Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
beert schreef:Ze kunnen hooguit 2 uur langer dood zijn, want toen vertrok het vliegtuig en daar zijn ze levend ingestapt. Dus dan kun je je gaan afvragen of ze misschien een uur eerder dood waren, maar het vliegtuig vloog toen nog met piloten en er was nog contact. Van die 1 of 2 uur gaan lichamen echt niet ruiken alsof ze al véél langer dood waren. Daarbij zijn er maar weinig vergelijkbare situaties, want zo vaak sta je niet bij een graf van bijna 300 mensen..
fargo schreef:Ik zeg ook niet dat ze gelijk hebben, ik weet dat die mensen levend zijn ingestapt, maar ik heb het op liveleak in meerdere filmpjes genoemd zien worden en in berichten van die kant.. En dat ze zo bloedloos eruit zagen werd dus ook vermeld, alsof er meer aan de hand was dan een raketaanval..
beert schreef:Ik hoop het ook. Ik heb geen idee hoe lichamen eruit 'horen' te zien en ruiken na een raketaanval en val van 10 kilometer hoogte, dus ook niet of het nu afwijkend is. Ik denk dat een neergestort vliegtuig best chemisch kan ruiken, volgens mij is daar ook van alles aan boord om de boel draaiende te houden en iedereen van zuurstof te voorzien. Er zat ook nog zo'n 150 ton brandstof in dat vliegtuig en dat moet ook ergens gevallen zijn. Ik heb geen idee wat dat allemaal met lichamen doet..
beert schreef:Ik hoop het ook. Ik heb geen idee hoe lichamen eruit 'horen' te zien en ruiken na een raketaanval en val van 10 kilometer hoogte, dus ook niet of het nu afwijkend is. Ik denk dat een neergestort vliegtuig best chemisch kan ruiken, volgens mij is daar ook van alles aan boord om de boel draaiende te houden en iedereen van zuurstof te voorzien. Er zat ook nog zo'n 150 ton brandstof in dat vliegtuig en dat moet ook ergens gevallen zijn. Ik heb geen idee wat dat allemaal met lichamen doet..
_Nelleke_ schreef:Ik vind het sowieso onwijs bizar dat er nu ruim 200 lichamen redelijk 'intact' zijn afgevoerd. Ik zou toch denken dat er na een ontploffing in de lucht, een 10km val en een ontploffing op de grond er niks over zou zijn van een menselijk lichaam.
Shadow0 schreef:Ik vind het altijd opmerkelijk dat mensen claimen te weten hoe dat er dan uitziet bij een raketaanval, of een bepaald soort ongeluk. Daar hebben we toch vrijwel allemaal geen ervaring mee?
(Overigens: niburu is echt een hele onbetrouwbare bron. Niet geschikt om feiten of behoorlijke wetenschappelijke conclusies vandaan te halen.)
Kayleigh_ schreef:Maar er is toch maar een deel van het vliegtuig ontploft/verbrand? Van de lichamen die niet in dat brandende deel zaten is het vrij logisch dat ze vrij intact zijn. Doordat de mensen knock out waren is een lichaam 'ontspannen' tijdens de val waardoor de schade meevalt.
N0a schreef:10u28 Trein aangekomen
De trein met lichamen is zojuist aangekomen in Charkov. Dit meldt Reuters op basisi van meerdere getuigen. Dit is sneller dan verwacht, de trein zou naar verwachting pas om 12.00 uur aankomen. De trein vertrok om 04.00 uur vanmorgen vanuit Donetsk.
Van daaruit zullen de stoffelijke resten van de bijna 300 inzittenden van de Boeing 777 van Malaysia Airlines naar Nederland worden overgevlogen.
Bron: Volkskrant.
Dan zullen de lichamen denk ik vanavond of vannacht wel in Nederland zijn.
maaike1994 schreef:Heb even de vorige pagina's bijgelezen en ook ik weet niet meer wat te geloven.
Ik kwam ook nog deze artikels tegen :
http://www.gewoon-nieuws.nl/2014/07/san ... erklaring/
http://www.niburu.co/index.php?option=c ... &Itemid=33
Ook was er op FB een bericht van iemand uit Rusland die enkele NL's tagde en het volgende schreef :
'Hei, all my good Dutch friends - did the aircrash really happen???? In here they say that the bodies smell as they were dead long time ago, all passports are brand new, no relatives travelling to the place or shown in grief.... seems as yankee game....'
en dit zei hij als reactie op mensen die erg verontwaardigd waren omdat hij het in twijfel trok :
'we are closed to outside media, thats why I ask'