Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Anders_Amigo schreef:Authentic schreef:
En zo is het bij haar ook gegaan
Ja inderdaad! Gewoon gelul.. Ze wil vast ff flink wat geld trekken ofzo met de schade vergoeding
Hoe ze dat weet? Ik heb het vaak gezien op TV en van vrienden van me die tatoes lieten zetten. Straks staat het erop en dan vind je het niet mooi, vandaar dat ze dat eerst doen.

. 
Citaat:He was questioned by police earlier this year but they decided it was a civil matter and that there was nothing they could do.
.
xKatleentjex schreef:druppeltje schreef:De vorm is wel een 3
Ik zie het al helemaal voor mij:
Meisje: "Des..eehh stars? euh trois?" *En dan in plaats van drie vingers op te steken een drie in de lucht schrijven*
Man: "un trois? Avec des étoiles?"
Meisje: oui!

. 
Da's wel slim! Ik ren nu naar de tattoo shop, laat me volkalken, zeg dat ik 't niet mooi vind en blijf kletsen tot ik maar 50 euro hoef te betalen en ik zeg tegen m'n pa dat 't de schuld is van de tattoo artist.
xKatleentjex schreef:zydeco schreef:Misschien ligt hier de miscommunicatie ....
Daarom vraag ik me in de eerste plaats al af waarom je in hemelsnaam zo'n delicaat iets laat plaatsen door iemand die je niet verstaat...Deze shop zal toch niet de enige in heel West-Vlaanderen zijn geweest, er zullen er toch genoeg goede zijn waar je elkaar duidelijk in het Nederlands kunt vertellen wat en hoe je het wilt? (Hoewel de man mirakelgewijs blijkbaar toch engels kan spreken...)
Dus nee, hij is niet de enige. zwieke schreef:Focussed schreef:PreciesEn dan vervolgens honderden euries vergoeding voor laserbehandeling vragen, en daarna zeggen dat je het
tóch niet laat verwijderen, en die euries mooi in je zak houden! Snel geld verdienen!
In momenten van crisis moet je creatief wezen he![]()