Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
lifaya schreef:Hey Stephanie![]()
Ik heb een klacht over het klachtenformulier (klinkt raar) maar ik vind het niet prettig om al mijn prive gegevens te geven. Als ik een mod ( ander dan jij) een berichtje stuur met een foto van mij verwijzen ze me ALTIJD naar dat irritante formulier en verwijderen dus nooit meteen de foto. Dus dan ga ik maar door met degene die mijn foto gebruikt en dan kan ik nogal bot uit de hoek komen denk ik. Ik vind het dus heel vervelend dat als ik het aan een mod vraag, dat ze het dan niet meteen verwijderen...
Shadow0 schreef:Stephanie, weet jij wat de redenen zijn om geen sancties te verbinden aan het plaatsen van andermans foto's?
Stephanie schreef:Kortom, wie geef je de schuld? Dit is met het huidige systeem niet te achterhalen.
Shadow0 schreef:Stephanie schreef:Kortom, wie geef je de schuld? Dit is met het huidige systeem niet te achterhalen.
Dat lijkt mij iets dat technisch goed te doen is. Ik zou zelf geneigd zijn om inderdaad vooral degene die de foto's toevoegt aan te spreken en te waarschuwen, en dat zijn gegevens die prima zijn te achterhalen en op te slaan. (Ik neem ten minste aan dat alleen gebruikers met een account bestanden kunnen toevoegen?)
Ik denk dat je toch de discussie nog eens aan moet zwengelen, want geheel zonder consequenties is het voor iedereen wel erg makkelijk om het gewoon te blijven proberen, waarom tenslotte ook niet?