Chiave schreef:Michael heeft niet alleen Anne en haar nabestaanden een stoot voor hun neus gegeven, maar tegelijk ook alle vrouwen in Nederland. Het frustreert me dat ik nu bang ben om alleen te zijn, dat ik het akelig vind om de kliko nog naar buiten te brengen van het straatje naar de stoep, dat ik gister hysterisch de tuin versierd heb met kerstverlichting om niet in het donker te hoeven staren. Hij is niet alleen schuldig aan moord, maar ook aan het vernachelen van onze cultuur.
Ja, precies dit. En trouwens niet alleen meneer P, maar elke kloothommel die ooit onrechtmatig met z'n klauwen aan een vrouw gezeten heeft.
Dan kan je je nog zo goed beseffen dat wat Anne is overkomen een vrij zeldzame gebeurtenis is, ik heb helaas al eerder mogen ondervinden dat niet elke vreemde kerel het beste met je voorheeft als vrouw zijnde. Maar ik mag goddank in m'n handjes knijpen dat dat heel anders is afgelopen. En nee, dat gevoel verdwijnt niet zomaar een paar weekjes later, was het maar zo'n feest