_Penotti schreef:Dat ben ik met je eens Electra, die familie wil dat niet en dien je dat te respecteren.
Maar de laatste week stond ook bol van die drill rap groepen.
Van die jongeren die hier geen staatsloterij gevoel hebben ondanks dat ze wel hier geboren zijn en ook gewoon naar school kunnen zoals iedereen, dezelfde zorg krijgen als ze naar de dokter gaan, dus niets in vergelijk met Amerika. Maar wel dat stoer na doen met grote messen. Waarop lijkt dat ze die steeds meer gaan gebruiken. Is dat de toekomst?
Waarom mag dat niet bij naam genoemd worden? Er zal vast wel eens een Piet of Jan tussen zitten, maar toch vaker niet.
Maar als je dat benoemd ben je rechts, ik noem het bezorgd over ons alle toekomst.
Ook die van de aardige nette mensen met geen Nederlandse naam, want die zijn ook de dupe daarvan. (is dat dan weer een linkse gedachte of kan dat ineens niet meer omdat ik rechts genoemd word? )
En blijkbaar bood de NPO een podium voor die racistische agressieve haatmuziek die oproept tot geweld (ik las dat ze daar na deze moord mee stopten, maar goed, het blijft frappant dat ze er uberhaupt podium voor hebben geboden)
En dan Facebook die zwarte piet wil verbannen. Verbied die drillrap hate speech liever online, dat is ophitsing tot geweld, zwarte piet niet. (Tenzij hater Akwasi ze gaat neerhoeken)
Laatst bijgewerkt door elnienjo op 14-08-20 13:01, in het totaal 1 keer bewerkt