Drama in [***]: 15 gewond, 8 doden.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-09 23:15

Shiloh schreef:
Nou ik vind het dus wel nuttig. Iedereen loopt hier zich al de hele middag zorgen maken over "het kleine 7 jarige meisje van de foto" ... daar kan dan toch voor heel mensen "rust" in komen.

Ik begrijp de ophef rond dat meisje niet zo,het is afschuwelijk wat haar is gebeurd, maar dat is voor élk van de slachtoffers zo, voor de volwassen mannen en vrouwen + familie net zo goed. Wie weet zaten er vaders en/of moeders bij, echtgenote n/s, noem maar op.

Het voelt een beetje alsof de andere slachtoffers tekort gedaan wordt door alleen op dat meisje te focussen.

_Lynn

Winandaa_ schreef:
Pff kben der echt van slag van.. :n

Ik ook, ik heb het niet gezien, ik ken er niemand van. Maar toch zit ik al de hele dag met een raar gevoel in m'n maag :\

Patriesja

dees_daan schreef:
Patriesja schreef:
Ik weet welke jij bedoelt ja, dat zijn vreselijke foto's maar ik heb alleen gehoord van 2 overleden vrouwen en 3 mannen, dus denk niet dat het meisje ook overleden is.

dat is ook niet zo.. er zijn kinderen van 9,15 en 16 jaar zwaargewond, daar heb ik het over, shiloh zegt dat er helemaal geen kind bij betrokken is, en dat is dus wel het geval.

Ik had het over de mensen die overleden zijn, dat ze daar geen kinderen tussen genoemd hebben!
Maar ik wil daar helemaal niet over discussieren. Het is voor álle slachtoffers vreselijk!!!!!
Elke leven is er 1... Of ze nou jong, oud, man of vrouw zijn!!
Hoop dat er snel beter nieuws komt over de slachtoffers!!!!
Laatst bijgewerkt door Patriesja op 30-04-09 23:16, in het totaal 1 keer bewerkt

amazone77

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-09 23:16

mistid schreef:
Moderatoropmerking:
link naar schokkende foto verwijderd
is het meisje

hier zie je ook de bestuurder in de auto zitten.......erg heftig allemaal.
Laatst bijgewerkt door Prrrr op 30-04-09 23:37, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Link verwijderd.

avensis

SuzieQ schreef:
Sjezus jongens , wat maakt het uit, een mensenleven is een mensenleven.. Of het nou een jong meisje, een zwangere vrouw of een lieve, oude man is... Waar maken we ons druk om zeg, we zullen het nog wel horen.

goed gezegd!

Polivy

Volgens mij begrijpen jullie elkaar niet. Shiloh dacht dat met 'dat meisje' de zwangere vrouw bedoeld werd, en jullie bedoelen daarmee het meisje met de 'wapperende' haren, zoals op GeenStijl getoond.
Fact is: meisje is nog in leven, de zwangere vrouw is helaas overleden.
Zullen we daarmee de discussie over het meisje of de vrouw en de welles en nietes over het wie en wat eindigen?

xxxdonja

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-09 23:17

Sorry! ik had het ook over het meisje, maar het is natuurlijk net zo erg voor de anderen!!

Anoniem

nu is er uitgebreid verslag toch?
ik zit ook al met een naar gevoel in mn maag..
en dan te bedenken dat ik er zaterdag, als het niet meer is afgesloten er weer langs moet rijden, en fietsen..

Patriesja

Polivy schreef:
Volgens mij begrijpen jullie elkaar niet. Shiloh dacht dat met 'dat meisje' de zwangere vrouw bedoeld werd, en jullie bedoelen daarmee het meisje met de 'wapperende' haren, zoals op GeenStijl getoond.
Fact is: meisje is nog in leven, de zwangere vrouw is helaas overleden.
Zullen we daarmee de discussie over het meisje of de vrouw en de welles en nietes over het wie en wat eindigen?

Graag !!!

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-09 23:18

Mijn kleine zusje (7) is totaal van slag. Echt heel zielig.
Die wilde niet meer kijken :(:) .

De ergste klap krijg je altijd wanneer het donker is (tenminste, dat is mijn ervaring). Het dringt nu ook pas echt tot mij door hoe vreselijk dit is!

Shiloh

dees_daan schreef:
Patriesja schreef:
Ik weet welke jij bedoelt ja, dat zijn vreselijke foto's maar ik heb alleen gehoord van 2 overleden vrouwen en 3 mannen, dus denk niet dat het meisje ook overleden is.

dat is ook niet zo.. er zijn kinderen van 9,15 en 16 jaar zwaargewond, daar heb ik het over, shiloh zegt dat er helemaal geen kind bij betrokken is, en dat is dus wel het geval.

