Wie denkt net als ik dat Trump niet wordt herkozen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Shiloh

Re: Wie denkt net als ik dat Trump niet wordt herkozen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-20 08:56

pmarena dat verschil zit in Arizona. Die is echt te vroeg toegewezen aan Biden. Voorsprong is daar zo te zien na de eerste update ook iets kleiner geworden.

Had gehoopt dat na een paar uur slapen Pennsylvania het verschil flink kleiner was geworden, maar lijkt dat daar ook gewoon nog niet bijzonder veel updates meer gegeven zijn. Bummer.

Ach ja. Afwachten verder.

HorseTimeXL

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-20 09:00

Rinske schreef:
_O- :')

[ [url=m/vy1BRr.jpg]Afbeelding[/url] ]

Haha. Ben heel benieuwd naar vandaag!

Rinske

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-20 09:06

Ondertussen in Arizona:
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Wat wash het ook alweer? Biden aanhangers zouden volgens Ayaan Hirsi Ali gewelddadig worden? Riiiight. Het zijn weer de Trump aanhangers.

robert45

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-20 09:10

Jammer dat trump verliest. Had hem nog wel vier jaar extra willen zien. Zonder de coronacrisis was dat ook vast en zeker gelukt.

Nu mag biden het proberen, eens zien wat die er van gaat maken. Ik heb eigenlijk nog geen idee van die man gehoord behalve dat hij dingen anders gaat doen. We zullen zien hoe het verder gaat.

Het was in elk geval niet zo’n duidelijke overwinning zoals de polls vooraf aangeven en sommigen hier al weken jubelden. Dus blijkbaar zeggen al die interviews, aangehaalde stukken, meningen van mensen etc gewoon geen donder. De keuze gaat voor de meeste mensen nog steeds in het stemhokje.

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-20 09:13

De associated press heeft Biden in AZ nog steeds op winst staan, daar zal het door komen.

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-20 09:31

Waar het verschil door komt is makkelijk te zien :j

Echt belachelijk dat die brulaap zoveel onrust veroorzaakt weer.... wanstaltig als men niet meer durft stemmen te tellen door zulke enge schreeuwers aan de deur....

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-20 09:42

Gewapende aanhangers van Trump die protesteren tegen het tellen van de stemmen in Arizona. Terwijl ze ‘we love Trump’ brullen. Wat een kansloos gebeuren.

_Nancy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-20 09:50

Trump gaat onder, waarschijnlijk, en hij doet het echt met een walgelijke houding.
Als je gaat, doe het dan met wat dignity, dit is gewoon sneu en kansloos.
Hij breekt zichzelf helemaal af.. HOE in hemelsnaam kun je nu Staten gaan claimen die niet van jou zijn? Zelfs Fox laat zien dat dit niet juists..

Ik hoop vandaag toch wel een uitslag te zien, waarna er een tijd van protesten en lawsuits..
Maar de bevestiging dat Trump verloren heeft wil ik maar wat graag zien vandaag :D

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-20 09:52

robert45 schreef:
Jammer dat trump verliest. Had hem nog wel vier jaar extra willen zien. Zonder de coronacrisis was dat ook vast en zeker gelukt.

Nu mag biden het proberen, eens zien wat die er van gaat maken. Ik heb eigenlijk nog geen idee van die man gehoord behalve dat hij dingen anders gaat doen. We zullen zien hoe het verder gaat.

Het was in elk geval niet zo’n duidelijke overwinning zoals de polls vooraf aangeven en sommigen hier al weken jubelden. Dus blijkbaar zeggen al die interviews, aangehaalde stukken, meningen van mensen etc gewoon geen donder. De keuze gaat voor de meeste mensen nog steeds in het stemhokje.

Uhmm er heeft hier niemand "al weken gejubeld" dat Biden een duidelijke overwinning zou krijgen. En alle stemmen zijn ook niet eens geteld. Beetje jammer van je toon zo :+

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-20 09:55

Wakker worden en zien op internet dat Biden 264 heeft en Trump 214 kiesmannen (9.51 laatste update). 270 nodig. Dus nog 6 te gaan. Ik Ben een gelukkige vrouw. Nu moet het toch wel heel raar gaan lopen wil dit nog kantelen.
Zo opgelucht!

Eens met Robert dat het een nek aan nek race was en ook eens met TV programma waar heel kritisch naar de polls van afgelopen weken gekeken werd want die zaten er toch wel naast. Het is closer geworden als verwacht.

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-20 10:00

Ik kom hier even mee lezen. Ik volg het op de voet en vind het zo spannend. Wat een show zeg...
Niet heel onverwachts hoe Trump hier op reageert overigens. Ik hoorde vanmorgen op het nieuws dat de verwachting is dat rechters zich niet gaan mengen met het stemmen en hem geen gelijk zullen geven gezien democratie hè. :+

Hij kan het wat rekken maar in de grondwet staat vast dat 20 januari een president wordt uitgeroepen, wat er ook gebeurd.

Ik vind het hele rechtssysteem en verkiezingen in een land zo groot als Amerika echt om te janken. Blij dat ik in Nederland woon. :)

Maartje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-20 10:06

pien_2010 schreef:
Wakker worden en zien op internet dat Biden 264 heeft en Trump 214 kiesmannen (9.51 laatste update). 270 nodig. Dus nog 6 te gaan. Ik Ben een gelukkige vrouw. Nu moet het toch wel heel raar gaan lopen wil dit nog kantelen.
Zo opgelucht!

