Boeing 777 neergestort in de Oekraïne

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

beert

Re: Boeing 777 neergestort in de Oekraïne

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-14 09:30

Ze kunnen hooguit 2 uur langer dood zijn, want toen vertrok het vliegtuig en daar zijn ze levend ingestapt. Dus dan kun je je gaan afvragen of ze misschien een uur eerder dood waren, maar het vliegtuig vloog toen nog met piloten en er was nog contact. Van die 1 of 2 uur gaan lichamen echt niet ruiken alsof ze al véél langer dood waren. Daarbij zijn er maar weinig vergelijkbare situaties, want zo vaak sta je niet bij een graf van bijna 300 mensen..

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-14 09:42

De geur van verbrand mensenvlees is er ook 1 om nooit weer te vergeten ;)

xNathaliee

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-14 09:44

fargo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-14 09:46

beert schreef:
Ze kunnen hooguit 2 uur langer dood zijn, want toen vertrok het vliegtuig en daar zijn ze levend ingestapt. Dus dan kun je je gaan afvragen of ze misschien een uur eerder dood waren, maar het vliegtuig vloog toen nog met piloten en er was nog contact. Van die 1 of 2 uur gaan lichamen echt niet ruiken alsof ze al véél langer dood waren. Daarbij zijn er maar weinig vergelijkbare situaties, want zo vaak sta je niet bij een graf van bijna 300 mensen..

Ik zeg ook niet dat ze gelijk hebben, ik weet dat die mensen levend zijn ingestapt, maar ik heb het op liveleak in meerdere filmpjes genoemd zien worden en in berichten van die kant.. En dat ze zo bloedloos eruit zagen werd dus ook vermeld, alsof er meer aan de hand was dan een raketaanval..

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-14 09:47

Miss. kunnen de zwarte dozen meer vertellen wat er precies gebeurd is. Laten we het hopen.

Shadow0

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-14 09:53

Ik vind het altijd opmerkelijk dat mensen claimen te weten hoe dat er dan uitziet bij een raketaanval, of een bepaald soort ongeluk. Daar hebben we toch vrijwel allemaal geen ervaring mee?

(Overigens: niburu is echt een hele onbetrouwbare bron. Niet geschikt om feiten of behoorlijke wetenschappelijke conclusies vandaan te halen.)

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-14 09:54

beert

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-14 09:55

Ik hoop het ook. Ik heb geen idee hoe lichamen eruit 'horen' te zien en ruiken na een raketaanval en val van 10 kilometer hoogte, dus ook niet of het nu afwijkend is. Ik denk dat een neergestort vliegtuig best chemisch kan ruiken, volgens mij is daar ook van alles aan boord om de boel draaiende te houden en iedereen van zuurstof te voorzien. Er zat ook nog zo'n 150 ton brandstof in dat vliegtuig en dat moet ook ergens gevallen zijn. Ik heb geen idee wat dat allemaal met lichamen doet..

Coloured

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-14 09:59

fargo schreef:
Ik zeg ook niet dat ze gelijk hebben, ik weet dat die mensen levend zijn ingestapt, maar ik heb het op liveleak in meerdere filmpjes genoemd zien worden en in berichten van die kant.. En dat ze zo bloedloos eruit zagen werd dus ook vermeld, alsof er meer aan de hand was dan een raketaanval..

Ik heb ergens gelezen dat de mensen meteen knock out geraakten op het moment dat de druk in het vliegtuig wegviel. En als je "alleen" knock out op de grond valt, kun je er dus bloedloos uitzien.

Het type raket dat het toestel naar beneden zou hebben gehaald, ontploft nabij het vliegtuig en geeft een wolk van gloeiende deeltjes welke het vliegtuig beschadigt en doet neerstorten.
Vond het voor mijn gevoel wel kloppen dan. Maar goed, ik ben geen expert op dat gebied natuurlijk. :+

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-14 10:05

beert schreef:
Ik hoop het ook. Ik heb geen idee hoe lichamen eruit 'horen' te zien en ruiken na een raketaanval en val van 10 kilometer hoogte, dus ook niet of het nu afwijkend is. Ik denk dat een neergestort vliegtuig best chemisch kan ruiken, volgens mij is daar ook van alles aan boord om de boel draaiende te houden en iedereen van zuurstof te voorzien. Er zat ook nog zo'n 150 ton brandstof in dat vliegtuig en dat moet ook ergens gevallen zijn. Ik heb geen idee wat dat allemaal met lichamen doet..

