Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
BigOne schreef:Denk je nu werkelijk dat trump dit heeft bedacht ? Echt niet, daar heeft hij het verstand niet voor.
Electra63 schreef:Kleine nuance, ik las ergens dat ze begin deze maand al een keuze hadden gemaakt, dat lijkt me iets aannemelijker, anders zou het ruim 10 maanden terug al zij bepaald.Ik hoorde gisteren, dat al in januari is gestemd over wie deze Nobelprijs moest winnen.
Dus deze situatie in Gaza was niet relevant. Dat kwam te laat voor de Nobelprijs, gelukkig.
DubbelFun schreef:Nu moet ie nog uit de droom geholpen worden van Mount Rushmore![]()
Overigens hoorde ik net een stukje van Rick Wilson (voormalig lid van de Republikeinse Partij) waarin hij vertelde dat Trump weet dat zijn gezondheid verslechterd en hij waarschijnlijk de gerechtelijke consequenties van zijn daden niet meer zal mee maken, maar dat het pad voor zijn opvolgers dan wel geplaveid is (of hij dat echt weet of er voor ge(mis)bruikt wordt heb ik zo mijn twijfels over).
Saga schreef:Ik vraag me af of het mogelijk is dat er beeldmateriaal is van Epsteins eiland en in wiens handen dat ligt.
pmarena schreef:Waarschijnlijk gewoon dat dat Trump zijn gedachtengang vast wel zal zijn / zoiets zijn reactie zal zijn.
'RADICAL LEFT LUNATICS BLAH BLAH BLAH'