb ook nooit gezegd dat het ordinair, fout oid was, maar in mijn beleving is het walgelijk op het moment.
Maar het kán wel aanzetten tot wangedrag en misschien gebeurt dat niet, maar juist door teveel naar buiten te brengen, komen mensen (en er zijn vreemde snuiters) tot ideeën die maatschappelijk niet door de beugel kunnen.

Citaat:
Na bijna alles gelezen te hebben, Miska, wordt het niet eens tijd voor hulp bij het verwerkingsproces?

Die is er al. :j

Citaat:
Wij Westerse mensen zien dingen anders dan dat een gewoon mens die bij de natuur staat ziet..

Miska misschien is het voor jou ook beter om dit soort topic niet te lezen, je krijgt namelijk dingen op je bordje die je helemaal niet aan kunt.
Je zit in een verwerkingsproces en om te verwerken moet je juist niet met dit soort dingen worden geconfronteerd..
Nou kan ik wel het een en ander roepen, maar ik denk dat je meer gebaat bent bij echte hulp en niet bij goede adviezen van bokt.
Ook krijg je hier veel negatieve antwoorden die jij helemaal niet kunt gebruiken..je hebt juist positieve antwoorden en energie nodig en die haal je niet uit dit soort topics voor jou..

En dat valt wel mee hoor.
Ik vat het niet persoonlijk op wat er hier gepost wordt.
Mijn frustratie heeft een andere oorsprong en daar ben ik me wel van bewust.
Alleen mijn mening veranderd er niet door op dit moment.
Juist door dit soort dingen te lezen, kan ik het juist vanuit jullie perspectief bekijken want ik weet dat de mijne een vertekend beeld van de realiteit is.
Het opent mijn ogen daardoor ook weer; oh ja daar zit een punt, dat klopt.
Het remt mij in mijn emotie, want ik ben nu rustiger dan toen ik hier mijn 1e post neer zette.

Citaat:
Citaat:
Vanuit jouw beleving is de definitie van klasse en humor wellicht anders dan vanuit mijn perspectief.
Ik moest er wel om lachen, de manier waarop hij het zei.
Dus voor mij is dat humor, want ik moest er om lachen.
Hij heeft mij vermaakt en dat is wat ik klasse vind.

Met alle respect Miska... maar eh, jij windt je op over 'sexueel misbruik', maar 'verbaal misbruik' dat vind je wel "klasse"..?

Nee en zoals ik eerder al uitgelegd heb, is de manier waarom ik tot lachen werd gebracht klasse.
De definitie van humor en klasse is voor iedereen een ander begrip.

Debbie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-09 16:21

Ik vond Theo Maas altijd wel een leuk persoon.
Maar dit gaat natuurlijk nergens over. Die man moet een keer normaal doen.
Een mening en een aanvalletje oke.. Maar je moet weten wanneer te stoppen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-09 16:24

listiglistje schreef:
....

Ten eerste vindt hij haar (denk ik) gewoon nep, mediageil en smakeloos (Theo kennende past dat al niet in zijn straatje)

naja dan komt bij mij die theorie weer boven van dat je je altijd het meest ergert aan hetgene waar je jezelf in herkent boven... :+

Miska

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-09 16:29

Menino schreef:
listiglistje schreef:
....

Ten eerste vindt hij haar (denk ik) gewoon nep, mediageil en smakeloos (Theo kennende past dat al niet in zijn straatje)

naja dan komt bij mij die theorie weer boven van dat je je altijd het meest ergert aan hetgene waar je jezelf in herkent boven... :+

Tja dat is dan andersom net zo toch?
Alles heeft een trigger.
Mijn heftigheid heeft ook een reden, dat zal bij Theo ook wel zo zijn en bij Paay ook.
Uiteindelijk zegt het nog het meest over jezelf.
Ik heb vandaag ook weer genoeg geleerd over mezelf. :P
Maar dat neemt niet weg dat je geen mening mag hebben.

'Het zijn niet alleen de omstandigheden die bepalen hoe jij je voelt, het is voor een groot deel je eigen houding tegenover die omstandigheden.' Dalai Lama

Echwel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-09 16:32

Miska dan nog vind ik dat Theo het op tv doet en door blijft brallen en jij toch positiever begint te worden en ziet dat het ook anders kan.

Miska

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-09 16:42

Echwel schreef:
Miska dan nog vind ik dat Theo het op tv doet en door blijft brallen en jij toch positiever begint te worden en ziet dat het ook anders kan.

