Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
tante_trien schreef:De ene keer treden ze te hard op, en de andere keer te zacht. Het is maar net aan welke kant je staat............
Asyaa schreef:Als de ME een charge uitvoert en jij een knuppel in je nek krijgt omdat iemand 5 meter verderop aan het poedersuiker is doet dat weinig om sympathie te kweken richting de politie.
Asyaa schreef:Als de ME een charge uitvoert en jij een knuppel in je nek krijgt omdat iemand 5 meter verderop aan het poedersuiker is doet dat weinig om sympathie te kweken richting de politie.
Citaat:Volgens Drost zijn de afgelopen week de social media wel degelijk in de gaten gehouden, maar tot 19.30 uur vrijdagavond was er geen verwachting dat er veel raddraaiers zouden komen.”
Volgens de politie waren het geen aanwijzingen dat er groepen hooligans zouden komen. Die moeten er toch wel zijn geweest. Politiemensen uit Groningen herkenden FC-Groningenfans met een stadionverbod. Ook zijn er waarschijnlijk veel uit andere delen van het land gekomen.
Nicolletje schreef:Mijn bericht n.a.v. hooligans:Citaat:Volgens Drost zijn de afgelopen week de social media wel degelijk in de gaten gehouden, maar tot 19.30 uur vrijdagavond was er geen verwachting dat er veel raddraaiers zouden komen.”
Volgens de politie waren het geen aanwijzingen dat er groepen hooligans zouden komen. Die moeten er toch wel zijn geweest. Politiemensen uit Groningen herkenden FC-Groningenfans met een stadionverbod. Ook zijn er waarschijnlijk veel uit andere delen van het land gekomen.
(http://www.harenerweekblad.nl/dorp-vera ... nen-komen/)
Hoe komt het dat ik het wel verwachtte?
Ze kondigden zichzelf onderhand aan op facebook...
Winged schreef:Lovely, je moet wel in het achterhoofd houden dat de mensen in Haren zoiets nog werkelijk nooit hebben meegemaakt. Zoals in het nieuws wel al is gezegd 'in het slapende dorpje Haren'. Tjah, dat is ook best wel zo. Er gebeurd IMO eigenlijk nooit wat. Reken daar wat Noordse nuchterheid 'het zou wel overwaaien' bij.... De overheid heeft het allemaal ontzettend onderschat.
Colway schreef:Mensen willen rellen en zoeken redenen, al had er een feest geweest, had er volgens mij nog gereld, alleen dan wellicht op een beheersbaar gebied en niet in een woonwijk