Nou de hitte doet er sowieso niet veel goeds aan, lichamen zwellen op en verkleuren na een aantal dagen en met de hitte versneld dat proces.
Sommige lichamen waren al in slechte staat dus wordt het wel ietsje ingewikkelder om onderzoek te doen.

fargo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-14 10:19

beert schreef:

Nou precies, met je eens hoor, ik heb ook geen flauw benul hoe lichamen er uit "horen" te zien na zo'n klap en zo'n val..

_Nelleke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-14 10:23

Ik vind het sowieso onwijs bizar dat er nu ruim 200 lichamen redelijk 'intact' zijn afgevoerd. Ik zou toch denken dat er na een ontploffing in de lucht, een 10km val en een ontploffing op de grond er niks over zou zijn van een menselijk lichaam.

fargo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-14 10:25

_Nelleke_ schreef:
Ik vind het sowieso onwijs bizar dat er nu ruim 200 lichamen redelijk 'intact' zijn afgevoerd. Ik zou toch denken dat er na een ontploffing in de lucht, een 10km val en een ontploffing op de grond er niks over zou zijn van een menselijk lichaam.

Niet alle lichamen zien er zo uit helaas..

_Nelleke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-14 10:26

Nee dat begrijp ik, maar het feit dat er wel lichamen nog vrij 'intact' zijn afgevoerd vind ik alsnog bizar.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-14 10:37

Maar er is toch maar een deel van het vliegtuig ontploft/verbrand? Van de lichamen die niet in dat brandende deel zaten is het vrij logisch dat ze vrij intact zijn. Doordat de mensen knock out waren is een lichaam 'ontspannen' tijdens de val waardoor de schade meevalt.

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-14 10:41

Ben benieuwd wanneer de lichamen "thuis"komen.

fargo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-14 10:43

Shadow0 schreef:
Ik vind het altijd opmerkelijk dat mensen claimen te weten hoe dat er dan uitziet bij een raketaanval, of een bepaald soort ongeluk. Daar hebben we toch vrijwel allemaal geen ervaring mee?

(Overigens: niburu is echt een hele onbetrouwbare bron. Niet geschikt om feiten of behoorlijke wetenschappelijke conclusies vandaan te halen.)

Wie of wat bedoel je met niburu? Zegt me helemaal niets namelijk??

SAKKIA

Krijg net de melding dat de trein is aangekomen in charkov. Gaat nu toch wel snel!

fargo

Kayleigh_ schreef:
Maar er is toch maar een deel van het vliegtuig ontploft/verbrand? Van de lichamen die niet in dat brandende deel zaten is het vrij logisch dat ze vrij intact zijn. Doordat de mensen knock out waren is een lichaam 'ontspannen' tijdens de val waardoor de schade meevalt.

Inderdaad, dat lijkt me de verklaring, en in de lucht komen ze verder niets tegen lijkt me ..

fargo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-14 10:44

SAKKIA schreef:
Krijg net de melding dat de trein is aangekomen in charkov. Gaat nu toch wel snel!

Oh dat is super mooi nieuws! Wat een opluchting dat dat allemaal relatief snel en vlot verlopen is sinds gisteravond.

N0a

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-14 10:45

10u28 Trein aangekomen
De trein met lichamen is zojuist aangekomen in Charkov. Dit meldt Reuters op basisi van meerdere getuigen. Dit is sneller dan verwacht, de trein zou naar verwachting pas om 12.00 uur aankomen. De trein vertrok om 04.00 uur vanmorgen vanuit Donetsk.

Van daaruit zullen de stoffelijke resten van de bijna 300 inzittenden van de Boeing 777 van Malaysia Airlines naar Nederland worden overgevlogen.

Bron: Volkskrant.

Dan zullen de lichamen denk ik vanavond of vannacht wel in Nederland zijn.

fargo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-14 10:47

N0a schreef:
10u28 Trein aangekomen
De trein met lichamen is zojuist aangekomen in Charkov. Dit meldt Reuters op basisi van meerdere getuigen. Dit is sneller dan verwacht, de trein zou naar verwachting pas om 12.00 uur aankomen. De trein vertrok om 04.00 uur vanmorgen vanuit Donetsk.

Van daaruit zullen de stoffelijke resten van de bijna 300 inzittenden van de Boeing 777 van Malaysia Airlines naar Nederland worden overgevlogen.