Thanks! :o
Maar dat is het toch ook?
Televisie sensatie en het gaat om kijcijfers en dit is natuurlijk helemaal hot item, want dat blijkt hier ook wel weer. :=
Als je ziet wat het allemaal teweegbrengt. :P
En toch heeft het weer een doel, voor mij is er weer een les voltooid en bevestigd het dat alles met elkaar in verbinding staat.
Ook al walg ik er nu op dit moment nog wel wat van, weet ik dat mijn emotie niet klopt, want het is niet slecht of ordinair, maar zo voelt het voor mij nog wel enigzins. (wat niet zo raar is gezien mijn ervaring)
Ik heb 1st andere emoties op te lossen.
En voor iedereen denk ik, want je leert van elkaar.
Eerder dachten de meesten ook dat ik één of andere idioot was zonder verstand (wellicht niet in dezelfde woorden) door de heftigheid van mijn reageren, maar het is duidelijk waarom ik zo reageer en zo heeft iedereen zijn kenmerken.
Daarom is het zo makkelijk om een ander te veroordelen, om een uitspraak of een mening, maar laat je dan iemand in zijn waarde?
Het zijn woorden die kwetsend kunnen zijn, maar zoiets neem je dan toch niet serieus?
De vraag of keuze blijft altijd; laat je het je persoonlijk raken of niet?

Miska

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-09 16:47

Je hoeft je ook niet alles gezegd te laten zijn en daar mag je je grens ook wel in aangeven.
Maar dat kun je ook op vele manieren doen.
Terug schreeuwen en ook beledigend worden of het bij jezelf houden en aangeven dat je het niet prettig vind en niet op die manier wenst aangesproken te worden.
En dat is de ware kunst! :P

Teddy321

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-09 17:02

Miska schreef:
Je hoeft je ook niet alles gezegd te laten zijn en daar mag je je grens ook wel in aangeven.
Maar dat kun je ook op vele manieren doen.
Terug schreeuwen en ook beledigend worden of het bij jezelf houden en aangeven dat je het niet prettig vind en niet op die manier wenst aangesproken te worden.
En dat is de ware kunst! :P

Dan vindt ik dat La Paay deze kunst goed beheerst! Ben helemaal geen fan van haar en vind haar ontboezemingen of haar haar ex buiten proporties. Maar denk wel dat ze die Maassen op zeer beheerste manier op z'n plek zet.

Nic

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-09 17:04

Ik heb niet alle pagina's uitgebreid gelezen, maar het volgende viel me wel op, misschien val ik in herhaling, dan sorry (:)

Seksueel geweld en misbruik wordt in mijn ogen niet aangewakkerd door de Playboy.
Misschien dat door een combinatie van de maatschappij, cultuur, (gebrek aan) seksuele voorlichting en overspoeld worden door seks in onze maatschappij en media een vervormd beeld ontstaat, maar iets als Playboy moet je altijd nog kopen in een winkel. De tv en het internet staan (gratis) vol met ergere dingen en je kan er zo bij met 1 klik op de aan/uit knop.
Ik ken geen mensen die hun kinderen in hun kamertje laten met een stapel playboy's: hier zoon ga jij dat maar fijn lezen! Maar er zijn genoeg kinderen die een tv en computer op hun kamer hebben staan waar geen controle op is.

Maargoed, wat betreft Paay, ik heb me de afgelopen tijd meer geërgerd aan al dat gezeur van die mensen die haar zo nodig moesten afzeiken op tv en radio, dan aan haar zelf.
Je kon na de breuk met die Curry de radio of tv niet aanzetten of je hoorde dingen als 'oud wijf' en 'ingeruild' en alle stomme grappen en nu ze in de Playboy staat weer.
Als ik haar was geweest had ik het misschien ook wel gedaan, zo mensen kletsen jullie maar over mij, maar IK doe het toch lekker effe, doe het mij maar na!

Ik twijfelde of ik Maassen leuk vond of juist niet, maar wat mij betreft heeft hij afgedaan, bah.
Ten eerste wat liet hij zich kennen zeg en ten tweede vond ik het veel te grof en ten derde, moest hij wat mij betreft zo nodig meedoen met de 'we zeiken met zijn allen dat ouwe lijk af, want dat is grappig'- hype.

Het feministische deeltje van ja maar moet je als vrouw zijnde zo nodig sexy zijn om mee te tellen, wordt bij mij in mijn hoofd weggewuifd door het feit dat oudere vrouwen tegenwoordig als oma's, bejaarde lijken enz. worden afgedaan terwijl bejaarde kerels nog 'sexy' enzo zijn, dat is toch raar?

