Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
ruitje schreef:dems75 schreef:Ik ben het eens met julius_juut...laat ik vooropstellen dat ik bedreiging en geweld nooit goedkeur, maar ergens riekt dit gerucht naar afleiding....LTO kwam namelijk met de vraag om versoepeling vd stikstofregels. Alles voor de boeren....ik weet niet. Komt op mij beetje propagandistisch over. Dst de boerin zegt : ik ben bang dst ze m'n dieren en kinderen iets aandoen". Dst ljjkt me erg onwaarschijnlijk als het om een organisatie komt die voor dieren opkomt
Er staan leuzen zoals ' We will kill your wife next' op muren maar omdat het dierenactivisten zijn zullen ze het wel niet menen.
Overigens zijn er meerdere voorbeelden waarbij er tijdens acties wel degelijk dieren iets aangedaan is, of er een risico was voor de dieren. Dat gaat van het 'vrijlaten' van nertsen, tot het in de fik steken van dingen bij een eendenfokkerij.
Zal je bedrijf zijn waar brandstichting op plaats vind.
ruitje schreef:dems75 schreef:Ik ben het eens met julius_juut...laat ik vooropstellen dat ik bedreiging en geweld nooit goedkeur, maar ergens riekt dit gerucht naar afleiding....LTO kwam namelijk met de vraag om versoepeling vd stikstofregels. Alles voor de boeren....ik weet niet. Komt op mij beetje propagandistisch over. Dst de boerin zegt : ik ben bang dst ze m'n dieren en kinderen iets aandoen". Dst ljjkt me erg onwaarschijnlijk als het om een organisatie komt die voor dieren opkomt
Er staan leuzen zoals ' We will kill your wife next' op muren maar omdat het dierenactivisten zijn zullen ze het wel niet menen.
Overigens zijn er meerdere voorbeelden waarbij er tijdens acties wel degelijk dieren iets aangedaan is, of er een risico was voor de dieren. Dat gaat van het 'vrijlaten' van nertsen, tot het in de fik steken van dingen bij een eendenfokkerij.
Zal je bedrijf zijn waar brandstichting op plaats vind.
Libra76 schreef:Ik begrijp het wel wanneer actievoerders in de stallen kijken/komen wanneer daar een vermoeden is van dierenmishandeling.
Zoals bij de eenden slachterij laatst. Waar weer afschuwelijke beelden waren gemaakt van mishandeling.
Zonder de actievoerders waren sommige afschuwelijke praktijken van dierenmishandeling niet aan het licht gekomen en konden dierenbeulen door gaan met hun walgelijke praktijken
mysa schreef:Even wat anders: ik heb mezelf nooit als complotdenker beschouwd maar vinden jullie ook niet dat er opeens wel een heleboel aanslagen door moslims/asielzoekers gepleegd worden de afgelopen tijd/dagen? Vorige week in München, gisteren weer in Berlijn, vandaag in Mulhouse. En allemaal opzichtig moslim/vluchteling, met koran en gebedskleed zwaaiend of Allahu Akbar roepend...
ruitje schreef:mysa schreef:Even wat anders: ik heb mezelf nooit als complotdenker beschouwd maar vinden jullie ook niet dat er opeens wel een heleboel aanslagen door moslims/asielzoekers gepleegd worden de afgelopen tijd/dagen? Vorige week in München, gisteren weer in Berlijn, vandaag in Mulhouse. En allemaal opzichtig moslim/vluchteling, met koran en gebedskleed zwaaiend of Allahu Akbar roepend...
Bedoel je dan dat je denkt dat dat in scène word gezet?
Libra76 schreef:Ik denk dat je beide nodig hebt. Mede omdat je ook bij die instanties personeelstekorten hebt. En wat hier ook al gezegd wordt, meeste controles worden aangekondigd.
Cer schreef:Zit de aivd ook in het complot?
Die geven al aan dat de dreiging in NL hoger is ..
https://www.aivd.nl/binaries/aivd_nl/do ... d+2024.pdf
En, zijn zelfmoordterroristen niet standaard labiel dan? Ze komen op mij nooit als erg verstandig over eigenlijk .. extremisten sowieso niet ..
BigOne schreef:Journee ,juist dat ze zogenaamd handelen uit naar van Allah maakt het met het huidige klimaat in west Europa nog verdachter. Niks beter om extreem rechts in het zadel te helpen dan wat doden door islamistische terroristen.
Want wat hebben we morgen in Duitsland? Juist, verkiezingen en Musk en Putin en rechtse extremisten doen er alles aan dat de AFD veel stemmen haalt.
ruitje schreef:https://nos.nl/artikel/2556904-dode-bij ... erreurdaad
Weer een in Frankrijk.
Verder weet ik niet zo goed hoe ik op deze complottheorieën moet reageren dus dat laat ik dan maar even.