Shadow0 schreef:Gnome schreef:Dat ben ik met je eens maar het is dus geen afstraffing. Die zien we beiden niet dus de volgende keer kun je ook normaal reageren of gewoon niet. Merci.
Het gaat mij dus om het inhoudelijke gedrag van de VVD. Dat doet ons land flink schade. Nogmaals: dit is geen 'Wie Is De Mol' waar je wint als je doel het beste voor het lapje houdt, dit is ons land. Geen spel, de schade is echt. Hou op met die stomme semantische spelletjes, de VVD doet ons land schade.
Mee eens. De vvd is vooral bezig met de volgende verkiezingen en dat is enorm schadelijk.
Je opmerking over scheel kijken was wel heel onnodig en onaardig. Gnome mag er anders instaan. Je doet alsof ze bewust hier komt meepraten om even roet in het eten te gooien. Daar geloof ik helemaal niets van. Saboteert ook nog eens een prima discussie over de vvd, war me gewoon een hele nuttige discussie lijkt. Vvd heeft een enorm trouwe achterban, en ik denk dat veel mensen inderdaad politiek met talkshows verwarren met als gevolg djt soort ellende.