Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Shaar schreef:pniekepnak schreef:Ik las ergens in dit topic dat de moeder al eerder had aangegeven dat ze zich zorgen maakte omdat hij rare uitspraken deed. Als bijna-psychiatrisch verpleegkundige gaan er dan wel wat alarmbelletjes rinkelen, misschien zat hij in een psychose. Maar dat zullen we nooit weten vrees ik.
Ik lees zojuist op FB (ik weet het, onbetrouwbaar) dat de vader na de scheiding meerdere malen met een 'familiedrama' heeft gedreigd, en dat de moeder dit ook bij de politie gemeld zou hebben...
Amburtjoz schreef:Amburtjoz schreef:Wellicht als er meer bekend is, alles duidelijk is etc. een actie opzetten vanuit bokt? Bloemstuk of iets dergelijks, nog erg vroeg hiervoor natuurlijk maar lijkt me een mooie gedachte.
Even mezelf gequote om te peilen of we als bokkers iets kunnen doen/betekenen.
stef schreef:En ik denk dat dat ook zo is, Stef. Als je maar ver genoeg tot het uiterste wordt gedreven, kan er iets knappen. Dat denk ik wel.En dat zijn dus uitspraken waarom ik mijn vraag stel.
Ik kan me niet voorstellen dat iemand die bij zijn volle verstand is zoiets doet. Ja, het gebeurt, dat weet ik wel, maar ik wil er niet aan. Ik geloof altijd nog in de goedheid van de mens. (Hoe naïef).
Als het pure wanhoop is geweest, kan ik misschien wat begrip voor de vader op brengen. Of, misschien is begrip niet het juiste woord, nouja.... Zomaar wat gedachtes die in mijn hoofd spelen.
Een normale man tot wanhoop gedreven zou ook kunnen betekenen dat een ieder tot zoiets in staat is als de nood hoog genoeg is....
Amburtjoz schreef:Amburtjoz schreef:Wellicht als er meer bekend is, alles duidelijk is etc. een actie opzetten vanuit bokt? Bloemstuk of iets dergelijks, nog erg vroeg hiervoor natuurlijk maar lijkt me een mooie gedachte.
stef schreef:En dat zijn dus uitspraken waarom ik mijn vraag stel.
Ik kan me niet voorstellen dat iemand die bij zijn volle verstand is zoiets doet. Ja, het gebeurt, dat weet ik wel, maar ik wil er niet aan. Ik geloof altijd nog in de goedheid van de mens. (Hoe naïef).
Als het pure wanhoop is geweest, kan ik misschien wat begrip voor de vader op brengen. Of, misschien is begrip niet het juiste woord, nouja.... Zomaar wat gedachtes die in mijn hoofd spelen.
Een normale man tot wanhoop gedreven zou ook kunnen betekenen dat een ieder tot zoiets in staat is als de nood hoog genoeg is....
Poiuytrewq schreef:Voor iedereen die commentaar heeft op die perscoferentie, ga er zelf eens zitten!!Wat idioot zeg om daar zo over te praten, wees blij dat ze daar haastig naartoe zijn gekomen, om iedereen in te lichten!!
Poiuytrewq schreef:Voor iedereen die commentaar heeft op die perscoferentie, ga er zelf eens zitten!!Wat idioot zeg om daar zo over te praten, wees blij dat ze daar haastig naartoe zijn gekomen, om iedereen in te lichten!!
Ik wens de moeder ook heel veel kracht en sterkte. Ik heb er echt geen woorden voor...
manie schreef:Sorry voor mensen die mij niet begrijpen, maar ik kan er met mn volle verstand niet bij dat vader dit 'zomaar' doet. En ik stoor me aan alle medeleven naar moeder....en haat richting vader. Mogelijk is er ook een andere kant aan dit drama. Denk er maar over ik ga slapen
Mayling27 schreef:Ik vind verschrikkelijk. En ik weet dat je geen senarios mag gaan bedenken. Maar wat door mijn hoofd schiet; spanbanden waren verdwenen, vader had geen onderbroek aan - spanbanden zijn de lichaam gevonden. Het zak toch niet zo zijn dat vader in zijn ondergoed de lichamen in de buizen vast geboden heeft zodat niemand ze zou vinden (=met verklaring; natte ondergoed, en dus uit en gewone broek aan)
Je snapt al niet waarom iemand zijn kinderen vermoord en zoiets wil je ook niet snappen. Maar dan op zo'n manier je kinderen weg moffelen... Beestachtig, gruwelijk, gewoonweg verschrikkelijk!
Rust zacht lieve jongens en strerkte voor familie.