Dat er gesleuteld is aan haar, tja, een oude auto heeft ook soms een nieuwe laklaag nodig en dan heb je wel een mooie oldtimer :+
Nee maar al die acteurs in Hollywood is toch ook aan gesleuteld tegenwoordig (alleen misschien zie je dat niet zo direct) dus waarom is het als een vrouw het doet niet goed.
Als ik geld had gehad had ik ook wel wat dingetjes geweten die ik zou willen 'verbeteren' ik zit tenslotte ook bij de tandarts voor een mooi gebit en loop in kleidingwinkels om mezelf 'mooier' te maken.

vencedor

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-09 17:05

Ik kan niets anders zeggen dan RESPECT dat je op die leeftijd uberhaubt nog in de playboy getoond wordt!
Hoop er tegen die tijd ook nog zo goed uit te zien :). Zij verdiend hier ook meteen een bovengemiddels salaris mee...

Florale

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-09 17:07

Ik begrijp je frustraties heel goed Miska en over een paar jaar als je wat verder in het leven staat en met je emoties die je nu hebt, hebt leren omgaan ga je anders tegen dit soort zaken aankijken.Nu zit je met gevoelens waar je het heel moeilijk hebt en terecht, als je nu je antwoorden in het begin van het topic en nu bekijkt zie je verandering.

maar pedofilie zit in een persoon en een pedo vindt geen ruk aan vrouwen boven de 20,dus die zal hier niet naar talen en de andere mannen zolang je er geen last van hebt toch.
De playboy is naakt maar vaak zijn het mooie foto's.

En dat rare gevoel voor humor, ook ik maak daar grappen over,zelfs toendertijd met de agenten op het buro dat is ook een stukje zelfbescherming een beetje een houding.
Anderen zullen dat vreemd vinden maar het hoort er een beetje bij.
Maar goed dit is off topic.

Fiebie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-09 17:11

terorita schreef:
KirstenG schreef:
Ik vond het eerder raar dat ze een sinterklaasclip opnam met zwarte piet Diego... :D
Wat moet een 60+ er nou met een zwarte piet... :+

waar heb jij het in hemelsnaam over :=

Ken je dat niet???

http://www.youtube.com/watch?v=wWyEON9wmWU

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-09 17:16

Miska schreef:
Menino schreef:

Tja dat is dan andersom net zo toch?
Alles heeft een trigger.
Mijn heftigheid heeft ook een reden, dat zal bij Theo ook wel zo zijn en bij Paay ook.
Uiteindelijk zegt het nog het meest over jezelf.
Ik heb vandaag ook weer genoeg geleerd over mezelf. :P
Maar dat neemt niet weg dat je geen mening mag hebben.

'Het zijn niet alleen de omstandigheden die bepalen hoe jij je voelt, het is voor een groot deel je eigen houding tegenover die omstandigheden.' Dalai Lama

nou, ik bedoel meer... de pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet. Schijnt toch een psychologische wetenschap oid achter te zitten? Dat je als je je eigen eigenschappen bij andere mensen terug ziet, dat dat irritaties op wekt?

Weet je wat het punt is. Paay komt soms best over als een aandachtstrekker, maar volgens mij is ze zichzelf daar heel goed bewust van en kan het der gewoon geen moer schelen. En daar heb ik dan wel weer respect voor, ik bedoel altijd om aandacht vragen vind ik niet echt een mooie eigenschap, maar het is wel gewoon menselijk en ik vind tof hoe ze er nee omgaat :P . Ze komt op mij ook eigenlijk best wel slim en zelfbewust over.

En tja, Theo Maassen. Hij komt op mij echt over als een persoon dat vroeger zwaar gepest ofzo is, en z'n beschadigde ego wil compenseren door andere mensen af te bekken en zich zelf superieur te voelen. Zo iemand die z'n eigen status ten koste van anderen wil boven houden om z'n eigen zwak en kwetsbaarheden te verbergen/verdringen. Ik erger me niet zo snel aan mensen, maar zulk soort mensen (of iig mensen die die indruk bij mij wekken, like theo :+ ) roepen wel echt hatelijke gevoelens bij mij op, want ik vind het echt triest dat je je leven zo door anderen laat leiden en zelfs bereid bent om mensen er voor te kwetsen.

