Maar alsnog,word er t zelfde van gemaakt als je schoenen of handtas,ok je ziet t niet maar is ook zo gegaan

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
DebjeDopje schreef:MarcoBorsato schreef:Ik twijfel of zij haar kat daadwerkelijk de nek om heeft gedraaid... Ik denk dat het een idee was van een verdomd goede PR agent. En als ze het wel heeft gedaan, sta ik er wel achter.
waarom als ik vragen mag?![]()
niet aanvallend bedoeld dus aub niet verkeerd opvatten
Lydia_ schreef:Ik heb niet alles gelezen, ga geen 13 pagina's doorlezen met gekibbel, enkel de eerste pagina..
Ik zou mijn vriendje zo niet willen zien.. Als die ten overlijden komt, word zijn as daarna mooi uitgestrooid.. Kan ook niet echt begrijpen dat mensen hun huisdieren naar zo'n iemand toe brengen, zeg maar en dat er mensen die dit soort dingen voor kinderen zullen kopen, laat staan dat je zo'n idee in je hoofd krijgt..
MarcoBorsato schreef:Ik twijfel of zij haar kat daadwerkelijk de nek om heeft gedraaid... Ik denk dat het een idee was van een verdomd goede PR agent. En als ze het wel heeft gedaan, sta ik er niet achter. Ik vind namelijk dat het niet te vergelijken is met de hamsterballen en de kuikentjes. Ik ben een fan, maar dat wilt niet zeggen dat ik alles maar goed vind. Ik vind bijna alles goed.
Nouks schreef:MarcoBorsato schreef:Ik twijfel of zij haar kat daadwerkelijk de nek om heeft gedraaid... Ik denk dat het een idee was van een verdomd goede PR agent. En als ze het wel heeft gedaan, sta ik er niet achter. Ik vind namelijk dat het niet te vergelijken is met de hamsterballen en de kuikentjes. Ik ben een fan, maar dat wilt niet zeggen dat ik alles maar goed vind. Ik vind bijna alles goed.
Maar Tinkebell ZEGT dat ze de kat zelf heeft gedood. Dat is al jarenlang het verhaaltje en er is nog nooit uitgekomen dat het niet zo zou zijn. Ongeacht of ze het wel of niet zelf heeft gedaan, KAN ze daarover liegen. Dan KAN ze toch ook liegen over haar oprechte gevoel voor dieren? Kortom: ik weet niet wat ik er allemaal van moet geloven, maar ik weet wel dat de methodes het doel voorbijstreven.
katiavl schreef:pharagirlke schreef:Ze gebruiken ze toch al als tentoonstellingsobjecten?
Als ze niet geëxposeerd zijn staan ze bij haar thuis, dus er heeft nog geen kind dit ding in handen gehad, is prima te vergelijken met Körperwelten.
Dat is toch welen heel anders, korperwelten is educatief en puur anatomisch. Lijkt een beetje kunstig maar dat is gewoon de manier waarop anatomie vroeger en nu nog gegeven word.
Dit is puur kunst als entertainment.
Korperwelten is puur vesalius paar jaar later. Appelen en peren vergelijken dus.
Het speelgoed vind ik zelf niks, maar blijkbaar zijn er wel die het kunnen apricieren.
Past wel een beetje in de cultuur je ziet het meer daar.
klomp schreef:Ok, wellicht heeft ze haar kat in laten slapen, maar waaom vraag ik me dan af? Bij mij zijn mijn katten mijn maatjes, evenals mijn paard en hond. Had zij dan geen band met haar kat??
Daarnaast vind ik niet dat zij mag oordelen over leven en dood, al helemaal niet als het dier nog in goede gezondheid verkeert.
Mocht het dier zijn ingeslapen door een DA, is dat dan wettelijk toegestaan om een gezond dier van het leven te ontnemen zodat er een handtas van kan worden gemaakt?
Misschien heel vreemd van mij, maar ik krijg er Hannibal Lector ideeën bij...
Citaat:... Ze zegt dat de poes niet meer lekker in haar vel zat.
hyppolyte schreef:Citaat:... Ze zegt dat de poes niet meer lekker in haar vel zat.
Gnehe, misschien zei ze dat alleen maar omdat ze vond dat zij het velletje beter kon gebruiken???
hyppolyte schreef:Citaat:... Ze zegt dat de poes niet meer lekker in haar vel zat.
Gnehe, misschien zei ze dat alleen maar omdat ze vond dat zij het velletje beter kon gebruiken???
Citaat:Hannibal Lector vind ik wat te ver gaat. Ik denk niet dat je een kunstenares die een handtas van een kat heeft gemaakt kunt vergelijken met een psychopaat die mensen eet...
Citaat:Het is wettelijk toegestaan om gezonde dieren af te spuiten. In Amerika gaan er hele ladingen gezonde beesten doorheen, in Nederland is er volgens mij geen regeling dat dieren na zoveel tijd in een asiel worden afgespoten...
Citaat:Maar waarom ze het heeft gedaan... Ze zegt dat de poes niet meer lekker in haar vel zat. Ik kan me er persoonlijk niet veel van voorstellen, en ik weet niet of het echt zo was of dat de poes heel ziek was... Misschien rechtvaardigt voor haar het idee dat er met de poes een statement wordt gemaakt de handeling dat de poes werd afgemaakt.