Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
geerke schreef:En wat betreft klimaatverandering,die is er niet.In de middeleeuwen was er een mini ijstijd,zonder fabrieken en kolenmijnen.
geerke schreef:helemaal waar...maar dan moet je ook de nederlandse media niet geloven die betaald word door het federaal agentschap voor de pers en massacommunicatie van de nederlandse federatie...ook wel VARA en NOS genoemd
Cowboy55 schreef:geerke schreef:helemaal waar...maar dan moet je ook de nederlandse media niet geloven die betaald word door het federaal agentschap voor de pers en massacommunicatie van de nederlandse federatie...ook wel VARA en NOS genoemd
En zo zijn we nu van je stelling dat RT een betrouwbare bron is gekomen op het punt dat de VARA en NOS net zo onbetrouwbaar als RT zijn.....boeiend, dit soort discussies.....
tamary schreef:Dit is ongeveer de langste stabiele periode van de aarde ooit. Lang vrijwel dezelfde temp. kwam eerder voor, en deze marge die we nu hebben ook, maar geen 10.000+ jaar achtereen. Terugkijkend naar hoe ver de mens zich heeft kunnen ontwikkelen gezien die stabiliteit is het absoluut eigen belang om er alles aan te doen om de omstandigheden zo te houden. Ongeacht of hoeveel de mens er debet aan is dat de boel nu weer aan het veranderen is.
geerke schreef:Cowboy55 schreef:
En zo zijn we nu van je stelling dat RT een betrouwbare bron is gekomen op het punt dat de VARA en NOS net zo onbetrouwbaar als RT zijn.....boeiend, dit soort discussies.....
nee...nieteen bron is doorslaggevend.Verschillende bronnen bekijken,dat is beter voor een algeheel beeld.
Askja schreef:'Klimaatverandering is er niet'
Ik help het je hopen Geerke ...
Puur wishfull thinking ben ik bang. Waar Trump zich wat dit betreft ook schuldig aan maakt. Want dat komt hem gewoon net wat beter uit dan moeilijk doen over de klimaatgevolgen van onbeperkt fossiele grondstoffen delven en opstoken.
Ondertussen word ik steeds benieuwder wat Trump precies gaat doen om de levens van de gewone Amerikanen te verbeteren. Als hij de steun van die achterban wil houden, zal hij bijvoorbeeld toch snel met een alternatief voor Obamacare moeten komen. En met een banenplan (voor die 20 miljoen banen). Amerika First roepen en immigranten weren, daar kan hij nu de mensen nog zoet mee houden maar dat levert geen brood op de plank op. De komende maanden zullen doorslaggevend zijn.
geerke schreef:Trump niet accepteren als president ....is dat wel democratisch dan?
Er zijn zat mensen uit dictaturen die zijn gevlucht en onze manier van leven ook niet je van het vinden...en het vervolgens graag willen veranderen.Die moeten terug.
Ierpier schreef:geerke schreef:Trump niet accepteren als president ....is dat wel democratisch dan?
Er zijn zat mensen uit dictaturen die zijn gevlucht en onze manier van leven ook niet je van het vinden...en het vervolgens graag willen veranderen.Die moeten terug.
Ja. Dat is democratie. Democratie is altijd spreken voor waar je voor staat en niet alleen tijdens verkiezingstijd. Democratie is in roze hoedjes door de straten marsen omdat je rechten in gevaar worden gebracht. Democratie is mogen spreken ook al ben je een minderheid. Niets meer mogen zeggen nadat je de verkiezingen hebt verloren en alles moeten accepteren is geen democratie. Dat is een tirannie van de meerderheid. Als de PVV wint en alles wil doorvoeren ga ik me daar keihard tegen verzetten want DAT , het recht om dat de mogen, is de democratie. Een ideaal wat we niet zullen bereiken en wat niet perfect is en welke we zelf gezond moeten houden.
Heb hier laatst nog een speech over gegeven, mocht iemand m willen lezen.
geerke schreef:wij hebben een schijndemocratie....een referendum word niets mee gedaan.
Cowboy55 schreef:Ierpier schreef:[quote="geerke
Trump niet accepteren als president ....is dat wel democratisch dan?
Ja. Dat is democratie. Democratie is altijd spreken voor waar je voor staat en niet alleen tijdens verkiezingstijd. Democratie is in roze hoedjes door de straten marsen omdat je rechten in gevaar worden gebracht. Democratie is mogen spreken ook al ben je een minderheid. Niets meer mogen zeggen nadat je de verkiezingen hebt verloren en alles moeten accepteren is geen democratie. Dat is een tirannie van de meerderheid. Als de PVV wint en alles wil doorvoeren ga ik me daar keihard tegen verzetten want DAT , het recht om dat de mogen, is de democratie. Een ideaal wat we niet zullen bereiken en wat niet perfect is en welke we zelf gezond moeten houden.
Heb hier laatst nog een speech over gegeven, mocht iemand m willen lezen.
geerke schreef:Trump niet accepteren als president ....is dat wel democratisch dan?
Citaat:Er zijn zat mensen uit dictaturen die zijn gevlucht en onze manier van leven ook niet je van het vinden...en het vervolgens graag willen veranderen.Die moeten terug.