Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Mer1980 schreef:Saga schreef:Maar hoe zou jij dan reageren als jouw dochter ooit bij je komt en zegt;"Ik heb appjes gekregen van een volwassen man die mij adviseert te masturberen en seks te hebben. Diezelfde man heeft aan mijn billen gezeten en over mijn benen gestreeld."
Zou jij dan in dat scenario ook redenen bedenken waarom die man niet 100% verantwoordelijk is voor dat gedrag?
Goede vraag, geen idee. Ik zit niet een zo'n afwijkende situatie dat ik uberhaubt mijn dochter naakt op bed zou laten troosten door een huisvriend.
Laten we eerlijk zijn, de situatie van MB versus het zogenaamde slachtoffer is zo abnormaal dat wij er niet eens eens voorstelling van willen maken. Het is dus ook totaal niet relevant wat ik zou doen. Ik zit niet in zo'n gestoorde relatie.
Voor de goede orde mijn dochter is 12 en wij hebben situaties besproken waarin zij via platforms verzoeken zou kunnen krijgen van idioten en als haar gevraagd wordt om fotos van intieme delen te sturen hebben we een groot arsenaal aan uier fotos van drachtige merries klaar staan. Zo hebben wij op een luchtige wijze een dergelijk onderwerp besproken.
Saga schreef:Ik hoop ook dat jij je dochter goed voorbereid hebt en daar ook niet mee stopt tot ze dat enigszins zelf kan.
En ik hoop dat dat voor heel kind-zorgend Bokt geldt.