2 broertjes vermist (na zelfmoord vader) *update 19/5*

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

dito

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-13 23:45

ik denk...mocht het de jongens zijn...dat moeder ze dan niet meer zal zien (na 2 weken in water te hebben gelegen doet dat een lichaam geen goed)

Pien_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-13 23:46

Wat triest dat een aantal mensen in dit topic nu over van alles en nog wat gaan speculeren. Het is allemaal al erg genoeg. En de kinderen zouden onder toezicht komen te staan en niet uit huis geplaatst worden.

kashmira

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-13 23:46

Shaar schreef:
pniekepnak schreef:
Ik las ergens in dit topic dat de moeder al eerder had aangegeven dat ze zich zorgen maakte omdat hij rare uitspraken deed. Als bijna-psychiatrisch verpleegkundige gaan er dan wel wat alarmbelletjes rinkelen, misschien zat hij in een psychose. Maar dat zullen we nooit weten vrees ik.

Ik lees zojuist op FB (ik weet het, onbetrouwbaar) dat de vader na de scheiding meerdere malen met een 'familiedrama' heeft gedreigd, en dat de moeder dit ook bij de politie gemeld zou hebben...

Klopt.. Dat hoorde ik van iemand waarvan hun zoon op judo zat van 1 van deze jongentjes.. Daarom was mijn post een heel stuk terug.. Dat ik de instanties ook niet begrijp ..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-13 23:47

Zullen we gewoon niet van die uitspraken over de moeder EN de vader doen?
Is totaal ongepast.......

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-13 23:48

Voor iedereen die commentaar heeft op die perscoferentie, ga er zelf eens zitten!! :? Wat idioot zeg om daar zo over te praten, wees blij dat ze daar haastig naartoe zijn gekomen, om iedereen in te lichten!!

Ik wens de moeder ook heel veel kracht en sterkte. Ik heb er echt geen woorden voor...

xStephanie

Amburtjoz schreef:
Amburtjoz schreef:
Wellicht als er meer bekend is, alles duidelijk is etc. een actie opzetten vanuit bokt? Bloemstuk of iets dergelijks, nog erg vroeg hiervoor natuurlijk maar lijkt me een mooie gedachte.

Even mezelf gequote om te peilen of we als bokkers iets kunnen doen/betekenen.

Ik vind dit een goed initiatief! :) Sta er voor open om hieraan mee te doen.
Laatst bijgewerkt door xStephanie op 19-05-13 23:48, in het totaal 1 keer bewerkt

LadyMadonna

En dat zijn dus uitspraken waarom ik mijn vraag stel.
Ik kan me niet voorstellen dat iemand die bij zijn volle verstand is zoiets doet. Ja, het gebeurt, dat weet ik wel, maar ik wil er niet aan. Ik geloof altijd nog in de goedheid van de mens. (Hoe naïef).
Als het pure wanhoop is geweest, kan ik misschien wat begrip voor de vader op brengen. Of, misschien is begrip niet het juiste woord, nouja.... Zomaar wat gedachtes die in mijn hoofd spelen.
Een normale man tot wanhoop gedreven zou ook kunnen betekenen dat een ieder tot zoiets in staat is als de nood hoog genoeg is....

dito

is ook niet van belang momenteel, wat de situatie is tussen vader en moeder dit weten we niet en speculeren maakt het er niet beter op!

Coloured

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-13 23:49

Maar hij vermoordt de kinderen daadwerkelijk en zij niet.

Jespri

xStephanie schreef:
Amburtjoz schreef:

Ik vind dit een goed initiatief! :)

Ik ook. :j

Saskia9

Wat een respectvolle reacties hier in dit topic.. echt waar,gadverdamme!

Blue_Eyes

stef schreef:
Ik kan me niet voorstellen dat iemand die bij zijn volle verstand is zoiets doet. Ja, het gebeurt, dat weet ik wel, maar ik wil er niet aan. Ik geloof altijd nog in de goedheid van de mens. (Hoe naïef).
Als het pure wanhoop is geweest, kan ik misschien wat begrip voor de vader op brengen. Of, misschien is begrip niet het juiste woord, nouja.... Zomaar wat gedachtes die in mijn hoofd spelen.
Een normale man tot wanhoop gedreven zou ook kunnen betekenen dat een ieder tot zoiets in staat is als de nood hoog genoeg is....
En ik denk dat dat ook zo is, Stef. Als je maar ver genoeg tot het uiterste wordt gedreven, kan er iets knappen. Dat denk ik wel.
En dan is het maar net bij wie het eerst de stoppen doorslaan.

ashley1

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-13 23:50

Iemand vind hier dus dat als de moeder een vreselijke heks zo zijn geweest om mee te leven, hij dus het recht zou hebben om de 2 totaal onschuldige kindjes te vermoorden puur om haar de meest gemene streek ooit te leveren?
Hoe durf je. Het gaat niet om haar, of hem.. maar om hun.
Het zijn je kinderen, daar doe je alles voor en juist daar blijf je vanaf. Punt.
Laatst bijgewerkt door ashley1 op 19-05-13 23:51, in het totaal 1 keer bewerkt

stefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-13 23:50

Amburtjoz schreef:
Amburtjoz schreef:
Wellicht als er meer bekend is, alles duidelijk is etc. een actie opzetten vanuit bokt? Bloemstuk of iets dergelijks, nog erg vroeg hiervoor natuurlijk maar lijkt me een mooie gedachte.

