2 broertjes vermist (na zelfmoord vader) *update 19/5*

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Vayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-13 23:37

Frozen, ik vond het wel meevallen. Ik vond dat ze het netjes brachten, ze waren zelf ook zichtbaar aangedaan.

amyz

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-13 23:38

Verschrikkelijk.. Arme moeder, die niet alleen haar beide jongens verliest maar daarnaast waarschijnlijk niet eens een afscheid gegund is. Als ze al die tijd in het water lagen... Niet nog één keertje over de haren strijken, naar ze kijken.. Wat moet dat verschrikkelijk zijn.
Het laatste sprankje hoop is inderdaad verdwenen.

Wil de familie en alle betrokkenen heel erg veel sterkte wensen.

dipstaartje

Frozen schreef:
ik zat me zwaar te ergeren aan die 3 die daar zaten..ik dacht nog even en ze gaan iedereen bedanken die gezocht heeft pfff zeg gewoon wat je kunt zeggen en klaar! dat politieke gelul op niks af erger ik me kapot aan! ik wil niet weten hoe ze zijn overleden,daar kun je helaas niks meer aan veranderen...
Achja pissig worden heeft ook geen zin....ik vind het vreselijk voor de moeder....:(

dat gaat heus nog wel komen dat ze mensen gaan bedanken
ze hebben het nu gewoon heel kort gehouden ,ze hadden ook pas morgen nieuws door kunnen geven

Lauren_

youngster schreef:
Lauren_ schreef:
Hij mocht zijn kinderen gewoon zien. Kreeg ze ook gewoon mee voor een vakantie. Hij had alleen geen co-ouderschap meer en dat kan ook niet als je als ouders niet kunt communiceren.

Wat ik begreep werd het dus nog beperkter.
En er zaten een hoop instanties in hun nek.
Maar wat de uiteindelijke reden is geweest zal niemand ooit weten.
Het enige wat ik hoop dat de moeder en naaste familie hier ooit mee kunnen gaan leven en dit een plek kunnen gaan geven.
Al zal dat jaren en jaren gaan duren, zoniet hun hele leven.
En dat is iets wat je niemand gunt..

Hij had ze nu om de 14 dagen en in vakanties. Zo dramatisch was dat dus ook weer niet. Ik ben al geen fan van co-ouderschp, maar als je als ouders niet met elkaar door een deur kunt kan dat gewoonweg niet. Dan is het alleen maar schadelijker voor kinderen.

haffjechip

Vreselijk echt geen woorden voor. Heel veel sterkte voor alle nabestaande.

Rust zacht Ruben en Julian.

Sweetgirl1

Re: 2 broertjes vermist omg Doorn,vader heeft zelfmoord gepleegd

dipstaartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-13 23:39

amyz schreef:
Verschrikkelijk.. Arme moeder, die niet alleen haar beide jongens verliest maar daarnaast waarschijnlijk niet eens een afscheid gegund is. Als ze al die tijd in het water lagen... Niet nog één keertje over de haren strijken, naar ze kijken.. Wat moet dat verschrikkelijk zijn.
Het laatste sprankje hoop is inderdaad verdwenen.

Wil de familie en alle betrokkenen heel erg veel sterkte wensen.

dat vind ik ook zo erg voor haar, ze hebben zo lang in het water gelegen dat een knuffel, er denk ik niet meer in zit

youngster

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-13 23:39

Lauren_ schreef:
Hij had ze nu om de 14 dagen en in vakanties. Zo dramatisch was dat dus ook weer niet. Ik ben al geen fan van co-ouderschp, maar als je als ouders niet met elkaar door een deur kunt kan dat gewoonweg niet. Dan is het alleen maar schadelijker voor kinderen.

dat blijkt wel..

Ketly

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-13 23:40

kashmira schreef:
Nu op sbs 6 !!!! Lichaampjes liggen nog in t water..

Ze zijn bezig met identificatie, denk niet meer dat ze in het water liggen.

higgins

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-13 23:41

Hier zijn geen woorden voor... vreselijk

Lieve Ruben en Julian, rust zacht

pniekepnak

Ik las ergens in dit topic dat de moeder al eerder had aangegeven dat ze zich zorgen maakte omdat hij rare uitspraken deed. Als bijna-psychiatrisch verpleegkundige gaan er dan wel wat alarmbelletjes rinkelen, misschien zat hij in een psychose. Maar dat zullen we nooit weten vrees ik.

nardxash

Geen woorden voor alleen tranen

Frozen

dipstaartje schreef:
Frozen schreef:
ik zat me zwaar te ergeren aan die 3 die daar zaten..ik dacht nog even en ze gaan iedereen bedanken die gezocht heeft pfff zeg gewoon wat je kunt zeggen en klaar! dat politieke gelul op niks af erger ik me kapot aan! ik wil niet weten hoe ze zijn overleden,daar kun je helaas niks meer aan veranderen...
Achja pissig worden heeft ook geen zin....ik vind het vreselijk voor de moeder....:(

dat gaat heus nog wel komen dat ze mensen gaan bedanken
ze hebben het nu gewoon heel kort gehouden ,ze hadden ook pas morgen nieuws door kunnen geven

nou ze waren al mensen aan het bedanken ,en dat vond ik op dat moment niet gepast...iedereen wilden maar 1 ding weten ,en dat was of het de 2 broertjes waren ja of nee..
en ik vond het langdraadig gepraat op niks af!

