Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
robert45 schreef:Jammer dat trump verliest. Had hem nog wel vier jaar extra willen zien. Zonder de coronacrisis was dat ook vast en zeker gelukt.
Nu mag biden het proberen, eens zien wat die er van gaat maken. Ik heb eigenlijk nog geen idee van die man gehoord behalve dat hij dingen anders gaat doen. We zullen zien hoe het verder gaat.
Het was in elk geval niet zo’n duidelijke overwinning zoals de polls vooraf aangeven en sommigen hier al weken jubelden. Dus blijkbaar zeggen al die interviews, aangehaalde stukken, meningen van mensen etc gewoon geen donder. De keuze gaat voor de meeste mensen nog steeds in het stemhokje.
pien_2010 schreef:Wakker worden en zien op internet dat Biden 264 heeft en Trump 214 kiesmannen (9.51 laatste update). 270 nodig. Dus nog 6 te gaan. Ik Ben een gelukkige vrouw. Nu moet het toch wel heel raar gaan lopen wil dit nog kantelen.
Zo opgelucht!
Eens met Robert dat het een nek aan nek race was en ook eens met TV programma waar heel kritisch naar de polls van afgelopen weken gekeken werd want die zaten er toch wel naast. Het is closer geworden als verwacht.
pien_2010 schreef:Wakker worden en zien op internet dat Biden 264 heeft en Trump 214 kiesmannen (9.51 laatste update). 270 nodig. Dus nog 6 te gaan. Ik Ben een gelukkige vrouw. Nu moet het toch wel heel raar gaan lopen wil dit nog kantelen.
Zo opgelucht!
Eens met Robert dat het een nek aan nek race was en ook eens met TV programma waar heel kritisch naar de polls van afgelopen weken gekeken werd want die zaten er toch wel naast. Het is closer geworden als verwacht.
HorseTimeXL schreef:Nou echt hoor, ook wat er vooral nu om die verkiezingen gebeurd, dat is toch bizar. Dat kon ik me niet heugen bij vorige verkiezingen, behalve het gros dat niet wilde dat Trump zou winnen. Dat geeft in mijn ogen wel aan hoe groot de noodzaak het is dat Trump er mee stopt.
Toch vond ik Trump niet alleen maar slecht. Tuurlijk zijn uitspraken over vrouwen etc. keur ik niet goed maar vond het ergens wel goed hoe krachtig hij zichzelf durfde op te stellen tegenover bijvoorbeeld een Korea en zelfs China. Als hij dat anders had gebracht dat was het een goede president geweest. Dat lef heb ik altijd wel heel boeiend gevonden, dat mis ik soms in onze eigen regering waar het toch allemaal voorzichtig is en 'ook al zijn we het er niet mee eens, laten we maar niks doen want wie weet gebeurd er wel iets ergs'. Dat vond ik persoonlijk wel.
Zo opgelucht!
Magrathea schreef:robert45 schreef:Jammer dat trump verliest. Had hem nog wel vier jaar extra willen zien. Zonder de coronacrisis was dat ook vast en zeker gelukt.
Nu mag biden het proberen, eens zien wat die er van gaat maken. Ik heb eigenlijk nog geen idee van die man gehoord behalve dat hij dingen anders gaat doen. We zullen zien hoe het verder gaat.
Het was in elk geval niet zo’n duidelijke overwinning zoals de polls vooraf aangeven en sommigen hier al weken jubelden. Dus blijkbaar zeggen al die interviews, aangehaalde stukken, meningen van mensen etc gewoon geen donder. De keuze gaat voor de meeste mensen nog steeds in het stemhokje.
Uhmm er heeft hier niemand "al weken gejubeld" dat Biden een duidelijke overwinning zou krijgen. En alle stemmen zijn ook niet eens geteld. Beetje jammer van je toon zo
IMANDRA schreef:Ach lekker laten, volgens mij zijn sommige Trump supporters gewoon een beetje beledigd dat het niet loopt zoals ze willen.We zijn immers een klankkamer met passieve mensen en mensen met middelbaar pestgedrag