Geen spoor van vermiste Anne Faber

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-17 09:48

Y;( R.I.P. Anne.....

Kwam deze tegen op facebook, vond hem zo mooi!

Afbeelding

MarjanB

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-17 09:49

denk dat je nooit helemaal veilig bent bij zulke gekken. Deze mensen die zetten hun zinnen ergens op en je kan dan net op het verkeerde moment op de verkeerde plek zijn. Net als Anne, willekeurig en zo onnodig en onterecht :( Hoop dat haar familie en bekenden rust weten te vinden.

Ik ga voor mn werk t hele land door en kom daar vaak op afgelegen (boeren)bedrijven. Soms denk ik ook wel eens, als iemand kwaad in de zin heeft.. maar wil me daar ook niet teveel mee bezig houden en ga maar uit van de goedheid van de mens.

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-17 09:49

Maar heel cru gezegd, als Anne het niet was, was het misschien wel iemand anders geweest. Die 5 minuten later bij hem langskwam fietsen, uit het werk bv.

Ze was helaas gewoon echt op het verkeerde moment op de verkeerde plek....

Even iets heel anders, we hebben het nu allemaal over het feit dat ze in het bos is belaagd, maar is dat wel zo? Is ze niet bv bij het ecoduct langs het spoor door het monster aangesproken bv? Maakt natuurlijk niks uit, maar er word door iedereen maar vanuit gegaan dat ze in het bos is belaagd... waardoor er angsten ontstaan.

Coloured

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-17 09:53

Ik weet wel dat het niet zo bedoeld wordt, maar wil het toch kwijt: Zíj was niet op het verkeerde tijdstip op de verkeerde plek. |( Zij fietste gewoon en híj had nooit meer buiten de hekken mogen zijn.
Laatst bijgewerkt door Coloured op 13-10-17 09:53, in het totaal 1 keer bewerkt

Chiave

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-17 09:53

Ik zat gisteren te bedenken... Ik hoorde gisteren op het nieuws dat Michael die avond op pad was naar de verjaardag van zijn moeder. Misschien had hij daarbij een auto tot zijn beschikking. Het zou zo kunnen zijn dat Michael Anne een lift aangeboden heeft naar bijvoorbeeld het station, omdat ze zo natgeregend was, dat ze uitgegaan is van het goede van de mens, maar de verkeerde getroffen is. Hoe dan ook moet hij een vervoersmiddel gehad hebben, want hoe komt anders haar fiets in de vijver van het Blookerpark...

YellowGray

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-17 09:54

Coloured schreef:
Ik weet wel dat het niet zo bedoeld wordt, maar wil het toch kwijt: Zíj was niet op het verkeerde tijdstip op de verkeerde plek. |( Zij fietste gewoon en híj had nooit meer buiten de hekken mogen zijn.

Eens. Want als zij daar niet was geweest, dan rouwden we nu om een ander meisje die daar toevallig op dat tijdstip fietste.

vibabu

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-17 09:56

Goof schreef:
Chiave schreef:
Michael heeft niet alleen Anne en haar nabestaanden een stoot voor hun neus gegeven, maar tegelijk ook alle vrouwen in Nederland.

Ik ben het hier, gelukkig, niet mee eens.
Ja, het had ieder willekeurig persoon kunnen zijn en hoe afschuwelijk het ook is, het is een incident en niet een wekelijks terugkerend iets.
Angst zit in jezelf. Wees alert, maar beperk niet je eigen leven door noet meer naar buiten te durven.

Dat blijkt toch niet helemaal waar te zijn. Er wordt nu ook onderzocht in hoeverre M.P. bij de reeks overvallen, aanrandingen en het van de fiets trekken betrokken is. Dat werd alleen niet naar buiten gebracht.... (hoorde ik vanmorgen op het nieuws)
Er is zelfs iemand van de fiets getrokken waarbij de dader er vandoor ging omdat er een auto aan kwam.

IMJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-17 09:57

Chiave...
Je weet toch dat hij wrs de auto van zijn moeder had? Of heb je dat allemaal gemist op het nieuws?

