doom schreef:Mijn doel met stemmen op Wilders is dat Nederland eens wakker wordt geschud en dat er strengere regels gaan komen.
Voor mensen van buitenlandse afkomst, dieren en Nederlandse afkomst... we nemen allemaal een loopie met elkaar en dit gaat zo niet langer.
Dat hij op dit moment zoveel nadruk legt op "de buitenlanders" vind ik ook erg jammer... Ik had het fijner gevonden als hij ook eens met andere punten kwam, want die heeft hij wel degelijk, gezien zijn website!
Je verwoordt je mening duidelijk, alleen jammer dat je daarom op Wilders gaat stemmen. Want je weet net zo goed als ik, neem ik aan, dat hij alleen maar roept wat een deel van Nederland wil horen en weet dat zo te brengen dat mensen zelf niet verder na gaan denken. Wat dat betreft is Wilders natuurlijk hartstikke gewiekst. Zoals altijd in dergelijk topics, maak ik ook hier weer de vergelijking met WOII. Kijk eens hoe Hitler aan de macht is gekomen: er was sprake van werkloosheid en een teruggang in de economie en hij wist daar op in te spelen. En toen het gierend uit de hand liep, was het te laat en kon men niet meer terug!