Spenk schreef:Mdrf schreef:ik werd eind vorig jaar voor gek verklaard toen ik mijn energie voor 2 jaar vastzette. Moest abrupt overstappen toen door faillissement van Welkom Energie. Maar wat ben ik nu blij dat ik het vast heb staan!
Maar schrik vooral ook van de prijzen in de supermarkt. "Vroeger" had je 2 boodschappentassen vol voor 50 euro, nu is net de bodem bedekt van 1 tas.
Dat is natuurlijk ook super overdreven wat koop je dan? Hier net 1,5 tas vol voor €35
Ik red geen tas vol voor 35 euro meer? En ik koop geen rare of dure dingen. Maar wel evht een enorm verschil in wat ik een jaar of 2 jaar terug voor hetzelfde geld kon kopen en nu. Wordt steeds lastiger om normaal te eten en drinken de hele week. Komt wat vaker gewoon brood als avondeten, want budget kan niet omhoog, dus kan minder kopen.
Zal ook vast liggen aan welke winkel, maar ook waar je woont. Voor goedkopere winkels moet ik stuk verder rijden waardoor het voordeel weer weg is.
Charleyt, bijvoorbeeld bij verschillende sushi restaurants die ayce concept hebben. Is dan 1 euro oid per stuk sushi dat je niet op eet.