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-17 09:57

Het had inderdaad iedereen kunnen zijn...
Ik wordt er wel bang van. Je weet dat dit soort dingen gebeuren, en over een paar weken is het wellicht weer wat gezakt en denk je er minder aan, maar op dit moment heeft het me wel even wakker geschud. Zo liep ik gister avond op stal, het weiland is donker en een eindje van de stal en woonhuis af, kreeg zelfs daar ineens de bibbers. Morgen loop ik midden in de nacht alleen van de bushalte naar mijn woning, ook daar zal ik morgen niet zo relaxt lopen als dat ik normaal zou doen.. het heeft me behoorlijk geraakt allemaal.

_Reneee

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-17 09:58

iirrssjjee schreef:
Maar heel cru gezegd, als Anne het niet was, was het misschien wel iemand anders geweest. Die 5 minuten later bij hem langskwam fietsen, uit het werk bv.

Ze was helaas gewoon echt op het verkeerde moment op de verkeerde plek....

Even iets heel anders, we hebben het nu allemaal over het feit dat ze in het bos is belaagd, maar is dat wel zo? Is ze niet bv bij het ecoduct langs het spoor door het monster aangesproken bv? Maakt natuurlijk niks uit, maar er word door iedereen maar vanuit gegaan dat ze in het bos is belaagd... waardoor er angsten ontstaan.

Hij had inderdaad beschikking over een auto toch? Hoe is ze anders helemaal in Zeewolde terecht gekomen? Ik denk niet dat hij haar een lift heeft gegeven, want dan zat ze met haar fiets. Ik denk dat ze aan het schuilen was onder dat ecoduct en hij haar tegenkwam en meenam. Denk ook niet dat ze in het bos is belaagd.

Maar goed, kan totaal anders zijn en we zullen het binnenkort wel horen. Hij was inderdaad gewoon op de verkeerde plek. Ze hadden hem binnen moeten houden.

Chiave

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-17 09:59

IMJ schreef:
Chiave...
Je weet toch dat hij wrs de auto van zijn moeder had? Of heb je dat allemaal gemist op het nieuws?

Waarschijnlijk, ja. Ik had gemist dat dit officieel bevestigd is. Ik snap dan alleen niet helemaal hoe hij met de auto van moeder naar moeders verjaardag gaat. Omdat het eerder ook ging om een busje van zijn dagbesteding in de groenvoorziening.

IMJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-17 09:59

Annebento..En dan vraagt iedereen zich af.. wat deed dat meisje zo middenin de nacht alleen op straat..
Alsof je er om vroeg..

Neem je een spuitbusje haarlak mee?

IMJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-17 10:00

Chiave schreef:
IMJ schreef:
Chiave...

Waarschijnlijk, ja. Ik had gemist dat dit officieel bevestigd is. Ik snap dan alleen niet helemaal hoe hij met de auto van moeder naar moeders verjaardag gaat. Omdat het eerder ook ging om een busje van zijn dagbesteding in de groenvoorziening.

Hij is iets met die auto gezien toch?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-17 10:00

Chiave schreef:
Michael heeft niet alleen Anne en haar nabestaanden een stoot voor hun neus gegeven, maar tegelijk ook alle vrouwen in Nederland.

Eh...spreek voor jezelf. Ik ben veel te nuchter ingesteld om me het hoofd op hol te laten brengen door dit soort dingen. Heel vervelend voor je dat jij wel bang geworden bent. En waarschijnlijk veel andere mensen ook. Maar niet iedereen ervaart dit soort dingen op jouw manier he?

Chiave

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-17 10:02

safina schreef:
Chiave schreef:

Eh...spreek voor jezelf. Ik ben veel te nuchter ingesteld om me het hoofd op hol te laten brengen door dit soort dingen. Heel vervelend voor je dat jij wel bang geworden bent. En waarschijnlijk veel andere mensen ook. Maar niet iedereen ervaart dit soort dingen op jouw manier he?

Rustig maar, Safina. Doe maar wat vriendelijker. ;) Ik denk dat meerdere mensen daar behoefte aan hebben op het moment. Jammer dat je er meteen met zo'n toon in komt stampen. Het was namelijk niet lelijk bedoeld.

Denise_Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-17 10:04

Ik snap de discussie over het wel/niet een route fietsen als er slecht weer wordt verspeld.

Maar ik heb constant in mijn hoofd: ''Het was nog lang geen 22.00/23.00 uur 's avonds. Het moment dat er veel mensen binnen zijn en richting bed gaan. Er zijn genoeg mensen die op het tijdstip tussen 17.00 - 20.00 uur hun hond uitlaten, hardlopen in het bos, of toevallig daar fietsen om thuis te komen na een werkdag. Ja, ook als het regent. En ja, ook als het schemert.