Mallow

Re: 16+: Zestig jaar oud en dan nog in Playboy, meningen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-09 17:20

ik vind dat theo bij z'n eerste opmerking z'n punt al had gemaakt :j, PP reageerde er wel goed op :)
Wat ik er zelf van vind... Tsja :+

Skingraphx

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-09 17:21

Zelf ben ik absoluut geen fan van het fenomeen Patricia Paay, ik vind wel dat ze er geweldig goed uitziet!!!! Ik denk dat het voor La Paay heel gunstig is dat die Theo zich zo heeft uitgelaten want dat zal de verkoop van deze editie van de Playboy alleen maar opdrijven. There is no such thing as bad publicity......

En wat die foto's betreft, ik vind het altijd hele smaakvolle reportages. De clips van de R&B artiesten / rappers vind ik vaak aanstootgevender en een slechter voorbeeld om over de teksten maar helemaal niet te spreken.

Mijn man stond aangekleed in het oktober nummer van de Playboy met een colum, ik zou willen dat die issue net zoveel ophef had veroorzaakt want dan hadden we nog meer mensen kunnen bereiken.
Laatst bijgewerkt door Skingraphx op 10-12-09 17:23, in het totaal 1 keer bewerkt

aerdenhout1

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-09 17:21

KiWiKo schreef:
als ik haar lijf had zou ik het ook doen :)

Zeker voor het geld! Maar jammer genoeg heb ik niet dat lijf en die kop, ben ook niet bekend( berucht eerder)
Heb het gisteravond ook gezien en hij ging gewoon te ver...leef en laat leven!
Patricia is een prachtige meid dus waarom niet in de playboy als ze je vragen...ik zou het een hele eer vinden!

Miska

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-09 17:26

hittepit_12 schreef:
Ik begrijp je frustraties heel goed Miska en over een paar jaar als je wat verder in het leven staat en met je emoties die je nu hebt, hebt leren omgaan ga je anders tegen dit soort zaken aankijken.Nu zit je met gevoelens waar je het heel moeilijk hebt en terecht, als je nu je antwoorden in het begin van het topic en nu bekijkt zie je verandering.

maar pedofilie zit in een persoon en een pedo vindt geen ruk aan vrouwen boven de 20,dus die zal hier niet naar talen en de andere mannen zolang je er geen last van hebt toch.
De playboy is naakt maar vaak zijn het mooie foto's.

En dat rare gevoel voor humor, ook ik maak daar grappen over,zelfs toendertijd met de agenten op het buro dat is ook een stukje zelfbescherming een beetje een houding.
Anderen zullen dat vreemd vinden maar het hoort er een beetje bij.

Maar goed dit is off topic.

Thanks!
Dat is een manier van overleven die de boel een beetje luchtig maakt, want als je dat niet doet dan zink je nog verder dat gat in dan je eigenlijk al zit.

De playboy heeft ook niks met pedofilie te maken, maar alle naaktheid die zo naar buiten gedragen moet worden is voor mij even een hekel punt.

Menino schreef:
nou, ik bedoel meer... de pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet. Schijnt toch een psychologische wetenschap oid achter te zitten? Dat je als je je eigen eigenschappen bij andere mensen terug ziet, dat dat irritaties op wekt?

Weet je wat het punt is. Paay komt soms best over als een aandachtstrekker, maar volgens mij is ze zichzelf daar heel goed bewust van en kan het der gewoon geen moer schelen. En daar heb ik dan wel weer respect voor, ik bedoel altijd om aandacht vragen vind ik niet echt een mooie eigenschap, maar het is wel gewoon menselijk en ik vind tof hoe ze er nee omgaat :P . Ze komt op mij ook eigenlijk best wel slim en zelfbewust over.

En tja, Theo Maassen. Hij komt op mij echt over als een persoon dat vroeger zwaar gepest ofzo is, en z'n beschadigde ego wil compenseren door andere mensen af te bekken en zich zelf superieur te voelen. Zo iemand die z'n eigen status ten koste van anderen wil boven houden om z'n eigen zwak en kwetsbaarheden te verbergen/verdringen. Ik erger me niet zo snel aan mensen, maar zulk soort mensen (of iig mensen die die indruk bij mij wekken, like theo :+ ) roepen wel echt hatelijke gevoelens bij mij op, want ik vind het echt triest dat je je leven zo door anderen laat leiden en zelfs bereid bent om mensen er voor te kwetsen.

