geerke schreef:Ik snap ook niet dat 60 miljoen mensen niet wijs zijn.
Waar halen de meesten hier in dit topic de kapsones vandaan om 60 miljoen mensen als debiel neer te zetten?
'Debiel' is sowieso een nare term en ik zou het nooit gebruiken.
Maar aantallen maken niet-feiten niet ineens waar, maken misleiding niet minder misleidend, maken ondermijning van democratie en rechtstaat niet minder ondermijnend.
Citaat:
En maar commentaar leveren op Amerika,terwijl bij ons de bejaarden vies zijn en moeten wachten om te mogen plassen.Ga je daar druk over maken,dat gaat je tenminste aan,dat is je eigen voorland over 20 of 40 jaar.
Afgelopen kabinet periode,37.000 mensen ontslagen uit de zorg!Wegens bezuinigingen.En je maar druk maken over Trump....
IK maak me daar wel druk om hoor - en steun van harte acties om dat te verbeteren (denk aan vakbond, politieke partij die opkomt voor de zorg, ik probeer mijn verzekering zo goed mogelijk te kiezen, ik steun acties die ik kan vinden, probeer de zorgverleners te laten weten dat ik ze steun als zij actie ondernemen...)
En ik zal iedereen vragen die ik kan om te stemmen op een partij die de zorg belangrijk vindt.
Maar ik maak me ook druk om Trump. Dat kan namelijk naast elkaar bestaan.