Kwam deze tegen op facebook, vond hem zo mooi!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Coloured schreef:Ik weet wel dat het niet zo bedoeld wordt, maar wil het toch kwijt: Zíj was niet op het verkeerde tijdstip op de verkeerde plek.Zij fietste gewoon en híj had nooit meer buiten de hekken mogen zijn.
Goof schreef:Chiave schreef:Michael heeft niet alleen Anne en haar nabestaanden een stoot voor hun neus gegeven, maar tegelijk ook alle vrouwen in Nederland.
Ik ben het hier, gelukkig, niet mee eens.
Ja, het had ieder willekeurig persoon kunnen zijn en hoe afschuwelijk het ook is, het is een incident en niet een wekelijks terugkerend iets.
Angst zit in jezelf. Wees alert, maar beperk niet je eigen leven door noet meer naar buiten te durven.
iirrssjjee schreef:Maar heel cru gezegd, als Anne het niet was, was het misschien wel iemand anders geweest. Die 5 minuten later bij hem langskwam fietsen, uit het werk bv.
Ze was helaas gewoon echt op het verkeerde moment op de verkeerde plek....
Even iets heel anders, we hebben het nu allemaal over het feit dat ze in het bos is belaagd, maar is dat wel zo? Is ze niet bv bij het ecoduct langs het spoor door het monster aangesproken bv? Maakt natuurlijk niks uit, maar er word door iedereen maar vanuit gegaan dat ze in het bos is belaagd... waardoor er angsten ontstaan.
IMJ schreef:Chiave...
Je weet toch dat hij wrs de auto van zijn moeder had? Of heb je dat allemaal gemist op het nieuws?
Chiave schreef:IMJ schreef:Chiave...
Je weet toch dat hij wrs de auto van zijn moeder had? Of heb je dat allemaal gemist op het nieuws?
Waarschijnlijk, ja. Ik had gemist dat dit officieel bevestigd is. Ik snap dan alleen niet helemaal hoe hij met de auto van moeder naar moeders verjaardag gaat. Omdat het eerder ook ging om een busje van zijn dagbesteding in de groenvoorziening.
Chiave schreef:Michael heeft niet alleen Anne en haar nabestaanden een stoot voor hun neus gegeven, maar tegelijk ook alle vrouwen in Nederland.
safina schreef:Chiave schreef:Michael heeft niet alleen Anne en haar nabestaanden een stoot voor hun neus gegeven, maar tegelijk ook alle vrouwen in Nederland.
Eh...spreek voor jezelf. Ik ben veel te nuchter ingesteld om me het hoofd op hol te laten brengen door dit soort dingen. Heel vervelend voor je dat jij wel bang geworden bent. En waarschijnlijk veel andere mensen ook. Maar niet iedereen ervaart dit soort dingen op jouw manier he?
Denise_Storm schreef:Maar ik heb constant in mijn hoofd: ''Het was nog lang geen 22.00/23.00 uur 's avonds. Het moment dat er veel mensen binnen zijn en richting bed gaan. Er zijn genoeg mensen die op het tijdstip tussen 17.00 - 20.00 uur hun hond uitlaten, hardlopen in het bos, of toevallig daar fietsen om thuis te komen na een werkdag. Ja, ook als het regent. En ja, ook als het schemert.
safina schreef:Chiave schreef:Michael heeft niet alleen Anne en haar nabestaanden een stoot voor hun neus gegeven, maar tegelijk ook alle vrouwen in Nederland.
Eh...spreek voor jezelf. Ik ben veel te nuchter ingesteld om me het hoofd op hol te laten brengen door dit soort dingen. Heel vervelend voor je dat jij wel bang geworden bent. En waarschijnlijk veel andere mensen ook. Maar niet iedereen ervaart dit soort dingen op jouw manier he?
Chiave schreef:Rustig maar, Safina. Doe maar wat vriendelijker.Ik denk dat meerdere mensen daar behoefte aan hebben op het moment. Jammer dat je er meteen met zo'n toon in komt stampen. Het was namelijk niet lelijk bedoeld.