Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
manie schreef:Sorry voor mensen die mij niet begrijpen, maar ik kan er met mn volle verstand niet bij dat vader dit 'zomaar' doet. En ik stoor me aan alle medeleven naar moeder....en haat richting vader. Mogelijk is er ook een andere kant aan dit drama. Denk er maar over ik ga slapen
ashley1 schreef:Rond 21 uur is er een lijkwagen gekomen en vrij vlot daarna vertrokken, ze zijn dus al niet meer op de plaats waar ze gevonden zijn
stef schreef:Ok: waarom mag iedereen, zonder enige details, wel van alles roepen over de vader, en niet over de moeder, als dat hun mening is
Manie: daar doel ik ook op, Maarja....
Tat_jana schreef:Nee, niemand probeert de vader uit zijn schuld te halen. Er zijn echter wel mensen die proberen te laten zien dat er meer kanten zitten aan dit drama.Sorry maar ik wordt er ongepast van dat iedereen de vader uit zn schuld probeerd te halen.. Hij is imo nog steeds de moordenaar van 2 kinderen hoe kun je zoiets goed praten ? T maakt toch niet uit in wat voor toestand je bent gewoon een moordenaaren ik ga er niet bij kunnen dat je opzettelijk en doordacht twee kinderen van het leven beroofd..
manie schreef:Sorry voor mensen die mij niet begrijpen, maar ik kan er met mn volle verstand niet bij dat vader dit 'zomaar' doet. En ik stoor me aan alle medeleven naar moeder....en haat richting vader. Mogelijk is er ook een andere kant aan dit drama. Denk er maar over ik ga slapen
dipstaartje schreef:Poiuytrewq schreef:Voor iedereen die commentaar heeft op die perscoferentie, ga er zelf eens zitten!!Wat idioot zeg om daar zo over te praten, wees blij dat ze daar haastig naartoe zijn gekomen, om iedereen in te lichten!!
Ik wens de moeder ook heel veel kracht en sterkte. Ik heb er echt geen woorden voor...
Mee eens
Blue_Eyes schreef:Mijn gedachte, Stef en Manie. Wat weten wij als Bokkers het hier allemaal toch goed. Wij zouden noooooooit zoiets doen. Nou... Ik ben er niet zo zeker van. Zo lang als je niet het hele verhaal kent, kun je schreeuwen en roepen en dat snap ik ook wel - maar ik weet niet zo zeker of het wel terecht is.
Blue_Eyes schreef:Mijn gedachte, Stef en Manie. Wat weten wij als Bokkers het hier allemaal toch goed. Wij zouden noooooooit zoiets doen. Nou... Ik ben er niet zo zeker van. Zo lang als je niet het hele verhaal kent, kun je schreeuwen en roepen en dat snap ik ook wel - maar ik weet niet zo zeker of het wel terecht is.
Blue_Eyes schreef:Tat_jana schreef:Nee, niemand probeert de vader uit zijn schuld te halen. Er zijn echter wel mensen die proberen te laten zien dat er meer kanten zitten aan dit drama.Sorry maar ik wordt er ongepast van dat iedereen de vader uit zn schuld probeerd te halen.. Hij is imo nog steeds de moordenaar van 2 kinderen hoe kun je zoiets goed praten ? T maakt toch niet uit in wat voor toestand je bent gewoon een moordenaaren ik ga er niet bij kunnen dat je opzettelijk en doordacht twee kinderen van het leven beroofd..
Frozen schreef:Dat hoort bij je werk,en als je dat dus niet kan ,moet je ander werk zoeken....ik snap ook dat het voor hun moeilijk was/is...maar zeg gewoon wat je kunt zeggen en klaar...sorry maar ik ergerde me daar aan....