Bron: Volkskrant.

Dan zullen de lichamen denk ik vanavond of vannacht wel in Nederland zijn.

Nee, dat denk ik niet, want er moest wel eerst gekeken worden naar de lichamen en een aantal acties worden uitgevoerd voordat ze zo door konden zei Rutte gisteravond en het gaat wel om een boel lichamen natuurlijk ..

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-14 10:49

Ik hoop dat de lichamen snel thuiskomen.
Ik denk wel dat er rekening moet worden gehouden dat er geen sieraad of ring meer te vinden is op de lichamen. Om over eventueel geld/in tact zijnde waardevolle bezittingen in de bagage maar te spreken.

Mij viel ook op dat ik op de foto's nog veel 'normale' lichamen zag. Ik had ook gedacht dat dit er anders uit zou zien van een val van 10 km hoogte. En je zag de bodem helemaal verbrand en de lichamen zagen er nog 'gaaf' uit. Vond ik wel vreemd. Maar ik heb ook geen verstand van de toestand waarin zo'n lichaam hoort te verkeren na zo'n ramp.

xxCYNNxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-14 10:49

maaike1994 schreef:
Heb even de vorige pagina's bijgelezen en ook ik weet niet meer wat te geloven.

Ik kwam ook nog deze artikels tegen :

http://www.gewoon-nieuws.nl/2014/07/san ... erklaring/

http://www.niburu.co/index.php?option=c ... &Itemid=33

Ook was er op FB een bericht van iemand uit Rusland die enkele NL's tagde en het volgende schreef :

'Hei, all my good Dutch friends - did the aircrash really happen???? In here they say that the bodies smell as they were dead long time ago, all passports are brand new, no relatives travelling to the place or shown in grief.... seems as yankee game....'

en dit zei hij als reactie op mensen die erg verontwaardigd waren omdat hij het in twijfel trok :

'we are closed to outside media, thats why I ask'

wauw waar heb je die 2 links weg...sorry hoor maar beide sites kun je toch onmogelijk serieus nemen? De eerste klinkt alsof het bijgehouden wordt door een zwaar paranoïde gek die alleen maar in complottheorieën gelooft. De tweede leest alsof het onderhouden wordt door Nederlandse moslim extremisten, helemaal het gebruik van het woord antichrist als ze het over Hilary Clinton hebben 8)7

En dat verhaal dat de slachtoffers al veel langer dood zouden moeten zijn geweest 8)7 alleen al vanwege de reden die op wordt gegeven. Altijd jammer om te zien; een ramp gebeurt en het gezonde verstand wordt (al dan niet tijdelijk) de nek om gedraaid.

Wanderers

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-14 10:50

Speculaties zijn niet erg zinvol en zullen nabestaanden eerder nog meer wanhoop en verdriet brengen dan dat er al is ...

Ik blijf bij mijn mening dat de dader/oorzaak vraag ondergeschikt is aan heit feit dat nabestaanden de kans moeten krijgen om hun dierbaren en hun bezittingen daar te krijgen waar zíj dat willen ... wat de stoffelijke resten betreft schijnt dat nu dan eindelijk toch nog te gebeuren, al zal het hele proces helaas nog lang niet afgerond zijn ..

Voor wat betreft de veroorzaker(s) of toedracht van deze ramp: ik blijf het zeggen, ik denk niet dat de onderste steen ooit boven zal komen en áls dat al wel zou gebeuren dat dat dan nog steeds niet zal leiden tot bevredigende strafmaatregelen.
Ik denk dat sancties nu en in de toekomst zaken alleen maar zullen verslechteren: juist ook voor de onschuldigen en zwakkeren maar zeker niet voor de verantwoordelijken van de al heersende ellende met al z'n gevolgen ...
Ben bang dat verschillende mensen/landen zich nu geroepen voelen om daden te stellen (over de ruggen van anderen .. ?)omdat ze anders bang zijn voor gezichtsverlies.

NB., ook ík ben van mening dat deze hele situatie, over nota bene de lichamen van de slachtoffers !, wordt benut en misbruikt om politieke statements te maken .... WALGELIJK ! ... ben alleen bang dat we (verstandelijk gesproken) niets anders kunnen doen dan de slachtoffers daar weghalen en hun eindelijk de rustplaats te geven waar zij en hun nabestaanden recht op hebben ..