Eens met Robert dat het een nek aan nek race was en ook eens met TV programma waar heel kritisch naar de polls van afgelopen weken gekeken werd want die zaten er toch wel naast. Het is closer geworden als verwacht.

Nee dat klopt dus niet, door sommige bronnen is Arizona te vroeg toegewezen.

PSvanLot

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-20 10:06

pien_2010 schreef:
Zo opgelucht!

Dan heb je waarschijnlijk op een Nederlandse nieuwsite gekeken. Die hebben Biden een tiental punten hoger staan dan Trump. CNN en BBC punten stuk lager.

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-20 10:08

wat is nou het verschil tussen CNN en BBC? Welke staat?

HorseTimeXL

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-20 10:10

Nou echt hoor, ook wat er vooral nu om die verkiezingen gebeurd, dat is toch bizar. Dat kon ik me niet heugen bij vorige verkiezingen, behalve het gros dat niet wilde dat Trump zou winnen. Dat geeft in mijn ogen wel aan hoe groot de noodzaak het is dat Trump er mee stopt.

Toch vond ik Trump niet alleen maar slecht. Tuurlijk zijn uitspraken over vrouwen etc. keur ik niet goed maar vond het ergens wel goed hoe krachtig hij zichzelf durfde op te stellen tegenover bijvoorbeeld een Korea en zelfs China. Als hij dat anders had gebracht dat was het een goede president geweest. Dat lef heb ik altijd wel heel boeiend gevonden, dat mis ik soms in onze eigen regering waar het toch allemaal voorzichtig is en 'ook al zijn we het er niet mee eens, laten we maar niks doen want wie weet gebeurd er wel iets ergs'. Dat vond ik persoonlijk wel.

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-20 10:11

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-20 10:26

Ik las dat Biden op dag 1 van zijn presidentschap het klimaatakkoord met Parijs wilde tekenen. Weet niet of dat al was genoemd hier.

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-20 10:28

HorseTimeXL schreef:
Nou echt hoor, ook wat er vooral nu om die verkiezingen gebeurd, dat is toch bizar. Dat kon ik me niet heugen bij vorige verkiezingen, behalve het gros dat niet wilde dat Trump zou winnen. Dat geeft in mijn ogen wel aan hoe groot de noodzaak het is dat Trump er mee stopt.

Toch vond ik Trump niet alleen maar slecht. Tuurlijk zijn uitspraken over vrouwen etc. keur ik niet goed maar vond het ergens wel goed hoe krachtig hij zichzelf durfde op te stellen tegenover bijvoorbeeld een Korea en zelfs China. Als hij dat anders had gebracht dat was het een goede president geweest. Dat lef heb ik altijd wel heel boeiend gevonden, dat mis ik soms in onze eigen regering waar het toch allemaal voorzichtig is en 'ook al zijn we het er niet mee eens, laten we maar niks doen want wie weet gebeurd er wel iets ergs'. Dat vond ik persoonlijk wel.

Noord Korea? Krachtig opstellen? Kom nu, alleen voor de show, echt niet om iets anders. See me , I did what nobody else did, shaking hands with my great friend Kim.

_Nancy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-20 10:30

pien_2010 schreef:
Zo opgelucht!

Dit heb ik gister ook gezien.
Op Fox zelfs, want dat hebben wij open staan.
Dat lijkt ons wel betrouwbaar, aangezien dat van de tegenstander is :+
Toen werd Michigan blauw gemaakt en stond ie op 264 kiesmannen.

HorseTimeXL

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-20 10:32

Ik zeg ook dat ik dat persoonlijk vond. En niet dat stukje met handenschudden maar wel toen Noord Korea dusdanig aan het dreigen was met atoomwapens etc dat dit Trump niet angstig maakte en direct op de knieën ging. En ja je kan dat zien als levens gevaarlijk en dat vond ik zeker wel, maar toch vond ik dat ook wel iets goed hebben. Maar goed dat is iets wat ik persoonlijk vind.

Maartje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-20 10:35

secricible schreef:
wat is nou het verschil tussen CNN en BBC? Welke staat?

Amerika en verenigd koninkrijk? :+

IMANDRA

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-20 10:40

Magrathea schreef:
robert45 schreef:

Uhmm er heeft hier niemand "al weken gejubeld" dat Biden een duidelijke overwinning zou krijgen. En alle stemmen zijn ook niet eens geteld. Beetje jammer van je toon zo :+

Ach lekker laten, volgens mij zijn sommige Trump supporters gewoon een beetje beledigd dat het niet loopt zoals ze willen. We zijn immers een klankkamer met passieve mensen en mensen met middelbaar pestgedrag :')

Loretta

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-20 10:46

Ik volg de VS niet zo heel nauwkeurig. Maar wat een theater. En dat zal nog wel even doorgaan tot 20 Januari. Daarnaast gaat Trump Joe Biden uiteraard ook volledig niet inwerken zoals normaal elke president met zijn opvolger doet.

En moeten ze Trump straks ook nog het witte huis uit gaan dragen?

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-20 10:47

Ik denk dat Biden het niet nodig heeft dat Trump hem gaat inwerken :=

Loretta

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-20 10:48

IMANDRA schreef:
Ach lekker laten, volgens mij zijn sommige Trump supporters gewoon een beetje beledigd dat het niet loopt zoals ze willen. We zijn immers een klankkamer met passieve mensen en mensen met middelbaar pestgedrag :')

Ik weet niet wie jij bedoelt. Maar ik vind Robert toch aardig sportief zijn verlies nemen.