Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:Vanuit jouw beleving is de definitie van klasse en humor wellicht anders dan vanuit mijn perspectief.
Ik moest er wel om lachen, de manier waarop hij het zei.
Dus voor mij is dat humor, want ik moest er om lachen.
Hij heeft mij vermaakt en dat is wat ik klasse vind.
klomp schreef:Miska schreef:Dat is het ook, alleen mijn gevoel zegt wat anders, omdat het te vers is allemaal.
En dat bedoelde ik nu al die tijd al te zeggen Miska
De dingen die je hier hebt neergezet, die soms wat bot overkwamen, zijn mij wel logisch gezien
wat je hebt meegemaakt, maar maken daarmee geen waarheid
Niet iedereen is bijvoorbeeld ordinair als die zich sexy kleed of erop uit om mannen hun hoofd op hol te brengen, ik
bijvoorbeeld vind het soms gewoon zelf mooi of leuk. Maar dat is niet per definitie walgelijk te noemen, maar ik begrijp precies wat je bedoelt
Citaat:Na bijna alles gelezen te hebben, Miska, wordt het niet eens tijd voor hulp bij het verwerkingsproces?
Citaat:Wij Westerse mensen zien dingen anders dan dat een gewoon mens die bij de natuur staat ziet..
Miska misschien is het voor jou ook beter om dit soort topic niet te lezen, je krijgt namelijk dingen op je bordje die je helemaal niet aan kunt.
Je zit in een verwerkingsproces en om te verwerken moet je juist niet met dit soort dingen worden geconfronteerd..
Nou kan ik wel het een en ander roepen, maar ik denk dat je meer gebaat bent bij echte hulp en niet bij goede adviezen van bokt.
Ook krijg je hier veel negatieve antwoorden die jij helemaal niet kunt gebruiken..je hebt juist positieve antwoorden en energie nodig en die haal je niet uit dit soort topics voor jou..
Citaat:Citaat:Vanuit jouw beleving is de definitie van klasse en humor wellicht anders dan vanuit mijn perspectief.
Ik moest er wel om lachen, de manier waarop hij het zei.
Dus voor mij is dat humor, want ik moest er om lachen.
Hij heeft mij vermaakt en dat is wat ik klasse vind.
Met alle respect Miska... maar eh, jij windt je op over 'sexueel misbruik', maar 'verbaal misbruik' dat vind je wel "klasse"..?
Menino schreef:listiglistje schreef:....
Ten eerste vindt hij haar (denk ik) gewoon nep, mediageil en smakeloos (Theo kennende past dat al niet in zijn straatje)
naja dan komt bij mij die theorie weer boven van dat je je altijd het meest ergert aan hetgene waar je jezelf in herkent boven...
Echwel schreef:Miska dan nog vind ik dat Theo het op tv doet en door blijft brallen en jij toch positiever begint te worden en ziet dat het ook anders kan.
Miska schreef:Je hoeft je ook niet alles gezegd te laten zijn en daar mag je je grens ook wel in aangeven.
Maar dat kun je ook op vele manieren doen.
Terug schreeuwen en ook beledigend worden of het bij jezelf houden en aangeven dat je het niet prettig vind en niet op die manier wenst aangesproken te worden.
En dat is de ware kunst!
terorita schreef:KirstenG schreef:Ik vond het eerder raar dat ze een sinterklaasclip opnam met zwarte piet Diego...
Wat moet een 60+ er nou met een zwarte piet...
waar heb jij het in hemelsnaam over
Miska schreef:Menino schreef:
naja dan komt bij mij die theorie weer boven van dat je je altijd het meest ergert aan hetgene waar je jezelf in herkent boven...
Tja dat is dan andersom net zo toch?
Alles heeft een trigger.
Mijn heftigheid heeft ook een reden, dat zal bij Theo ook wel zo zijn en bij Paay ook.
Uiteindelijk zegt het nog het meest over jezelf.
Ik heb vandaag ook weer genoeg geleerd over mezelf.
Maar dat neemt niet weg dat je geen mening mag hebben.
'Het zijn niet alleen de omstandigheden die bepalen hoe jij je voelt, het is voor een groot deel je eigen houding tegenover die omstandigheden.' Dalai Lama
KiWiKo schreef:als ik haar lijf had zou ik het ook doen
hittepit_12 schreef:Ik begrijp je frustraties heel goed Miska en over een paar jaar als je wat verder in het leven staat en met je emoties die je nu hebt, hebt leren omgaan ga je anders tegen dit soort zaken aankijken.Nu zit je met gevoelens waar je het heel moeilijk hebt en terecht, als je nu je antwoorden in het begin van het topic en nu bekijkt zie je verandering.
maar pedofilie zit in een persoon en een pedo vindt geen ruk aan vrouwen boven de 20,dus die zal hier niet naar talen en de andere mannen zolang je er geen last van hebt toch.
De playboy is naakt maar vaak zijn het mooie foto's.
En dat rare gevoel voor humor, ook ik maak daar grappen over,zelfs toendertijd met de agenten op het buro dat is ook een stukje zelfbescherming een beetje een houding.
Anderen zullen dat vreemd vinden maar het hoort er een beetje bij.
Maar goed dit is off topic.
Menino schreef:nou, ik bedoel meer... de pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet. Schijnt toch een psychologische wetenschap oid achter te zitten? Dat je als je je eigen eigenschappen bij andere mensen terug ziet, dat dat irritaties op wekt?
Weet je wat het punt is. Paay komt soms best over als een aandachtstrekker, maar volgens mij is ze zichzelf daar heel goed bewust van en kan het der gewoon geen moer schelen. En daar heb ik dan wel weer respect voor, ik bedoel altijd om aandacht vragen vind ik niet echt een mooie eigenschap, maar het is wel gewoon menselijk en ik vind tof hoe ze er nee omgaat. Ze komt op mij ook eigenlijk best wel slim en zelfbewust over.
En tja, Theo Maassen. Hij komt op mij echt over als een persoon dat vroeger zwaar gepest ofzo is, en z'n beschadigde ego wil compenseren door andere mensen af te bekken en zich zelf superieur te voelen. Zo iemand die z'n eigen status ten koste van anderen wil boven houden om z'n eigen zwak en kwetsbaarheden te verbergen/verdringen. Ik erger me niet zo snel aan mensen, maar zulk soort mensen (of iig mensen die die indruk bij mij wekken, like theo) roepen wel echt hatelijke gevoelens bij mij op, want ik vind het echt triest dat je je leven zo door anderen laat leiden en zelfs bereid bent om mensen er voor te kwetsen.
Citaat:Zelf ben ik absoluut geen fan van het fenomeen Patricia Paay, ik vind wel dat ze er geweldig goed uitziet!!!! Ik denk dat het voor La Paay heel gunstig is dat die Theo zich zo heeft uitgelaten want dat zal de verkoop van deze editie van de Playboy alleen maar opdrijven. There is no such thing as bad publicity......
En wat die foto's betreft, ik vind het altijd hele smaakvolle reportages. De clips van de R&B artiesten / rappers vind ik vaak aanstootgevender en een slechter voorbeeld om over de teksten maar helemaal niet te spreken.