_Covergirl_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-13 23:42

Boem. In één klap het laatste sprankje hoop weggeslagen...

Ik ga mijn beide jongens een extra nachtzoen geven, terwijl mijn hart huilt voor die arme moeder die haar zoons nooit meer kan knuffelen...
Intriest ...

PaysBas

Wat verschrikkelijk!
Wat een ongelofelijke zak hooi die vader, zie hem eerder als een verwekker dan een vader.... Een vader doet en behoort zo iets niet aan te doen!

Gecondoleerd nabestaanden...
Laatst bijgewerkt door PaysBas op 19-05-13 23:43, in het totaal 1 keer bewerkt

nardxash

pniekepnak schreef:
Ik las ergens in dit topic dat de moeder al eerder had aangegeven dat ze zich zorgen maakte omdat hij rare uitspraken deed. Als bijna-psychiatrisch verpleegkundige gaan er dan wel wat alarmbelletjes rinkelen, misschien zat hij in een psychose. Maar dat zullen we nooit weten vrees ik.

Ze zouden nog als ze leven overplaatsing naar een ander huis krijgen via jeugdzorg

kashmira

Maar ik snap het niet.. Er werd net weer gezegd 5 min geleden op t nieuws, dat de lichaampjes nog in t water liggen , omdat het moeilijk was om eruit te halen, ze zeiden t anders hoor.. Maar begrijp dus niet goed, de moeder heeft dus niet met eigen ogen kunnen zien .. Je wild het toch echt eerst zien denk ik.. Voordat je t besef krijgt. Anders geloof je t niet.

Nordsvensk

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-13 23:43

Echt triest. Hier zijn geen woorden voor...

Blue_Eyes

nardxash schreef:
pniekepnak schreef:

Ze zouden nog als ze leven overplaatsing naar een ander huis krijgen via jeugdzorg

Onzin, ze zouden alleen onder toezicht gesteld worden. En hoewel dat ook niet leuk is, is het heel iets anders dan uit huis geplaatst worden!

Jespri

RTV Utrecht -
23:27 uur: Facebook van de burgerzoekacties: "Helaas hebben we moeten vernemen dat de twee broertjes Julian en Ruben niet meer in leven zijn. Enerzijds opluchting dat de kinderen gevonden zijn, maar anderzijds een verschrikkelijk moment voor de familie en betrokkenen. Wij leven dan ook zeer met hun mee, en wensen hen kracht en moed deze moeilijke tijd door te komen."

Lauren_

nardxash schreef:
pniekepnak schreef:

Ze zouden onder toezicht komen, dat is iets heeeeeel anders!

NikkivanOlst

Ik vind het echt te erg voor woorden :n
Vreselijk dat het zo is gebeurt, hoe ziek ben je om..... Gewoon nee..

Shaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-13 23:44

pniekepnak schreef:

Ik lees zojuist op FB (ik weet het, onbetrouwbaar) dat de vader na de scheiding meerdere malen met een 'familiedrama' heeft gedreigd, en dat de moeder dit ook bij de politie gemeld zou hebben...

ashley1

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-13 23:45

Rond 21 uur is er een lijkwagen gekomen en vrij vlot daarna vertrokken, ze zijn dus al niet meer op de plaats waar ze gevonden zijn.

Zoals ik in het andere topic al zei:
Wat een ongelofelijke egoïstische hufter was die vent zeg, hoe kun je dit ze aandoen?
Arme arme jongentjes, wat is hun aangedaan en wat hebben ze er van meegekregen...
als moeder en als mens ben ik er helemaal ziek van.
Ik zou hier nog veel meer kunnen zeggen over wat ik van die rat vind maar dat laat ik maar achterwege, daar heeft niemand wat aan.

Ik hoop uit de grond van mijn dat de een niet het lot van de ander heeft moeten aanzien. Alleen het denken aan hoe hun laatste momenten moeten zijn geweest maakt me al ziek.
Je bloedeigen kindjes dit aan doen, hoe durft hij?

Abracadabra9

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-13 23:45

Amburtjoz schreef:
Wellicht als er meer bekend is, alles duidelijk is etc. een actie opzetten vanuit bokt? Bloemstuk of iets dergelijks, nog erg vroeg hiervoor natuurlijk maar lijkt me een mooie gedachte.

Even mezelf gequote om te peilen of we als bokkers iets kunnen doen/betekenen.