Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Frozen schreef:ik zat me zwaar te ergeren aan die 3 die daar zaten..ik dacht nog even en ze gaan iedereen bedanken die gezocht heeft pfff zeg gewoon wat je kunt zeggen en klaar! dat politieke gelul op niks af erger ik me kapot aan! ik wil niet weten hoe ze zijn overleden,daar kun je helaas niks meer aan veranderen...
Achja pissig worden heeft ook geen zin....ik vind het vreselijk voor de moeder....
youngster schreef:Lauren_ schreef:Hij mocht zijn kinderen gewoon zien. Kreeg ze ook gewoon mee voor een vakantie. Hij had alleen geen co-ouderschap meer en dat kan ook niet als je als ouders niet kunt communiceren.
Wat ik begreep werd het dus nog beperkter.
En er zaten een hoop instanties in hun nek.
Maar wat de uiteindelijke reden is geweest zal niemand ooit weten.
Het enige wat ik hoop dat de moeder en naaste familie hier ooit mee kunnen gaan leven en dit een plek kunnen gaan geven.
Al zal dat jaren en jaren gaan duren, zoniet hun hele leven.
En dat is iets wat je niemand gunt..
amyz schreef:Verschrikkelijk.. Arme moeder, die niet alleen haar beide jongens verliest maar daarnaast waarschijnlijk niet eens een afscheid gegund is. Als ze al die tijd in het water lagen... Niet nog één keertje over de haren strijken, naar ze kijken.. Wat moet dat verschrikkelijk zijn.
Het laatste sprankje hoop is inderdaad verdwenen.
Wil de familie en alle betrokkenen heel erg veel sterkte wensen.
dipstaartje schreef:Frozen schreef:ik zat me zwaar te ergeren aan die 3 die daar zaten..ik dacht nog even en ze gaan iedereen bedanken die gezocht heeft pfff zeg gewoon wat je kunt zeggen en klaar! dat politieke gelul op niks af erger ik me kapot aan! ik wil niet weten hoe ze zijn overleden,daar kun je helaas niks meer aan veranderen...
Achja pissig worden heeft ook geen zin....ik vind het vreselijk voor de moeder....
dat gaat heus nog wel komen dat ze mensen gaan bedanken
ze hebben het nu gewoon heel kort gehouden ,ze hadden ook pas morgen nieuws door kunnen geven
pniekepnak schreef:Ik las ergens in dit topic dat de moeder al eerder had aangegeven dat ze zich zorgen maakte omdat hij rare uitspraken deed. Als bijna-psychiatrisch verpleegkundige gaan er dan wel wat alarmbelletjes rinkelen, misschien zat hij in een psychose. Maar dat zullen we nooit weten vrees ik.
nardxash schreef:pniekepnak schreef:Ik las ergens in dit topic dat de moeder al eerder had aangegeven dat ze zich zorgen maakte omdat hij rare uitspraken deed. Als bijna-psychiatrisch verpleegkundige gaan er dan wel wat alarmbelletjes rinkelen, misschien zat hij in een psychose. Maar dat zullen we nooit weten vrees ik.
Ze zouden nog als ze leven overplaatsing naar een ander huis krijgen via jeugdzorg
nardxash schreef:pniekepnak schreef:Ik las ergens in dit topic dat de moeder al eerder had aangegeven dat ze zich zorgen maakte omdat hij rare uitspraken deed. Als bijna-psychiatrisch verpleegkundige gaan er dan wel wat alarmbelletjes rinkelen, misschien zat hij in een psychose. Maar dat zullen we nooit weten vrees ik.
Ze zouden nog als ze leven overplaatsing naar een ander huis krijgen via jeugdzorg
pniekepnak schreef:Ik las ergens in dit topic dat de moeder al eerder had aangegeven dat ze zich zorgen maakte omdat hij rare uitspraken deed. Als bijna-psychiatrisch verpleegkundige gaan er dan wel wat alarmbelletjes rinkelen, misschien zat hij in een psychose. Maar dat zullen we nooit weten vrees ik.