Ik doe mee!

pniekepnak

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-13 23:51

Amburtjoz schreef:
Amburtjoz schreef:

Ach nee, ik zou die mensen gewoon even met rust laten...

Mayling27

Ik vind verschrikkelijk. En ik weet dat je geen senarios mag gaan bedenken. Maar wat door mijn hoofd schiet; spanbanden waren verdwenen, vader had geen onderbroek aan - spanbanden zijn de lichaam gevonden. Het zak toch niet zo zijn dat vader in zijn ondergoed de lichamen in de buizen vast geboden heeft zodat niemand ze zou vinden (=met verklaring; natte ondergoed, en dus uit en gewone broek aan)

Je snapt al niet waarom iemand zijn kinderen vermoord en zoiets wil je ook niet snappen. Maar dan op zo'n manier je kinderen weg moffelen... Beestachtig, gruwelijk, gewoonweg verschrikkelijk!

Rust zacht lieve jongens en strerkte voor familie.

Coloured

stef schreef:

Voor mij een bevestiging dat het kwaad in ieder mens zit. Of het er op deze manier uit komt, hangt dus van diverse omstandigheden af. Maar wraak en jaloezie-gevoelens zijn ons allemaal bekend, denk ik.

stefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-13 23:52

Poiuytrewq schreef:
Voor iedereen die commentaar heeft op die perscoferentie, ga er zelf eens zitten!! :? Wat idioot zeg om daar zo over te praten, wees blij dat ze daar haastig naartoe zijn gekomen, om iedereen in te lichten!!

Inderdaad. Ik vond de persconferentie juist heel zorgvuldig, menselijk en respectvol.
Laatst bijgewerkt door stefje op 19-05-13 23:53, in het totaal 1 keer bewerkt

manie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-13 23:52

Sorry voor mensen die mij niet begrijpen, maar ik kan er met mn volle verstand niet bij dat vader dit 'zomaar' doet. En ik stoor me aan alle medeleven naar moeder....en haat richting vader. Mogelijk is er ook een andere kant aan dit drama. Denk er maar over ik ga slapen :Z

dipstaartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-13 23:53

Poiuytrewq schreef:

Ik wens de moeder ook heel veel kracht en sterkte. Ik heb er echt geen woorden voor...

Mee eens

Nouska

Hier zijn geen woorden voor, waar iedereen zo bang voor was is dus waar, wat een nachtmerrie. ;(
Maar nu kunnen ze ten minste een respectvolle uitvaart krijgen. Arme jongens en arme moeder en familie.

amyz

Amburtjoz schreef:
Amburtjoz schreef:

:j

LadyMadonna

Ok: waarom mag iedereen, zonder enige details, wel van alles roepen over de vader, en niet over de moeder, als dat hun mening is :?

Manie: daar doel ik ook op, Maarja....

Onali

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-13 23:54

manie schreef:
Sorry voor mensen die mij niet begrijpen, maar ik kan er met mn volle verstand niet bij dat vader dit 'zomaar' doet. En ik stoor me aan alle medeleven naar moeder....en haat richting vader. Mogelijk is er ook een andere kant aan dit drama. Denk er maar over ik ga slapen :Z

Ik snap je heus wel, het gaat erom hoe je de moeder hier uitmaakt. Zij is degene nu alleen achter blijft. Niet hij, hij is er niet meer en heeft zijn kinderen meegenomen.

ashley1

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-13 23:54

Mayling27 schreef:
Ik vind verschrikkelijk. En ik weet dat je geen senarios mag gaan bedenken. Maar wat door mijn hoofd schiet; spanbanden waren verdwenen, vader had geen onderbroek aan - spanbanden zijn de lichaam gevonden. Het zak toch niet zo zijn dat vader in zijn ondergoed de lichamen in de buizen vast geboden heeft zodat niemand ze zou vinden (=met verklaring; natte ondergoed, en dus uit en gewone broek aan)

Je snapt al niet waarom iemand zijn kinderen vermoord en zoiets wil je ook niet snappen. Maar dan op zo'n manier je kinderen weg moffelen... Beestachtig, gruwelijk, gewoonweg verschrikkelijk!
Rust zacht lieve jongens en strerkte voor familie.

Hier sluit ik me volledig bij aan. En die vent heeft ook niks anders verdiend als opknopen.