Voice of Holland 2022 stilgelegd

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

anjali

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 17:41

Friesfanaat schreef:
Mwoah. Ik kan de persoon en de artiest best als verschillende individuen zien. Ik ben fan van Marco de artiest, waardeer zijn muziek enorm en luister dit nog steeds graag (al heeft dat na het nieuws wel even geduurd voor ik weer ben gaan luisteren). De daden die hij heeft gedaan wijt ik aan hem als persoon en veroordeel ik.

Dat vind ik wat moeilijk, om iemands songs dan los te zien van de persoon.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 44 min geleden

anjali schreef:
Ik vermoed dat degenen die MB hier verdedigen fans van hem zijn.Dan is het logisch dat je het goede in hem tracht te zien. In het verleden waren er op Bokt ook topics over andere zangers die wegens al of niet vermeend grensoverschrijdend gedrag voor het gerecht waren gedaagd. 2 daarvan heb ik toen zitten te verdedigen, omdat ik hen leuk vond en\of hun muziek goed. Daar kreeg ik toen van sommigen ook commentaar op, maar ik heb er geen spijt van; je bent fan of niet. MB kende ik helemaal niet, dat is niet mijn soort muziek.

Nope. Geen fan. Houd niet van Nederlandstalig.
Maar ik verdedig hem niet. Ik zeik hem alleen niet af. Hij heeft fouten gemaakt en heeft daar al flink voor geboet.
Ik reageerde alleen op mensen die hem niet bij hun dochter in de buurt zouden laten. Dat vind ik echt belachelijk overtrokken.

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 42 min geleden

Jis_ schreef:
Petpa schreef:
Ik denk dat er idd mannen zijn die de gelegenheid misbruikt hadden.
Wat dat betreft alle lof naar Marco!

Ik weet niet of ik moet lachen of huilen om jouw reactie.

Is toch vreselijk dit. Dat je het gewoon getypt krijgt dat je denkt dat er mannen zijn die de gelegenheid nóg erger misbruikt hadden dus alle lof voor Marco! Echt what the f…

Ja weet je er zijn mannen die hun vrouw vermoorden dus alle lof voor mannen die ze alleen maar mishandelen! Goed gedaan!

Jis_
BKB 2025 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 22 min geleden

Ik kon Ali B wel waarderen, vond hem geinig overkomen op tv maar geen fan, tot ik een filmpje van hem zag achter de schermen. Iemand kan zich zo mooi voor doen voor de camera's en achter de schermen kan er een héél andere persoon tevoorschijn komen, heethoofd. En dan die vrouwen/meisjes :n

Marco was heel neutraal voor mij, vond er niks van en was er niet mee bezig, tot dit.

anjali schreef:
Ik vermoed dat degenen die MB hier verdedigen fans van hem zijn.Dan is het logisch dat je het goede in hem tracht te zien. In het verleden waren er op Bokt ook topics over andere zangers die wegens al of niet vermeend grensoverschrijdend gedrag voor het gerecht waren gedaagd. 2 daarvan heb ik toen zitten te verdedigen, omdat ik hen leuk vond en\of hun muziek goed. Daar kreeg ik toen van sommigen ook commentaar op, maar ik heb er geen spijt van; je bent fan of niet. MB kende ik helemaal niet, dat is niet mijn soort muziek.

Als fans zeggen (niet dat jij dat zegt) ik vind het knap dat hij het niet bonter heeft gemaakt want...dan valt mijn mond open van verbazing.

Ik geloof niet dat ik echt fan ben van iemand, Jamiroquai vind ik wel leuk bijvoorbeeld en vind de zanger een leuke man. Als hij in het nieuws komt door zoiets, zal ik eerst denken, nahhh echt??, maar zal niet meteen zeggen nee dat doet hij niet, want buiten wat interview's ken ik hem natuurlijk niet echt. En ik denk dat dat ook wel een beetje een valkuil is bij fans, denken hun idool goed te kennen.

anjali schreef:
Friesfanaat schreef:
Mwoah. Ik kan de persoon en de artiest best als verschillende individuen zien. Ik ben fan van Marco de artiest, waardeer zijn muziek enorm en luister dit nog steeds graag (al heeft dat na het nieuws wel even geduurd voor ik weer ben gaan luisteren). De daden die hij heeft gedaan wijt ik aan hem als persoon en veroordeel ik.

Dat vind ik wat moeilijk, om iemands songs dan los te zien van de persoon.

Ik ook

Jildau schreef:
Jis_ schreef:

Ik weet niet of ik moet lachen of huilen om jouw reactie.

Is toch vreselijk dit. Dat je het gewoon getypt krijgt dat je denkt dat er mannen zijn die de gelegenheid nóg erger misbruikt hadden dus alle lof voor Marco! Echt what the f…

Ja weet je er zijn mannen die hun vrouw vermoorden dus alle lof voor mannen die ze alleen maar mishandelen! Goed gedaan!

Bizar ja

prompter

Re: Voice of Holland 2022 stilgelegd

Link naar dit bericht Geplaatst: 5 min geleden

Ik ken dat echte fandom ook niet. Ik kijk tegen niemand op, heb vroeger ook nooit gezwijmeld bij popsterren, misschien kun je dan makkelijker afstand nemen. Net als mensen helemaal fan zijn van een bepaalde politicus, die kan geen kwaad doen in hun ogen. Ik blijf altijd kritisch, ook op de partij op wie ik gestemd heb of naar wiens muziek ik luister, het is nooit goed om blind in iemand die je niet echt van nabij kent te geloven, in de openbaarheid voeren ze toch altijd een act op, net als Jis ook zegt.