Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_Sigrid_ schreef:Ja, ik vermoed dat iemand Balkie heeft ingefluisterd dat hij af en toe wat losser mag zijn en zich meer moet verdiepen in de leefwereld van zijn kiezers ofzo. En dat je dan dit soort taferelen krijgt, die overigens de plank vol-le-dig mislaan. Maargoed. Nice try. Next please!
Lyonesse schreef:Ik zie ook het liefste BosVan de vrouwen vind ik er eigenlijk niemand bijzitten die ik geschikt vind als minister-president.
sarabande schreef:_Sigrid_ schreef:Ja, ik vermoed dat iemand Balkie heeft ingefluisterd dat hij af en toe wat losser mag zijn en zich meer moet verdiepen in de leefwereld van zijn kiezers ofzo. En dat je dan dit soort taferelen krijgt, die overigens de plank vol-le-dig mislaan. Maargoed. Nice try. Next please!
Ja zijn spindokter zit nu op defensie, degene die het nu doet is beduidend minder.
joostvangestel schreef:Op zich vind ik het een toonbeeld van zwakheid dat we naar een charismatische premier zoeken. Zo'n grijze muis als Balkenende is precies wat we nodig hebben, de democratie is niet gediend met een charismatische despoot.
joostvangestel schreef:ja, dat is ook zo, maar er is ook in Nederland een groot contingent kiezers die voor de charisma gaat. Bewijzen genoeg met Pim, Geert, Jan M. en zelfs Rita. De spindokters fluisteren JPB in dat hij af en toe iets grappigs moet zeggen om zijn "charisma" wat op te peppen. Volgens mij met tegengesteld resultaat. Maar goed, droogkloten en mopperpotten scoren nou eenmaal minder in de polls
_Sigrid_ schreef:Ja, ik vermoed dat iemand Balkie heeft ingefluisterd dat hij af en toe wat losser mag zijn en zich meer moet verdiepen in de leefwereld van zijn kiezers ofzo. En dat je dan dit soort taferelen krijgt, die overigens de plank vol-le-dig mislaan. Maargoed. Nice try. Next please!
Consort schreef:Een journalist vroeg 'm gewoon wat hij er van vond en daar antwoordde hij op... Daar was niks grappigs aan bedoeld. Als Balkenende die vraag niet had willen beantwoorden, wat dan? Wordt er dan geroepen dat hij nog nooit van Jan Smit gehoord heeft? Of dat hij niet losjes genoeg is om op zo'n vraag te reageren? De opmerking van Bos was daarentegen wel grappig bedoeld ("Ben blij dat Sneijder weer eens scoort") en ook nog eens van te voren bedacht. Waarom lees ik daar eigenlijk geen kritiek op?
Alet74 schreef:Na gisteren word ik bijna misselijk als ik Wilders hoor of zie, tjonge jonge, ik vond het echt buiten proporties dat hij bij zijn betoog het verhaal van die journaliste erbij haalde. Bah!
En dan zo 'stoer' volhouden en geen excuses willen maken, met zo'n geniepig lachje op zijn gezicht. Ik werd daar echt niet vrolijk van!