Boeing 777 neergestort in de Oekraïne

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Shadow0

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-14 10:51

fargo schreef:
Wie of wat bedoel je met niburu? Zegt me helemaal niets namelijk??

Op de vorige pagina werd Niburu als bron genoemd, dat is een website die uitblinkt in vergezochte conclusies. Ik dacht dat je twijfels daar vandaan kwamen.

(Maar dat gaat ergens anders over - en hoewel het toch volstaat met maffe conclusies over occulte zaken en de antichrist, hebben ze wel gelijk met de opmerking over de oorlogshitserij van de VS.)

xxCYNNxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-14 11:00

Oh dat de VS graag oorlog voert, dat weet dacht ik iedereen zo onderhand wel; daar valt nu eenmaal heel veel geld mee te verdienen.
Daar hebben we idioten van Niburu als bron niet voor nodig.

Voor de rest sluit ik me bij dit stukje van Wanderers op de vorige pagina aan;

'NB., ook ík ben van mening dat deze hele situatie, over nota bene de lichamen van de slachtoffers !, wordt benut en misbruikt om politieke statements te maken .... WALGELIJK ! ... ben alleen bang dat we (verstandelijk gesproken) niets anders kunnen doen dan de slachtoffers daar weghalen en hun eindelijk de rustplaats te geven waar zij en hun nabestaanden recht op hebben ..'

fargo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-14 11:06

maaike1994 schreef:
Heb even de vorige pagina's bijgelezen en ook ik weet niet meer wat te geloven.

Ik kwam ook nog deze artikels tegen :

http://www.gewoon-nieuws.nl/2014/07/san ... erklaring/

http://www.niburu.co/index.php?option=c ... &Itemid=33

Ook was er op FB een bericht van iemand uit Rusland die enkele NL's tagde en het volgende schreef :

'Hei, all my good Dutch friends - did the aircrash really happen???? In here they say that the bodies smell as they were dead long time ago, all passports are brand new, no relatives travelling to the place or shown in grief.... seems as yankee game....'

en dit zei hij als reactie op mensen die erg verontwaardigd waren omdat hij het in twijfel trok :

'we are closed to outside media, thats why I ask'

Hmmm in het filmpje op de eerste link impliceren ze helemaal aan het einde als complottheorie dat het om het andere vliegtuig zou kunnen gaan... Dat zou helemaal weird zijn, maar dan zou je niet de juiste lichamen aan treffen om te identificeren...

Helemaal in het begin op FB heb ik wel gelezen dat iemand bij de foto van het toestel in Amsterdam (van die man uit Volendam op FB) zei dat het niet het juiste plaatje met code had, dat die anders was dan op de rampsite aangetroffen code op deur. Dat vond ik toen wel intrigerend maar heb het ook meteen weer laten gaan..

geerke

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-14 11:13

Shadow0 schreef:
fargo schreef:
Wie of wat bedoel je met niburu? Zegt me helemaal niets namelijk??

Op de vorige pagina werd Niburu als bron genoemd, dat is een website die uitblinkt in vergezochte conclusies. Ik dacht dat je twijfels daar vandaan kwamen.

(Maar dat gaat ergens anders over - en hoewel het toch volstaat met maffe conclusies over occulte zaken en de antichrist, hebben ze wel gelijk met de opmerking over de oorlogshitserij van de VS.)

heet geen niburu meer maar 9fornews
http://www.ninefornews.nl/

Anoniem

Re: Boeing 777 neergestort in de Oekraïne

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-14 11:14

Zo te lezen hebben ze dees niet voor Jan... geband bij een andere wat nuchterder forum.

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-14 11:17

Ik las ook dat Australië een militair toestel stuurt om de lichamen naar NL te vervoeren. Vanuit NL zullen ook wel militaire toestellen naar de plek gaan. Waar ze nog aan komen is nog niet duidelijk. Ik denk dat ze in Eindhoven zullen komen.

geerke

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-14 11:17

Morganlefay schreef:
Zo te lezen hebben ze dees niet voor Jan... geband bij een andere wat nuchterder forum.

ze werden steeds ge-hacked.Ze hebben trouwens artikeltjes die gewoon gepubliceerd zijn door anderen.Het is niet zo dat zij zomaar dingen verzinnen.Het is inderdaad niet alledaags maar doet vaak je ogen wel openen.(vooral over gezondheid/pharmaceutische industrie)

Shadow0

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-14 11:22

geerke schreef:
heet geen niburu meer maar 9fornews
http://www.ninefornews.nl/

Lijken me al net zulke mafkezen.

