Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sandeman schreef:Als jullie het allemaal zulke nare tv vinden, waarom kijken jullie er dan naar. Ik vind de persoon Joran erg interessant en volg alles van hem. Maar lees hier vooral berichten over flut programma. Zet je hem toch op een ander net. Je hoeft er niet naar te kijken.
Sandeman schreef:Als jullie het allemaal zulke nare tv vinden, waarom kijken jullie er dan naar. Ik vind de persoon Joran erg interessant en volg alles van hem. Maar lees hier vooral berichten over flut programma. Zet je hem toch op een ander net. Je hoeft er niet naar te kijken.
Cyntje schreef:Obsessiedus iemand ide dagelijks GTST kijkt is er ook door geobserdeerd??? Asjeblieft zeg
Ik volg ook vrijwel alles, het boek dat binnenkort uitkomt wil ik ook graag lezen... ben gelukkig niet geobserdeerd maar vind de hele casus wel interessant. En ben benieuwd hoe alles in elkaar valt mocht de waarheid ooit boven water komen
En idd... een pc heeft een rood kruisje, een afstandbediening heeft een knopje om te zappen
Cyntje schreef:Lijkt me vrij spannend als ie ineens in een winkel zou staan ja...