Nee dat heb ik nie gezegd. Je moet niet mijn woorden gaan omdraaien. Er wordt al de hele middag gespeculeerd en gevraagd naar een jong meisje van ongeveer 7 jaar. Op een gegeven moment zijn daar de foto's geplaatst die ik eerder de link van gaf en maakte men zich dus druk over "dat kleine meisje van die foto" Toen zag ik toen net de beelden en kwam tot de conclusie dat het geen jong meisje was, maar de al genoemde zwangere vrouw.

Winandaa_

_Lynn schreef:
Winandaa_ schreef:
Pff kben der echt van slag van.. :n

Ik ook, ik heb het niet gezien, ik ken er niemand van. Maar toch zit ik al de hele dag met een raar gevoel in m'n maag :\

Ja, ik dus ook. Het leek mij altijd zo leuk om eens bij koninginnedag te kijken op de locatie waar de koningin langs komt, maar nu hoeft dat van mij echt niet meer. :n Ik vind het al zo erg dat er allemaal onbekende mensen gewond of verongelukt zijn, en dat mensen het uberhaupt gezien moeten hebben.. maar nu spookt er ook door mijn hoofd van: wat nou als dat mijn vriendje was? en allemaal dingen waar je eigenlijk helemaal niet overna moet denken..

het lijkt me zo erg voor de vrienden en geliefden van de slachtoffers.

Polivy

Heeft iemand al een livestream?

Mango_

Ik blijf het afschuwelijk vinden, álle beelden, álle foto's gewoon alles. :\ Hoop ook echt heel erg dat de rest van de overlevenden ook blijft overleven. Het zijn er al 5 teveel nu..

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-09 23:19

Paulaa_ schreef:
nu is er uitgebreid verslag toch?
ik zit ook al met een naar gevoel in mn maag..
en dan te bedenken dat ik er zaterdag, als het niet meer is afgesloten er weer langs moet rijden, en fietsen..

Er is nu idd verslag op rtl4.

Lijkt me zeker heel moeilijk om er langs te fietsen straks,
wat daar gebeurd is blijft je voor altijd bij...

Nickytje

Ik kan het uitgebreid verslag helaas niet zien. RTL4 streamt blijkbaar maar tot een bepaald uur. Als er belangrijke
dingen te melden zijn zal ik het hier wel lezen. Als ik vandaag niet op bokt had gekeken had ik het geeneens geweten
aangezien ik nooit naar het nieuws kijk..

_lucy_

phoe dat die vrouw/meisje het er dan nog zo goed van af heeft gebracht! zach er op de foto namelijk nie echt goed uit....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-09 23:20

Winandaa_ schreef:
Ja, ik dus ook. Het leek mij altijd zo leuk om eens bij koninginnedag te kijken op de locatie waar de koningin langs komt, maar nu hoeft dat van mij echt niet meer. :n

Ik denk dat mensen volgens zich wel eens kunnen gaan bedenken en uit angst thuis blijven....

silfie35

Het is gewoon zo ziekelijk! En het idee dat koninginnendag ook nooit meer zo zal zijn (althans op de plekken waar de koningin is) als dat het was!

Nickytje

_lucy_ schreef:
phoe dat die vrouw/meisje het er dan nog zo goed van af heeft gebracht! zach er op de foto namelijk nie echt goed uit....

Ja inderdaad... Gelukkig maar dat ze het gehaald heeft!

Polivy

Ik zit niet achter tv. Kan iemand de belangrijkste dingen (nieuw nieuws) doorgeven hier?

cindybijl

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-09 23:21

heftige foto, waar je de bestuurder ook in de auto ziet zitten, maar als ik goed kijk lijkt hij al onderuitgezakt te zitten..

Anoniem

Polivy schreef:
Ik zit niet achter tv. Kan iemand de belangrijkste dingen (nieuw nieuws) doorgeven hier?

Staat verweven doro het hele topic, ik heb ook geen TV maar haal de beelden van geenstijl.nl nieuws.nl en nu.nl

femmiel

Je ziet aan Beatrix dat ze egt diep geraakt is.

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-09 23:22

Polivy schreef:

Ik zit nu wel te kijken, maar ik denk dat het vooral een soort van samenvatting is, tot nu toe is er nog niks nieuws genoemd.