purny schreef:Die trein vind ik maar luguber. Doet me aan Ww2 denken
Die associatie had ik nog niet eens gemaakt. Vergelijkbaar is het ook niet echt. Deze personen zijn helaas al dood.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sammie schreef:Ik vond WW2 toch wel iets luguberder.. Ruim 5 miljoen doden (!). Ik snap ook die vergelijkingen eigenlijk niet zo . Laatst ook met een beetje regen in november.. Iemand riep vervolgens: Goh het lijkt de ramp van 1953 wel.. Pardon? Ruim 1.800 mensen omgekomen en jij klaagt over een beetje regen op het gras.
LadyMadonna schreef:Met als verschil dat er toen levende mensen inzaten onderweg naar hun doodsbestemming. Dit zijn dode mensen op weg naar hun laatste rustplaats...
Misschien vind je het dan wat minder luguber als je het zo bekijkt
maaike1994 schreef:Heb even de vorige pagina's bijgelezen en ook ik weet niet meer wat te geloven.
Ik kwam ook nog deze artikels tegen :
http://www.gewoon-nieuws.nl/2014/07/san ... erklaring/
http://www.niburu.co/index.php?option=c ... &Itemid=33
Ook was er op FB een bericht van iemand uit Rusland die enkele NL's tagde en het volgende schreef :
'Hei, all my good Dutch friends - did the aircrash really happen???? In here they say that the bodies smell as they were dead long time ago, all passports are brand new, no relatives travelling to the place or shown in grief.... seems as yankee game....'
en dit zei hij als reactie op mensen die erg verontwaardigd waren omdat hij het in twijfel trok :
'we are closed to outside media, thats why I ask'
Sammie schreef:298 toch? Gisteren kwamen ze ook op tv voorbij na omroep Max. Ik had ze natuurlijk al gezien, maar goed. Het blijft een lange lange lijst helaas.
Over de trein is verwarring, maar de zwarte dozen zijn overgedragen. Met een officiële ceremonie en een bedankje..
Dat die lichamen stinken ja dat geloof ik met drie dagen in plus 30 graden. Dat van die paspoorten vind ik ook alleen maar raar dat mensen die gevonden hebben. Zitten toch meestal in de handbagage.
gohya schreef:Gister een reportage gezien bij Nieuwsuur,die mensen die daar wonen bij de ramp plek,jeetje wat moeten die een trauma hebben gekregen! Die zagen mensen als 'blaadjes' naar beneden vallen,er viel er 1 in hun tuin voor het keukenraam en 1 in hun moestuin.De stank in hun keuken en omgeving die er hing was niet te harden zei die vrouw.Ze zullen daar wel geen Slachofferhulp hebben denk ik.
Sammie schreef:Dat van die paspoorten vind ik ook alleen maar raar dat mensen die gevonden hebben. Zitten toch meestal in de handbagage.
Sammie schreef:298 toch? Gisteren kwamen ze ook op tv voorbij na omroep Max. Ik had ze natuurlijk al gezien, maar goed. Het blijft een lange lange lijst helaas.
Over de trein is verwarring, maar de zwarte dozen zijn overgedragen. Met een officiële ceremonie en een bedankje..
Dat die lichamen stinken ja dat geloof ik met drie dagen in plus 30 graden. Dat van die paspoorten vind ik ook alleen maar raar dat mensen die gevonden hebben. Zitten toch meestal in de handbagage.