Ik ben heel benieuwd naar alle acties van morgen. Ik ben er zelf nog niet over uit wat ik doe, de plannen hier zie ik niet als een kans van slagen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
riegje schreef:Wij zijn los! net vertrokken! Ik maak me zorgen over de toekomst van ons allemaal met dit falende visieloze kabinet en maak me ernstig zorgen over de EU wetgeving.
Voor de ouderen en de zwakkeren in de samenleving, zorg, onderwijs,mkb, bouw, boeren kortom alle burgers. Daarom laat ik mijn stem vandaag horen overal en aan iedereen.
NEXIT staat op m'n trekker. tijd om Hollandse zaken in Nederland op te lossen.
En er is inderdaad helemaal geen akkoord, leugens uit den Haag. Wie immer!
riegje schreef:Wij zijn los! net vertrokken! Ik maak me zorgen over de toekomst van ons allemaal met dit falende visieloze kabinet en maak me ernstig zorgen over de EU wetgeving.
Voor de ouderen en de zwakkeren in de samenleving, zorg, onderwijs,mkb, bouw, boeren kortom alle burgers. Daarom laat ik mijn stem vandaag horen overal en aan iedereen.
NEXIT staat op m'n trekker. tijd om Hollandse zaken in Nederland op te lossen.
En er is inderdaad helemaal geen akkoord, leugens uit den Haag. Wie immer!
riegje schreef:Voor de ouderen en de zwakkeren in de samenleving, zorg, onderwijs,mkb, bouw, boeren kortom alle burgers. Daarom laat ik mijn stem vandaag horen overal en aan iedereen.
R_oo_s schreef:Ik denk dat mensen die tegen de nexit zijn gebrek aan lef hebben , ik heb respect voor Engeland, die laten zich namelijk niet inlijven en komt er straks beter uit .en dat gaat niet van vandaag op morgen natuurlijk .
speedfiets_2 schreef:R_oo_s schreef:Ik denk dat mensen die tegen de nexit zijn gebrek aan lef hebben , ik heb respect voor Engeland, die laten zich namelijk niet inlijven en komt er straks beter uit .en dat gaat niet van vandaag op morgen natuurlijk .
Nexit is killing voor de nederlandse veehouderij. Sorry maar een Nexit is het domste wat je kunt doen. En ja dat zeg ik als boerendochter van wie haar vader het bedrijf is kapot gemaakt. Nederland is een land van export. Sluit de export en je kunt het boerenbedrijf sluiten.
R_oo_s schreef:En klimaat verandering ? Laat me niet lachen , kijk maar eens door de eeuwen heen , dat gaat ook met pieken en dalen en lichte verschuivingen. Extremen zijn er altijd al geweest . Het is een leuk iets om ons de centen uit de zak te troggelen, kijk naar alle enegieheffingen bv.
R_oo_s schreef:En klimaat verandering ? Laat me niet lachen , kijk maar eens door de eeuwen heen , dat gaat ook met pieken en dalen en lichte verschuivingen. Extremen zijn er altijd al geweest . Het is een leuk iets om ons de centen uit de zak te troggelen, kijk naar alle enegieheffingen bv.
Pantykous schreef:R_oo_s schreef:En klimaat verandering ? Laat me niet lachen , kijk maar eens door de eeuwen heen , dat gaat ook met pieken en dalen en lichte verschuivingen. Extremen zijn er altijd al geweest . Het is een leuk iets om ons de centen uit de zak te troggelen, kijk naar alle enegieheffingen bv.
Ik denk dat wij elkaar beter links kunnen laten liggen, ik vrees dat ik je niet serieus kan nemen.
Als de gehele wetenschap er zo ongeveer over uit is dat klimaatverandering met de snelheid die het nu heeft zeker beïnvloedbaar is, heb je wel een enorme koe voor je kop als je daar niet in mee wilt gaan.
R_oo_s schreef:Dan geef je met je eigen woorden toch al aan hoe krom het hier geregeld is ? Al het beste naar het buitenland , dat klopt toch van geen kant ?
R_oo_s schreef:Ik denk dat mensen die tegen de nexit zijn gebrek aan lef hebben , ik heb respect voor Engeland, die laten zich namelijk niet inlijven en komt er straks beter uit .en dat gaat niet van vandaag op morgen natuurlijk .
speedfiets_2 schreef:R_oo_s schreef:Dan geef je met je eigen woorden toch al aan hoe krom het hier geregeld is ? Al het beste naar het buitenland , dat klopt toch van geen kant ?
Ja idd dat de nederlandse staat het binnen haar eigen grenzen moet oplossen. De EU is niet degene die toestemming heeft gegeven voor de huidige constructie waarbij supermarkten en dergelijke boeren kunnen uitknijpen. Wij als burgers moeten daardoor beter kijken wie wij als vertegenwoordigers kiezen.
Janneke2 schreef:R_oo_s schreef:En klimaat verandering ? Laat me niet lachen , kijk maar eens door de eeuwen heen , dat gaat ook met pieken en dalen en lichte verschuivingen. Extremen zijn er altijd al geweest . Het is een leuk iets om ons de centen uit de zak te troggelen, kijk naar alle enegieheffingen bv.
Ik ben jaloers op jou.
Het lijkt me heerlijk om geen zorgen te hebben over de toekomst van je kleinkinderen, om niet ieder "energiedubbeltje" te hoeven omdraaien en om niet te denken aan allerlei zaken die dus op de schop moeten.
Heerlijk lijkt me dat, om bij alle klimaatmaatregelen lekker te kunnen schamperen 'laat me niet lachen' ipv mij af te vragen of we nog op tijd zijn.
Gezien de feiten heb ik van tijd tot tijd de aanvechting om mijn hoofd onder de warme deken te doen en om hulp te roepen
("Maaaam!!!")
....maar Moeder Aarde heeft denk ik andere dingen aan haar hoofd.
R_oo_s schreef:Pantykous schreef:Ik denk dat wij elkaar beter links kunnen laten liggen, ik vrees dat ik je niet serieus kan nemen.
Als de gehele wetenschap er zo ongeveer over uit is dat klimaatverandering met de snelheid die het nu heeft zeker beïnvloedbaar is, heb je wel een enorme koe voor je kop als je daar niet in mee wilt gaan.
Dat is dus precies waarom we richting afgrond gaan , vraag mij af wie er hier een enorme koe voor zijn hoofd heeft .waarschijnlijk het gros van de mensen anders was het niet zon populair item .
Citaat:Citaat:Ik ben jaloers op jou.
Het lijkt me heerlijk om geen zorgen te hebben over de toekomst van je kleinkinderen, om niet ieder "energiedubbeltje" te hoeven omdraaien en om niet te denken aan allerlei zaken die dus op de schop moeten.
Heerlijk lijkt me dat, om bij alle klimaatmaatregelen lekker te kunnen schamperen 'laat me niet lachen' ipv mij af te vragen of we nog op tijd zijn.
Gezien de feiten heb ik van tijd tot tijd de aanvechting om mijn hoofd onder de warme deken te doen en om hulp te roepen
("Maaaam!!!")
....maar Moeder Aarde heeft denk ik andere dingen aan haar hoofd.
Je hoeft niet jaloers te zijn op mij hoor , ik maak mij zorgen genoeg
Maar niet door dom te geloven wat een regering of EU of wie dan ook mij voorspiegelt aan doemsenarios , maar door zelf te blijven nadenken
R_oo_s schreef:Ik hoor niet bij het gros van de mensen , ik geloof niet zo in al die onderzoeken . In de zin van wij van WC eend blablabla