Joran van der Sloot handelt in Thaise vrouwen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Joran van der Sloot handelt in Thaise vrouwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-08 23:53

Nou die meiden die onderhandelen flink mee dus.......

anneliesdj

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-08 23:54

Cayenne schreef:
anneliesdj schreef:
Ow lol, het komt zo op tv begrijp ik?
Ga ik lekker niet kijken... Tong uitsteken

Dan vraag ik me af waarom je eerst zo'n aparte opmerking plaatst Verward
@Katiavl, het staat morgen op de site van sbs6.

Vind het allemaal nogal vergezocht en ik ben niet zo'n fan van peter R, vandaar dat ik niet wilde kijken.
Maar goed, heb nu toch een stuk gezien en is weer net wat ik verwachtte, er valt niets van te maken.

Dat het een mediastunt is bedoel ik mee dat het me niet zou verbazen als peter R Joran betaald om een beetje mee te kletsen zodat Peter er fijn mee op tv komt, die weet volgens mij ook niet waar ie het anders over moet hebben.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-08 23:55

katiavl schreef:
Menino schreef:
uuhm, dat het gesprek met patrick van der eem heel betrouwbaar was, dat hij een joint rookte etc. hadden daar geen invloed op...

in principe gewoon een hoop kontlikkerij (sorry kan even geen netter woord bedenken.. Bloos )

Inderdaad, hij had beter het geld van het programma gegeven aan een goeie forensisch psycholoog/psychiater, en die dan met joran laten praten.
Was veel nuttiger geweest. Clown

Vind wel spijtig geeft weer een goed beeld over de psychologen....

kan me alleen niet voorstellendat joran daar aan mee zouden werken Haha! had anders wel interessantere tv opgeleverd als dit idd Huilen van het lachen Haha!

maar die psychologen sloegen nergens op idd... Vraag me af of die mensen nou nog werk hebben de aankomende jaren Tong uitsteken..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-08 23:56

Vraag mij af of Joran er niet wat mee kan. Ten eerste haalt Peter R de Vries hem om om die meiden te leveren, dat lijkt mij overhalen tot criminele activiteiten.
Ten tweede is het pure stemmingmakerij zoals het commentaar is over Joran. En er is niets te bewijzen.

_Yasmine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-08 00:01

ik vond het begin echt overkomen als onderlinge ruzie (na dat glas wijn)..

vind dat beter het inderdaag uitlokt en halverwege lieten ze iets zien dat hij het er eerder over had ? joran zei juist niets het was die andere die het zei.

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-08 00:04

Vind ook wel bijzonder....... die vent gaat naar Thailand en uiteindelijk heeft Joran niks voor hem...........
Maar dat maakt helemaal niks uit......even goeie vrienden....... Ik weet niet hoor......... ik zou niet blij zijn als ik helemaal naar Thailand kom voor niks Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-08 00:05

Sjonge dat met die Thai op Peter afsturen wordt ook opgeblazen zeg.
Ik heb ook wel eens quasi gezegd dat ik een stel joegoslaven op mijn oud werkgever zou sturen omdat ie nog steeds 5 maanden salaris niet heeft betaald. Tot op heden heb ik dat geld niet en heb die gasten ook niet gestuurd. Ken ze geeneens Haha!

DyMarvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-08 00:05

waarom belt hij hem gelijk op?Na die bedreiging. Hij gooit alles weg wat hij gevonden had.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-08 00:06

manzano schreef:
Vind ook wel bijzonder....... die vent gaat naar Thailand en uiteindelijk heeft Joran niks voor hem...........
Maar dat maakt helemaal niks uit......even goeie vrienden....... Ik weet niet hoor......... ik zou niet blij zijn als ik helemaal naar Thailand kom voor niks Knipoog

Dat telefoongesprek maakt Peter niet veel sterker in zijn verhaal.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-08 00:09

Als ik Joran was, zou ik deze keer wel een aanklacht indienen tegen Peter R., want wat De Vries nu doet, deugt niet. Het is allemaal uit de tweede hand en er is niets concreets gebeurd. Valse visitekaartjes heb ik ook *LOL*. Grapje, maar iedereen kan die laten maken. De Vries is met een hetze bezig en dat hoort ook niet.
En oh ja, De Vries herhaalt voortdurend dat Joran geen respect heeft voor vrouwen, maar let me tell you dat De Vries er ook wat van kan. Kijk nou wat een patserbak! En tja, hij mocht niet meedoen met Bruinsma, dat zit hem nog steeds erg dwars.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-08 00:11

Dat gezeur over die thai, Peter is wel erg op z'n teentjes getrapt zeg...

Het als een serieus dreigement opvatten Clown Clown

Ik zeg ook altijd dat ik iedereen in elkaar sla..
Documentairewaardig Schijnheilig ( dat ik echt nog nooit iemand, op mijn vervelende broertje na, irl heb geslagen even buiten beschouwen gelaten )

Orchidee21

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-08 00:12

ik zeg net.. had die uitzending vandaag uitgesteld wegens omstandigheden en had hem echt een meid hierheen laten vliegen.. DAN HEB JE BEWIJS.. na mijn weten heb je niet genoeg..
en gadver wat breng die peter het idd overdreven patserig.. beetje jammer.
Joran komt er wel..in de cel. Maar of dat door peter komt is afwachten..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-08 00:14

Lovely schreef:
Als ik Joran was, zou ik deze keer wel een aanklacht indienen tegen Peter R., want wat De Vries nu doet, deugt niet. Het is allemaal uit de tweede hand en er is niets concreets gebeurd. Valse visitekaartjes heb ik ook *LOL*. Grapje, maar iedereen kan die laten maken. De Vries is met een hetze bezig en dat hoort ook niet.
En oh ja, De Vries herhaalt voortdurend dat Joran geen respect heeft voor vrouwen, maar let me tell you dat De Vries er ook wat van kan. Kijk nou wat een patserbak! En tja, hij mocht niet meedoen met Bruinsma, dat zit hem nog steeds erg dwars.

