Joran v/d Sloot verdacht van moord

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Mirrrriii

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-10 08:47

of een interessant studieobject?

Kan me voorstellen dat het informatief is om zo'n persoon te volgen.
Helemaal als je het van de psychische kant gaat bekijken.

lesilla

Re: Joran v/d Sloot verdacht van moord

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-10 08:48

Dan wacht je op de true crime boeken als je dat doet.
Want hier haal je niks informatief of inspirerend uit

Sandeman

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-10 09:13

Heb geen obsessie hoor. Alleen heeft een familie lid van mij schizofrenie. Hij is weliswaar geen Joran, maar liegen en rare dingen doet ie wel.

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-10 10:08

Sandeman schreef:
Als jullie het allemaal zulke nare tv vinden, waarom kijken jullie er dan naar. Ik vind de persoon Joran erg interessant en volg alles van hem. Maar lees hier vooral berichten over flut programma. Zet je hem toch op een ander net. Je hoeft er niet naar te kijken.

Dat heet rondzappen en na 5 minuten je voorgevoel bevestigd zijn dat het weer eens niets bijzonders naar voren haalt.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-10 10:10

Ik heb gisteren wegens een ongelukje hier in huis, helaas de helft moeten missen. Het eerste gedeelte heb ik wel gezien.
Ik snap vooral niet dat mensen hem op deze manier toch weer aandacht geven. Hij is ontzettend mediageil en neemt bijna alles in handen om weer eens in de belangstelling te staan. Zelfs zijn eigen advocaat was hier tegen.
In mijn ogen beloon je zijn gedrag op deze manier juist.

Polivy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-10 15:44

Sandeman schreef:
Als jullie het allemaal zulke nare tv vinden, waarom kijken jullie er dan naar. Ik vind de persoon Joran erg interessant en volg alles van hem. Maar lees hier vooral berichten over flut programma. Zet je hem toch op een ander net. Je hoeft er niet naar te kijken.

Omdat ik hoop (tegen beter weten in elke keer) wat nieuws te weten te komen. Daarnaast vind ik het fascinerend om hem in die setting te zien. Echte interviews heb ik nooit met hem gezien (behalve dan toen met het 'wijnincident'). Ik erger me meer om hoe het allemaal neergezet wordt en welke vragen er worden gesteld. Voor mij heeft dat niets meer te maken met journalistiek, maar meer met stemmingmakerij en sensatie creëren. Lijkt me dat kritisch zijn ook wel eens mag en we niet allemaal achter mensen als Peter R. de Vries en John van den Heuvel moeten aanrennen?

Cyntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-10 15:49

Obsessie :') dus iemand ide dagelijks GTST kijkt is er ook door geobserdeerd??? Asjeblieft zeg _O-

Ik volg ook vrijwel alles, het boek dat binnenkort uitkomt wil ik ook graag lezen... ben gelukkig niet geobserdeerd maar vind de hele casus wel interessant. En ben benieuwd hoe alles in elkaar valt mocht de waarheid ooit boven water komen :)

En idd... een pc heeft een rood kruisje, een afstandbediening heeft een knopje om te zappen :Y)

Electra63

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-10 15:58

Cyntje schreef:
Obsessie :') dus iemand ide dagelijks GTST kijkt is er ook door geobserdeerd??? Asjeblieft zeg _O-

Ik volg ook vrijwel alles, het boek dat binnenkort uitkomt wil ik ook graag lezen... ben gelukkig niet geobserdeerd maar vind de hele casus wel interessant. En ben benieuwd hoe alles in elkaar valt mocht de waarheid ooit boven water komen :)

En idd... een pc heeft een rood kruisje, een afstandbediening heeft een knopje om te zappen :Y)

GTST volg ik ook niet.
Maar het ging om wat geschreven werd: ik vind Joran interessant en ik volg alles van hem.
Dat klinkt een beetje obsessief.
Ik heb ook gekeken, want de rest van de familie wilde het zien.
Maar ik vind Joran een pathologische leugenaar, een narcist en mediageil.
En waarschijnlijk worden zijn psychiatrische afwijkingen verergerd door de drugs.
Hoe ziek ben je, als je ouders van een vermoord/vermist meisje geld wil afpersen?
Ongeacht of hij het gedaan heeft of niet.

Sandeman

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-10 21:13

Grappig dat je het ziet als obsessief. Nou dan heb ik een hoop obsessies. Wat jij Cyntje..... Ahhhhhhhhh FV bijvoorbeeld haha

Sinds ik Joran in me winkel heb geholpen vind ik het gewoon inetressant om te kijken hoe alles gaat. Voordat ik hem in mijn winkel had gesproken wist ik niet eens wie hij was .
Mijn collegaas riepen me , want niemand wilde hem helpen. Ja uh... een klant is een klant.

Cyntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-10 21:16

Das een hobby San,... geen obsessie... maar sommige mensen hier schijnen bepaalde dingen niet te kunnen onderscheiden...

Er is namelijk nogal een verschil tussen een hobby, fan zijn, geïnteresseerd zijn en ergens een obsessie voor hebben :Y)

Lijkt me vrij spannend als ie ineens in een winkel zou staan ja...

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-10 21:18

En toch vind ik het grootste gedeelte sensatie zoeken.
Want je haalt geen profiel, psychologische achtergrond, of iets anders uit zo een interview.

Sandeman

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-10 21:20

Ja was echt grappig. Ik was op de WC en ineens bonkte een collega op de deur.... die moordenaar van Nathalie H is in de winkel. Ik me broek aan en de winkel in. Toen stond ie bij de geurenkast. 5 collegaas naar hem kijken en fluisteren. Ik zeg, gaat iemand die knul nog helpen. Nee dus. Nou ja, toen ben ik maar naar hem toe gelopen en gevraagd of ik hem kon helpen ja dus. Hij zocht een geurtje . Ja dat vergeet je nooit meer. Hij was met zijn moeder. Hij is heel groot.

Ach, en ik hou wel van een beetje sensatie

Polivy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-10 21:42

Cyntje schreef:
Lijkt me vrij spannend als ie ineens in een winkel zou staan ja...

Wat is daar nou spannend aan?
Hij schijnt bij mij op school te hebben gezeten (HAN in Arnhem) maar dan heb ik zoiets van: ach, dat zal dan wel. Staat zo'n jongen bij me in de winkel (mocht ik daar werken) dan zou ik het ook niet bepaald spannend vinden (en 'm waarschijnlijk niet eens herkennen, want ik ben daar zoooo slecht in _O- )

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-10 22:11

Naja, ik denk dat ik in mn gedachten toch wel denk aan de dingen waar hij van beschuldigd word. Ik zou hem helpen, maar zou als ik thuis kom wel tegen mn vriend zeggen "tsjee, wie ik vandaag in de winkel had, dat geloof je nooit!"