Zij is slachtoffer geworden van iets wat zij, hoogstwaarschijnlijk, zelf niet had kunnen voorkomen. Op het verkeerde moment op de verkeerde plek... Een jonge vrouw met een heel leven voor zich. En het maakt ons bang, omdat iedere jonge vrouw het slachtoffer had kunnen zijn. |(

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-17 10:05

IMJ schreef:
Annebento..En dan vraagt iedereen zich af.. wat deed dat meisje zo middenin de nacht alleen op straat..
Alsof je er om vroeg..

Neem je een spuitbusje haarlak mee?

Dat is inderdaad geen slecht idee.. al is het maar voor mijn eigen gevoel.

Winged

Denise_Storm schreef:
Maar ik heb constant in mijn hoofd: ''Het was nog lang geen 22.00/23.00 uur 's avonds. Het moment dat er veel mensen binnen zijn en richting bed gaan. Er zijn genoeg mensen die op het tijdstip tussen 17.00 - 20.00 uur hun hond uitlaten, hardlopen in het bos, of toevallig daar fietsen om thuis te komen na een werkdag. Ja, ook als het regent. En ja, ook als het schemert.

Ja... En het was niet midden in de nacht. Was het maar midden in de nacht want dan was deze gek binnen geweest.

chocobroodje

Hij is gezien in een auto daar in de buurt, dus hij had idd een auto (van zijn moeder)... De vraag is nu vooral denk ik: waar is haar telefoon, waren er nog andere betrokkenen, en ze zullen de tijd lijn aan het maken zijn. Waar gepakt, waarheen vervoert, wellicht daarna weer vervoert.. Je weet het niet en dat zijn ze nu in kaart aan het brengen. Ik hoop maar dat ze de zaak tegen hem snel en waterdicht rond hebben, zodat hij zo snel mogelijk naar de juiste plek gebracht kan worden, en daar heel heel heeeeeel erg lang mag blijven.

Lienek

safina schreef:
Chiave schreef:

Nou nou wat vriendelijker mag wel.
Ik word er wel bang van.
Ik woon zelf aan een druk knooppunt van snelwegen maar mijn straat is 's avonds donker zonder verlichting. In 2015 is hier zelfs nog iemand vermoord. Ik zie ze vaak hier staan met auto's (wss drugsdealers)
En ook ik moet hier langs op donkere dagen vanwege school en werk.
Ik merk dat ik nu sinds anne haar verdwijning sneller trap en vaker achterom kijk.
Ik voel me niet veilig in mijn eigen straat en dat zou gewoon niet mogen in Nederland.
Want naast deze gek, wie lopen er nog meer rond op proefverlof vraag ik me dan af...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-17 10:06

Chiave schreef:
Rustig maar, Safina. Doe maar wat vriendelijker. ;) Ik denk dat meerdere mensen daar behoefte aan hebben op het moment. Jammer dat je er meteen met zo'n toon in komt stampen. Het was namelijk niet lelijk bedoeld.

Mijn post was ook niet lelijk bedoeld. Ik vond je opmerking over "alle vrouwen " geen recht doen aan alle vrouwen. Maar ik kan je reactie best begrijpen en ik vind het rot dat het wel invloed heeft op jouw leven en dat van velen met jou.

Dus als je mn reactie kattig vond: sorry. Zal proberen het wat vriendelijker te brengen in het vervolg.

Typhoon

Re: Geen spoor van vermiste Anne Faber

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-17 10:10

Nu ook een Belgisch zedendelinquent die zijn buurmeisje heeft vermoord van 23 jaar dacht ik?

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-10-17 10:17

Ik ben wel erg benieuwd wat dit voor effecten heeft op de behandelmethode/buiten de hekken beleid van Altrecht.

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-17 10:21

Ondanks dat er steken zijn laten vallen in die kliniek gaat het niet om Altrecht maar het landelijke beleid.
Na de 'parnassia-moorden' werden er ook hekjes (op knie hoogte) en camera's geplaatst op het terrein... maar daar laten deze mensen zich niet door tegenhouden.

Simbaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-17 10:29

Heeft iemand Peter R. de Vries gezien bij DWDD? Ik vond dat hij heel goed onder woorden bracht dat het niet persee bij Altrecht ligt.