Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
dees_daan schreef:Shiloh schreef:dat zijn die foto's niet!! dat zijn hele andere foto's, waarbij er een meisje door de lucht vliegt en haar haar naar achteren "waait"
Shiloh schreef:En ik denk dat dat voor hier wel nuttig kan zijn. Iedereen loopt zich hier zorgen te maken over "het jonge meisje van de foto" Terwijl het volgens mij geen jong meisje is.
Chiqa schreef:Shiloh schreef:En ik denk dat dat voor hier wel nuttig kan zijn. Iedereen loopt zich hier zorgen te maken over "het jonge meisje van de foto" Terwijl het volgens mij geen jong meisje is.
De meesten hebben het over dat jonge meisje wat je met dat haar door het beeld ziet rollen..........Vraag me af hoe het daar mee gaat.
Marjoow schreef:of niet...
Welke datum wil je dan nemen? Je kan toch niet zomaar een nationale feestdag verplaatsen?
Patriesja schreef:Ik weet welke jij bedoelt ja, dat zijn vreselijke foto's maar ik heb alleen gehoord van 2 overleden vrouwen en 3 mannen, dus denk niet dat het meisje ook overleden is.
ukje schreef:nann, het maakt nu niet uit of we dadelijk geen koningin meer hebben. Het gaat er gewoon om dat na dit voorval er heel wat zal veranderen.
Marjoow schreef:_Lynn schreef:Ik denk dat jullie deze bedoelen:Moderatoropmerking:link naar schokkende foto verwijderd
als jullie niet willen dat ik hem plaats, dan verwijder ik hem
Ja dat meisje is weer opgestaan