Ik heb Joran niets horen zeggen wat duid op geen respect voor vrouwen. Voor een 21 jarige jongen......
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 10-11-08 00:14, in het totaal 1 keer bewerkt

Berdien

Wat een aanfluiting No Cheer
Joran begon er wel mee tegen dat ene ventje, maar verder dan dat is het ook niet gekomen.
Hij heeft -voor zover getoond is- níks strafbaars gedaan. Die meiden zijn niet betaald, verstuurd of wat. Praatjes vullen geen gaatjes Knipoog

Hele bedreigingsverhaal vond ik ook erg zwak. Dan mogen ze mij ook wel vast zetten ondertussen, als ze dát een bedreiging noemen? Over msn?!

Nee, dit berust echt op drijfzand. Hier gaat PRdV heel erg de mist mee in.

manzano

En alweer een desillusie rijker................

lesilla

Denk ook dat het tever aan het gaan is, en uiteindelijk slaat hij maar zijn eigen ruiten in. Want zo komt hij niet meer betrouwbaar over, en wanneer je door je emoties gaat onderzoeken ben je verkeerd bezig.
Misschien kunnen joran en de vries op groepstherapie komen. Clown

Tussen denken en doen is een groot verschil, frustratie word agressie (zoals in jullie voorbeelden.. wat ook niet zo goed is)
Maar misschien tilt de vries er harder aan omdat hij al overtuigt is dat joran een anti sociaal wezentje is.
Laatst bijgewerkt door lesilla op 10-11-08 00:15, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-08 00:15

ik zou het hier, als ik joran was ook werk van gaan maken..

Want het initiatief kwam zeker vanuit hem, en niet vanuit joran.. Vond dat Joran Peter R. De vries ook wel goed te woord stond aan de telefoon, hij had alleen beter wat sneller op kunnen hangen..

maar snap werkelijk niet waar die peter mee bezig is, hij ziet zelf toch ook wel in dat echt werkelijk niemand (behalve z'n forensisch onderzoekers dan Huilen van het lachen ) hem nog serieus neemt..

Anoniem

Ze hebben wel een enorme blunder gemaakt.
Celes (vriendin Joran) wilde onherkenbaar in beeld. Komt ze eerst duidelijk in beeld in zo'n opsporing verzocht en met foto's en daarna komt ze pas onherkenbaar in beeld Nagelbijten / Gniffelen

Anoniem

Ik zet Hart van Nederland maar af, want dat gaat echt nergens over.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-08 00:16

nielsd schreef:
Celes (vriendin Joran) wilde onherkenbaar in beeld. Komt ze eerst duidelijk in beeld in zo'n opsporing verzocht en met foto's en daarna komt ze pas onherkenbaar in beeld Nagelbijten / Gniffelen

dat was idd ook zeer opmerkelijk *LOL*

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-08 00:17

Misschien een rare uitspraak als vrouw zijnde.......

Maar dat gehamer op "geen respect voor vrouwen" komt me echt de keel uit. Tuurlijk hoor je respect te hebben voor vrouwen (net als voor iedereen). Maar zoiets is verre van strafbaar en zegt echt helemaal niks.
Al die negatieve opmerkingen van mensen hier over buitenlanders zijn ook regelrecht onrespectvol, maar dat maakt "ons" nog geen potentiele moordenaars oid.

_Yasmine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-08 00:17

was het daarom, thuis vonden we het al gek.
eerst foto's en naam en dan onherkenbaar in beeld

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-08 00:18

Menino schreef:
nielsd schreef:

dat was idd ook zeer opmerkelijk *LOL*

Jaaaaaa maar dat was 2 jaar geleden joh Knipoog
2 jaar geleden zag jij er toch ook totaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaal anders uit........... niemand zou je nog herkennen hoor Clown Clown Clown

_Noraly

Pipo schreef:
Sjonge dat met die Thai op Peter afsturen wordt ook opgeblazen zeg.
Ik heb ook wel eens quasi gezegd dat ik een stel joegoslaven op mijn oud werkgever zou sturen omdat ie nog steeds 5 maanden salaris niet heeft betaald. Tot op heden heb ik dat geld niet en heb die gasten ook niet gestuurd. Ken ze geeneens Haha!

ja dat zei ik ook direct, peter neemt de msn gesprekken veel te serieus.. je ziet toch geen gezichtsuitdrukkingen erbij?

Anoniem

dat had ik idd ook hoor manzano, ik geloof dat die voice-over dat echt een stuk of 20x aangehaald heeft...

Er zijn wel meer mensen zonder respect voor vrouwen, die niet vastzitten.. En daarnaast was het allemaal zeer suggestief ..