Kijk en dat heb ik nu dan een beetje andersom naar Paay toe. (de naaktheid dan, haar manier van reageren zeg ik niks over die is heel volwassen)
Maar als jij haat gevoelens krijgt naar Theo zegt dat ook meer over jezelf toch? ;) :+ :P
Hij draafde misschien door, maar ja dat is Theo.
En daar moet ik om lachen.
Hij snijdt er alleen zichzelf maar mee in zijn vingers.

Citaat:
Zelf ben ik absoluut geen fan van het fenomeen Patricia Paay, ik vind wel dat ze er geweldig goed uitziet!!!! Ik denk dat het voor La Paay heel gunstig is dat die Theo zich zo heeft uitgelaten want dat zal de verkoop van deze editie van de Playboy alleen maar opdrijven. There is no such thing as bad publicity......

En wat die foto's betreft, ik vind het altijd hele smaakvolle reportages. De clips van de R&B artiesten / rappers vind ik vaak aanstootgevender en een slechter voorbeeld om over de teksten maar helemaal niet te spreken.

Dat vind ik ook, vooral voor de jongere kijkers.
De dochter van mijn man is 10 en heeft het soms over dingen waar ik stijl van achterover sla, zo jong en dan al zo bevuild met dat soort dingen...
Daar word ik heel verdrietig van, want dat is ook een vertekend beeld van de realiteit en dan niet zo vreemd dat er van allerlei complexen ontstaan zoals annorexia etc.

JuliaMaria

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-09 17:27

Ik vind dat Patricia een prachtig statement maakt dat vrouwen op leeftijd er ook nog geweldig uit kunnen zien. De foto's zijn na mijn idee erg chique en totaal niet ordinair (iets wat ze bij de playboy heel goed kunnen +:)+ ), nee ze mag hier heel trots op zijn.

En laten we eerlijk zijn... het is nou eenmaal een prachtvrouw met veel sexappeal, zeker voor haar leeftijd, dat mag zeker geshowed worden! :)

Havanna__

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-09 17:29

Waarom zou Patricia Paay eigenlijk níet in de playboy mogen?
Ik kan er echt niet inkomen waarom mensen hier zo moeilijk over doen... Als je het niet wil zien, dan koop je de Playboy toch lekker niet? (En kennelijk zijn er genoeg mensen die het wel willen zien, anders staat ze er niet in, maar dat even terzijde)

En hoe Theo Maassen tegen haar uitviel in DWDD vond ik helemaal laag! Ik kan vaak wel lachen om zijn 'grappen', maar ik vind dit echt zéér ongepast. Eigenlijk vind ik dat hij hier zelf de (hoe noemde hij het ook alweer?) aandachtsjunk is :Y)

Zo, dat ben ik ook weer kwijt. Dit soort 'showbizz' dingen interesseren met nooit zo, maar hier word ik pislink van :o

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-09 17:30

Ik heb het gisteravond ook gezien [ben bijna 16 dus reageer hier toch maar, haha] en vond het zo overdreven. Ze is 60, nou en? Het is een knappe vrouw, mooi lichaam en dan hoort ze niet in de Playboy? Sorry hoor, maar waarom niet? Ze hebben haar vast niet gekozen omdat ze zo vreselijk lelijk is. En de opmerkingen van Theo vond ik veel, veel te ver gaan. Vooral die opmerking over dat zijn vriend necrofiel is en hier nog wel opgewonden van zou kunnen raken. Ik vind het knap dat Patricia zo rustig bleef, en ik vind dat ze hartstikke trots mag zijn. Want zeg nou zelf, zo zou je er ook wel op je 60e uit willen zien zonder plastische chirurgie.

toverpaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-09 17:30

Waarom zou ze niet in de playboy mogen staan, er zijn neem ik aan ook 60+ mannen die dat blad lezen en genoeg jongere mannen die haar een hele leuke aantrekkelijke vrouw vinden.
En wat maakt het uit of iemand 25 is of 60?? Belachelijk als je op je 60 ste niet meer aantrekkelijk gevonden mag worden, het leven houd dan niet op hoor.
Wat Theo betreft, om zo tegen een vrouw te praten?? Ik vind het heel respectloos, hij heeft duidelijk zelf ergens last van en een andere mening, en dat is prima, maar je kunt wel een beetje respectvol blijven. En over dat zij hem voorbij liep zonder een handje te geven..dat zit hem blijkbaar erg hoog, jongen jongen toch..sneu.
Laatst bijgewerkt door toverpaardje op 10-12-09 17:34, in het totaal 1 keer bewerkt