Er zijn veel kritische vragen te stellen bij bepaalde zaken, maar dergelijke sites slaan behoorlijk door de andere kant op. Voor een kritischere blik kun je beter De Correspondent ofzo lezen - die stellen ook hun vragen bij de propaganda en bij diverse ernstige belangenverstrengelingen, maar dan zonder de connectie met het gezond verstand kwijt te raken.

xxCYNNxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-14 11:31

In ieder geval zijn nu dan toch echt de black boxes terecht EN afgegeven aan Maleisische autoriteiten, dus hopelijk kunnen de 2 recorders (of hopelijk toch 1 van de 2) een duidelijker beeld scheppen.

Hopelijk kan er nu ook snel gestart worden met verder bergen van alle wrakstukken en kan het onderzoek echt gestart worden. Hopelijk zijn de onderzoekers nog in staat om dit objectief en dus neutraal te doen.

HappyBuddha

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-14 11:34

fargo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-14 11:35

Laatst bijgewerkt door fargo op 22-07-14 11:39, in het totaal 1 keer bewerkt

Tillie20

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-14 11:37

Ik check daar altijd het nieuws, vraag is eerder of hun bron betrouwbaar is ;)

Tillie20

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-14 11:39

xxCYNNxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-14 11:39

Hmmm een republikein die het niet eens is met Obama's aanpak...what else is new? Ook dit is gewoon politiek spel.
Het hele stuk bestaat ook eigenlijk uit alleen maar kreten en aannames, bewijzen worden er immers niet geleverd voor de boute uitspraken van de beste man.

R12312

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-14 11:43

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-14 11:45

Ik ben heel benieuwd wat er gaat gebeuren zodra alle slachtoffers in Nederland zijn.
De VS doet nog niets zolang de slachtoffers nog niet hier zijn, ik begreep dat Rutte dat met Obama had besproken.Ook denk ik dat Nederland ook gaat ingrijpen zodra alles hier is.
We zijn er nog niet vanaf!

Shadow0

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-14 11:48

gohya schreef:
De VS doet nog niets zolang de slachtoffers nog niet hier zijn, ik begreep dat Rutte dat met Obama had besproken.Ook denk ik dat Nederland ook gaat ingrijpen zodra alles hier is.

Als we nu allemaal oproepen dat Nederland dat niet moet doen, en dat er werkelijk niemand gebaat is bij 'ingrijpen'?

Nou hangt het er wel vanaf wat dat ingrijpen is - een blok vormen tegen Ruslands gaspolitiek is bv prima, daar was Nederland tegen maar wellicht kijken we daar nu anders tegenaan. Oorlog is dat zeer beslist niet. Geen van de oorlogen die de VS is begonnen de afgelopen tijd heeft de wereld ook maar een spatje beter gemaakt. Er zijn alleen maar heel veel mensen omgekomen, en de problemen zijn groter dan ooit. Dat moeten we dus niet gaan herhalen!

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-14 11:51

Nee ik verwacht ook niet dat het ingrijpen een oorlog betekend! maar wel dat het met de Export te maken heeft.

chocobroodje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-14 11:56

Het geen ze het meeste op verdienen is gas en olie. Door dat niet meer van hun af te nemen geef je ze een enorme schop. Maar daarvoor moet wel heel europa het eens zijn. Ik neem aan dat ze voornamelijk daar op doelen als ze het hebben over ingrijpen en consequenties...

gohya schreef:
Nee ik verwacht ook niet dat het ingrijpen een oorlog betekend! maar wel dat het met de Export te maken heeft.

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-14 11:56

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-14 11:57

Oekraïne is aan het mobiliseren hoor ik net.
Iedereen onder de 50 jaar moet verplicht het leger in.Nou ja,dan zijn de slachtoffers toch al hier in Nederland.

Duhelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-14 12:00

Maar stel nu dat de crash een andervliegtuig betreft, waar zou het onze dan heen zijn? Waarom hebben ze dan geen bericht gekregen vd overlevenden?

Suusie22

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-14 12:03

Duhelo schreef:
Maar stel nu dat de crash een andervliegtuig betreft, waar zou het onze dan heen zijn? Waarom hebben ze dan geen bericht gekregen vd overlevenden?

?? dat volg ik even niet meer..

chocobroodje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-14 12:04

Voor hetzelfde geld heeft de maker van de foto en slachtoffer (de man uit volendam) het verkeerde vliegtuig gefotografeerd. Er zullen wel meer vliegtuigen van Malaysia Airlines op schiphol staan. En stapte hun in een ander vliegtuig. Als ik van Eindhoven vlieg met Ryan Air naar Dublin staat er regelmatig een ander vliegtuig van Ryan air ernaast wat de hele andere kant op gaat.

xSlvna

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-14 12:05

Geland in de middel of verbindingsloosheid waar ze geen contact kunnen maken. :+

Nee onzin, dan zouden nóg 300 mensen vermist moeten worden door mensen uit Nederland etc.