Alleen maar het negatieve quoten heet gewoon zwartmaken.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
8nnemiek schreef:De link kan ik niet openen hier op mn werk, maar zo te horen is de site niet erg objectief
PattyOosten schreef:Volgens mij wil Verhagen gewoon pas besprekingen voeren als PVV en VVD er op hoofdlijnen ui tzijn. Als die twee er al niet uitkomen, heeft het geen zin om je als CDA te mengen in de discussie.
janesmith schreef:Kan wel zijn, maar voorlopig heeft het CDA nu officieel de zwarte piet in handen, en die moeten ze maar eens kwijt zien te raken.
sarabande schreef:janesmith schreef:Kan wel zijn, maar voorlopig heeft het CDA nu officieel de zwarte piet in handen, en die moeten ze maar eens kwijt zien te raken.
Zo te zien laat het CDA heel slim die zwarte Piet aan zich voorbij gaan. Wilders kan moeilijk gaan schelden als de leden in meerderheid tegen samenwerking met de PVV stemmen.
En dan kan de VVD ook zonder kleerscheuren van hem af komen. Maar goed eigenlijk zou ik dat strategische wonder wel eerst in de regering willen zien, eens kijken hoe deze van ouds her ultra rechtse politicus zijn sociale plannen overeind gaat houden.
janesmith schreef:Paars+ is niet links. Buiten dat geloof ik nooit dat Rutte en Cohen het eens gaan worden. Die liggen veel verder uit mekaar dan wie dan ook.
Heino schreef:Ik vind paars plus wél (overwegend) links.
janesmith schreef:Heino schreef:Ik vind paars plus wél (overwegend) links.
En jij denkt dat de VVD met drie linkse partijen een kabinet gaat vormen? DE grootste partij van Nederland die zich zal laten ondersneeuwen door links Nederland? Dat zal de VVD alleen maar doen als die 3 heel veel water bij de wijn doen of als ze vlug van hun kiezers af willen. Beide is niet het geval.
Een geheel links kabinet is ook onmogelijk, en het CDA heeft zich perfect in een positie bewogen dat ze in geen enkele regering meer kunnen stappen.
sarabande schreef:janesmith schreef:Paars+ is niet links. Buiten dat geloof ik nooit dat Rutte en Cohen het eens gaan worden. Die liggen veel verder uit mekaar dan wie dan ook.
Je hebt gelijk ik vertelde me
Maar dat linkse van Rutte is pas iets van de laatste tijd, om een vuist tegen Wilders te maken en de partij te positioneren,
Cohen is geen ruziemaker en ik denk dat Rutte ook niet zon ikhebaltijdgelijk politicus is als Balkenende was.
Het land is ook wel eens toe aan wat minder belegen ministers van Van der Hoeven, Donner en Hirsch Balin.
janesmith schreef:En jij denkt dat de VVD met drie linkse partijen een kabinet gaat vormen?
Ffortuna schreef:Deze coalitie wordt voorspeld: http://www.nu.nl/politiek/2270433/onder ... a-cda.html