Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Cayenne schreef:anneliesdj schreef:Ow lol, het komt zo op tv begrijp ik?
Ga ik lekker niet kijken...
Dan vraag ik me af waarom je eerst zo'n aparte opmerking plaatst
@Katiavl, het staat morgen op de site van sbs6.
katiavl schreef:Menino schreef:uuhm, dat het gesprek met patrick van der eem heel betrouwbaar was, dat hij een joint rookte etc. hadden daar geen invloed op...
in principe gewoon een hoop kontlikkerij (sorry kan even geen netter woord bedenken..)
Inderdaad, hij had beter het geld van het programma gegeven aan een goeie forensisch psycholoog/psychiater, en die dan met joran laten praten.
Was veel nuttiger geweest.
Vind wel spijtig geeft weer een goed beeld over de psychologen....
manzano schreef:Vind ook wel bijzonder....... die vent gaat naar Thailand en uiteindelijk heeft Joran niks voor hem...........
Maar dat maakt helemaal niks uit......even goeie vrienden....... Ik weet niet hoor......... ik zou niet blij zijn als ik helemaal naar Thailand kom voor niks
Lovely schreef:Als ik Joran was, zou ik deze keer wel een aanklacht indienen tegen Peter R., want wat De Vries nu doet, deugt niet. Het is allemaal uit de tweede hand en er is niets concreets gebeurd. Valse visitekaartjes heb ik ook. Grapje, maar iedereen kan die laten maken. De Vries is met een hetze bezig en dat hoort ook niet.
En oh ja, De Vries herhaalt voortdurend dat Joran geen respect heeft voor vrouwen, maar let me tell you dat De Vries er ook wat van kan. Kijk nou wat een patserbak! En tja, hij mocht niet meedoen met Bruinsma, dat zit hem nog steeds erg dwars.
nielsd schreef:Ze hebben wel een enorme blunder gemaakt.
Celes (vriendin Joran) wilde onherkenbaar in beeld. Komt ze eerst duidelijk in beeld in zo'n opsporing verzocht en met foto's en daarna komt ze pas onherkenbaar in beeld
Menino schreef:nielsd schreef:Ze hebben wel een enorme blunder gemaakt.
Celes (vriendin Joran) wilde onherkenbaar in beeld. Komt ze eerst duidelijk in beeld in zo'n opsporing verzocht en met foto's en daarna komt ze pas onherkenbaar in beeld
dat was idd ook zeer opmerkelijk
Pipo schreef:Sjonge dat met die Thai op Peter afsturen wordt ook opgeblazen zeg.
Ik heb ook wel eens quasi gezegd dat ik een stel joegoslaven op mijn oud werkgever zou sturen omdat ie nog steeds 5 maanden salaris niet heeft betaald. Tot op heden heb ik dat geld niet en heb die gasten ook niet gestuurd. Ken ze geeneens